Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Nej der er tale om en spiller fra eget akademi som er vejet og fundet for let. Og det af en træner som endda havde et rigtig fint kendskab til ham. Desuden synes jeg du er alt for hård ved mathieu. Han har gjort et rigtig fint stykke arbejde og at se bort fra det er imo for fjollet. Mathieu har præsteret i store kampe hvilket bartra ikke har formået når han har fået chancen. Han har været elendig på backen men centralt har han gjort det godt.

Du har skrevet side op og ned om hvor kortsigtet Lucho er så hvorfor er det at han vil ofre chancen for at vinde ved at spille en dårligere spiller bare fordi han derved "redder ansigt"? Det giver ingen mening. Desuden har du ingen anelse om hvem der køber hvem. Tværtimod peger alt mod at beslutninger om køb er taget fællesskab.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Nej der er tale om en spiller fra eget akademi som er vejet og fundet for let. Og det af en træner som endda havde et rigtig fint kendskab til ham. Desuden synes jeg du er alt for hård ved mathieu. Han har gjort et rigtig fint stykke arbejde og at se bort fra det er imo for fjollet. Mathieu har præsteret i store kampe hvilket bartra ikke har formået når han har fået chancen. Han har været elendig på backen men centralt har han gjort det godt.
Vi ser tydeligvis forskelligt på Mathieus præstationer. Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan han har været bedre end Bartra. Derudover er der ingen fremtid i Mathieu, hvorimod Bartra er en akademispiller. De skal have chancen for at slå igennem.

Piquénbauer skrev:Du har skrevet side op og ned om hvor kortsigtet Lucho er så hvorfor er det at han vil ofre chancen for at vinde ved at spille en dårligere spiller bare fordi han derved "redder ansigt"? Det giver ingen mening.
Hvad har de to ting med hinanden at gøre? Altså at Lucho tænker kortsigtet og ikke vil tabe ansigt. Jeg kan ikke helt se, hvordan man kun kan være den ene eller den anden.

Piquénbauer skrev:Desuden har du ingen anelse om hvem der køber hvem. Tværtimod peger alt mod at beslutninger om køb er taget fællesskab.
Jeg skal lige forstå det ret:
Når jeg citerer medierne omkring, hvilke personer i klubben, der har ønsket en bestemt spiller, så har jeg ingen anelse?
Men når du skriver, at Lucho angiveligt har set sig sur på Vidal grundet en aktivitet uden for banen, så sidder du med sandheden?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Vi ser tydeligvis forskelligt på Mathieus præstationer. Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan han har været bedre end Bartra. Derudover er der ingen fremtid i Mathieu, hvorimod Bartra er en akademispiller. De skal have chancen for at slå igennem.
Han har imodsætning til bartra præsteret i store kampe. Og nej man skal ikke automatisk have chancen for at slå igennem bare fordi man kommer fra akademiet. Man skal have et niveau (som talent) der betyder at man kan gøre sig gældende.
Hvad har de to ting med hinanden at gøre? Altså at Lucho tænker kortsigtet og ikke vil tabe ansigt. Jeg kan ikke helt se, hvordan man kun kan være den ene eller den anden.
Du siger han tænker kortsigtet - kun tænker på at vinde. Men samtidig siger du at han har spillet en dårligere spiller (der ville forværre holdets chance for at vinde) for at redde ansigt.
Jeg skal lige forstå det ret:
Når jeg citerer medierne omkring, hvilke personer i klubben, der har ønsket en bestemt spiller, så har jeg ingen anelse?
Men når du skriver, at Lucho angiveligt har set sig sur på Vidal grundet en aktivitet uden for banen, så sidder du med sandheden?
Du citerer ikke nogen. Du slår det fast som om det er en sandhed:
Han ville ikke erkende, at franskmanden var et fejlkøb fra hans side.
Jeg forholder mig til et rygte:
Og som jeg efterhånden har skrevet 60 gange så lyder alle meldinger fra klubben på, at der ikke var et problem med vidals niveau eller formåen, men derimod med noget udenfor banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Du siger han tænker kortsigtet - kun tænker på at vinde. Men samtidig siger du at han har spillet en dårligere spiller (der ville forværre holdets chance for at vinde) for at redde ansigt.
Jeg siger ikke, at Bartra ville forbedre holdets chancer for at vinde. Jeg skriver, at han har potentiale, hvorimod Mathieu er uden nogen former for fremtid. Herved er Bartra selvfølgelig det langsigtede valg, hvilket selvfølgelig ikke er Luchos stil.

Piquénbauer skrev:Du citerer ikke nogen. Du slår det fast som om det er en sandhed. Jeg forholder mig til et rygte.
Okay. Så du har egentlig heller ingen anelse om, hvorvidt Lucho faktisk har set sig sur på Vidal? Det er jo bare et rygte.

I så fald burde du nok ikke skrive rygtet herinde 60 gange. Du gør det til en sandhed, når du gengiver det konstant.
Senest rettet af Storken lør jul 16, 2016 2:00 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke så længe jeg forholder mig til at det er et rygte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg siger ikke, at Bartra ville forbedre holdets chancer for at vinde. Jeg skriver, at han har potentiale, hvorimod Mathieu er uden nogen former for fremtid. Herved er Bartra selvfølgelig det langsigtede valg, hvilket selvfølgelig ikke er Luchos stil.
Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan han har været bedre end Bartra.
Hmm det virker nu til at du mener han har været dårligere? Og man skulle mene at et hold ville være dårligere stillet med dårligere spillere eller?

Desuden falder det der med at han ikke tænker på fremtiden lidt til jorden med dette transfervindue. Men det er vel en anden der har købt dem?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ikke så længe jeg forholder mig til at det er et rygte.
Hvis jeg fortæller folk 60 gange, at du angiveligt har kastet Antoine ud over balkonen og ned i et drivhus, fordi han gav din kone en fodmassage, så vil de nok begynde at tro på det til sidst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke hvis du hovedsageligt siger at du baserer det på et rygte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Jeg siger ikke, at Bartra ville forbedre holdets chancer for at vinde. Jeg skriver, at han har potentiale, hvorimod Mathieu er uden nogen former for fremtid. Herved er Bartra selvfølgelig det langsigtede valg, hvilket selvfølgelig ikke er Luchos stil.
Jeg kan vitterligt ikke se, hvordan han har været bedre end Bartra.
Hmm det virker nu til at du mener han har været dårligere? Og man skulle mene at et hold ville være dårligere stillet med dårligere spillere eller?
Skriver jeg, at han har været dårligere? Nej, det gør jeg ikke. Så stop med at lægge ord i munden på mig. Det er ikke første gang og det klæder dig ikke.

Piquénbauer skrev:Desuden falder det der med at han ikke tænker på fremtiden lidt til jorden med dette transfervindue. Men det er vel en anden der har købt dem?
Jeg synes det er glimrende, at man har købt unge spillere i denne omgang. Jeg er godt nok ikke enige i købet af Digne, men det er mere et spørgsmål om kvalitet.

Den her diskussion handler om de to foregående sæsoner, hvor gennemsnitsalderen blandt de benyttede spillere har været latterligt høj. Og det har Lucho en stor andel i.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ikke hvis du hovedsageligt siger at du baserer det på et rygte.
Du har tydeligvis indsigt i, hvordan hjernen fungerer....

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Skriver jeg, at han har været dårligere? Nej, det gør jeg ikke. Så stop med at lægge ord i munden på mig. Det er ikke første gang og det klæder dig ikke.
Så så. Ingen grund til at hidse sig op.

Du har måske ikke direkte sagt det men når man læser lidt mellem linjerne så kunne det godt virke sådan. Du mener i hvert fald ikke at mathieu har niveauet:
Han burde have væsentligt mere spilletid end en afdanket franskmand, der overhovedet ikke har niveauet til Barca.
Den her diskussion handler om de to foregående sæsoner, hvor gennemsnitsalderen blandt de benyttede spillere har været latterligt høj. Og det har Lucho en stor andel i.
Nej den her diskussion handler om at du har en ide om at Lucho generelt tænker kortsigtet. Den baserer du blandt andet på at han har valgt bartra over mathieu. Og samtidig ser du bort fra hvor meget spilletid rafinha, roberto og munir f.eks. har fået.

Og din ide er så blevet slået fuldstændig til jorden nu med dette transfervindue.
Du har tydeligvis indsigt i, hvordan hjernen fungerer....
Jeg skal ikke kunne sige hvordan din fungerer men et rygte bliver ikke til en sandhed for mig. Og heller ikke hvis det bliver gentaget 60 gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Den her diskussion handler om at du har en ide om at Lucho generelt tænker kortsigtet. Den baserer du blandt andet på at han har valgt bartra over mathieu. Og samtidig ser du bort fra hvor meget spilletid rafinha, roberto og munir f.eks. har fået.

Og din ide er så blevet slået fuldstændig til jorden nu med dette transfervindue.
De to sæsoner under Lucho:
Mathieu: 5.109 minutter
Munir: 3.803 minutter
Roberto: 3.744 minutter
Bartra: 3.044 minutter
Rafinha: 2.188 minutter (dog skadet i størstedelen af 15/16)

Det er da besynderligt, at vores største talenter får mindre spilletid end en 32 år gammel franskmand, der fungerer som backup.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Det var dog en fantastisk firkantet måde at sætte det op på. Men som jeg hele tiden har sagt så bliver man belønnet for at spille godt. Det har vi f.eks. set i år hvor Roberto har spillet markant flere minutter end mathieu i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Munirs minutter har i øvrigt primært været ud af ren og skær nødvendighed. Vi har simpelthen ikke haft andre til at spille pladsen end ham og Sandro, taget Rafinhas skader og Luisitos karantæne i betragtning. Det overrasker mig faktisk at han har spillet flere minutter Sergi Roberto, men det understreger vel bare hvor svag bredden i angrebet har været.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Marc Bartra

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det var dog en fantastisk firkantet måde at sætte det op på. Men som jeg hele tiden har sagt så bliver man belønnet for at spille godt. Det har vi f.eks. set i år hvor Roberto har spillet markant flere minutter end mathieu i ligaen.
Du skrev, at jeg så bort fra hvor meget spilletid Rafinha, Roberto og Munir havde fået. Det var da rimeligt oplagt at opliste det, når nu de alle fik mindre end Mathieu.

Jeg er kun glad for, at Roberto slog igennem. Jeg havde ikke set den komme efter 14/15, hvor Lucho gav ham 918 minutter og holdt ham ude af kamptruppen i halvdelen af kampene. Jeg så i hvert fald ingen fremtid i ham. Det er dog svært at bedømme et talent, når de ikke får spilletid. Lidt i stil med Bartra...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster