Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen du skal være velkommen til at mene at jeg udlægger vores spil for firkantet. Og at jeg undervurderer Pedro. Jeg mener bare hverken han er god nok eller brugbar i vores nuværende system. Han er imo en arbejdshest og ikke ret meget mere end det hvilket ikke fungerer når flair imo er ekstremt vigtigt for vores offensiv.

Så ja jeg vil til hver en tid foretrække de yngre spillere som Denis og Rafinha der kan udvikle sig fremfor at hente en spiller tilbage der imo ikke bidrager med noget specielt andet end at være fra la masia.

Du skal dog være i din fulde ret til at mene noget andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Damn. Det er så vildt når en af de mest scorende spillere i klubbens historie, en spiller der i øvrigt også er verdens- og europamester, ikke er ret meget mere end en arbejdshest og åbenbart ikke længere, bare for at nævne et par ting, er en super dygtig afslutter, en super god pasningsspiller, med rigtig godt overblik og enormt stor taktisk forståelse. Det bliver ikke let for vores kommende La Masia graduates, hvis de skal leve op til de standarder du tilsyneladende har. Men ja ja, så må vi vel bare bruge nogle flere penge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Men ja ja, så må vi vel bare bruge nogle flere penge.
Jeg tvivler på at det vil koste os flere penge at bruge Denis og Rafinha fremfor at købe Pedro tilbage. Og de er vel egentlig også fra la masia.

Jeg gider ikke bruge tid på resten af det du skriver da vi ser forskelligt på det hvilket selvfølgelig er fair, men ikke vil føre os nogle steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Men ja ja, så må vi vel bare bruge nogle flere penge.
Jeg tvivler på at det vil koste os flere penge at bruge Denis og Rafinha fremfor at købe Pedro tilbage. Og de er vel egentlig også fra la masia.
Det var overhovedet ikke det jeg skrev. Prøv at læse den sætning, der kom lige før den du citerer, igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Ah så er jeg med. Men jo selvfølgelig skal der bruges penge hvis de talenter der kommer op ikke udvikler sig nok eller har niveauet. At du så mener at mine standarder er helt tossede er hvad det er. Sådan har jeg det f.eks. også når du brokker dig over vores træner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Drake »

Jeg siger nej tak til Pedro. Har aldrig ment at han er god nok til at spille for os, selv jeg virkelig elsker hans arbejdsvillighed og aggressivitet i genpresset.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:Har aldrig ment at han er god nok til at spille for os
Seriøst?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:Har aldrig ment at han er god nok til at spille for os
Seriøst?
Ja seriøst, han er en fin reserve. Men synes ikke at han er god nok til at udfordre, og så er der for langt i mellem snapsene.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Drake skrev:
Blaugrana92 skrev:
Drake skrev:Har aldrig ment at han er god nok til at spille for os
Seriøst?
Ja seriøst, han er en fin reserve. Men synes ikke at han er god nok til at udfordre, og så er der for langt i mellem snapsene.
Sælg neymar, køb pedro

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Pedro har ellers været direkte involveret, enten som målscorer eller i oplæggerens rolle, i 0,66 mål for hver 90 minutters liga-fodbold han har spillet gennem de sidste 7 sæsoner. 65 mål, 37 assists (direkte involveret i 102 mål) på 225 kampe. Han har dog kun spillet hvad der svarer til 155 kampe med 90 minutter. Så længere mellem snapsene er der altså heller ikke.

Men, okay. Jeg kan godt se at du for nogle år siden skrev, at Pedro ofte bare var en spilstation, og så kunne vi jo ligeså godt spille med Maxwell på venstrekanten, så du skal da trods alt have ros for at holde fast i din mening.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jesni »

Pedro passer ikke ind i det system, LE bruger. Han passede derimod rigtig, rigtig godt ind i Peps system, da Pep arbejde i høj grad med kanter, der skulle holde bredden og komme med dybe løb - Pedro specials, fristes man til at sige. Prøv at kigge på hans sidste sæson for os; 50 kampe, 11 mål og 9 assists, hvilket vel er ok - bare ikke når man ser på hvordan de andre præsterer på holdet.

Under LE, er kanter et lidt mere dynamisk begreb. Jeg vil sige, vi faktisk ikke har dem, for vi har tre angribere, der sådan set skal klare arbejdet i langt højere grad, end da Pep havde foretrøjen på. Dengang var der et langt større fokus på systematisk opbygning af spillet, hvorimod vi arbejder lidt mere med en midtbane, der i højere grad skal levere bolden op til de tre herre, der så arbejder står for at score målene relativt til Pep-tiden.

Jeg er klart enig med Piqenbauer her. Pedro er en fantastisk spiller, men han passer ikke ind i det nuværende system, hvilket vi også kan se på hans præstationer under LE.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:Prøv at kigge på hans sidste sæson for os; 50 kampe, 11 mål og 9 assists, hvilket vel er ok - bare ikke når man ser på hvordan de andre præsterer på holdet.
Det kan godt være at han optrådte i 50 kampe, men han spillede hvad der svarer til 25 hele kampe. Direkte involveret i 20 mål på 25 hele fodboldkampe. Det kan godt være at det bare er mig der er blevet skør, men det er altså meget mere end bare "ok" i mine øjne.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Pedros mål og assists i hans sidste sæson giver et forkert billede. Han skabte ret lidt.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig. 5 af hans mål kom f.eks. i de 2 første runder af CdR mod hhv Huesca og Elche.

Han skal dog have ros for sin assist i CL finalen der var med til at lukke kampen helt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Pedro kunne sagtens bruges som breddespiller, men jeg tror ikke, at man henter ham. Jeg tror, at Chelsea vil kræve mere end, hvad Barca er villige til at give for ham, og så ved jeg ikke, om Luis Enrique vil have ham tilbage. For mig virker det som om, at Luis Enrique er mest opsat på at få Nolito til klubben, hvis man skal tro de rygter, der har floreret over et år. Jeg tror, at Luis Enrique er mere opsat på at få Nolito til klubben end Gameiro, men kan han ikke få Nolito, så tager han gerne Gameiro.
Senest rettet af Kubala fre jun 17, 2016 3:20 am, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster