Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:Du skal nok se at de 2 ikke kommer til at spille ret meget efter januar. Altså hvis de overhovedet får lov til at blive i klubben...
Jeg tror vi beholder en af dem, nok Munir, tror Sandro bliver skippet videre. Munir må efter Januar-transfers godt tage en tur ned på B-holdet og få en masse spilletid og selvtillid. Eller evt blive lejet ud.

Jeg vil egentlig heller ikke have Pedro tilbage. Jeg ville gerne have han blev, men som Michman sagde, så har han taget et valg, og det må han stå ved. Hvis han er træt af Mourinho, så skal han nok ikke vente så længe mere på at slippe for ham ;)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Jesni »

Hvorfor skulle han ville tilbage. Han får jo ingen spilletid, så det ville nok være dumt af ham. Mon ikke der er en del klubber i England, der har fået set hvem ham Pedro er?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique ruled out signing Chelsea forward Pedro (28) on loan. Board offered it to coach, who wants Nolito. Denis alternative. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Parla »

kklaus skrev:
Luis Enrique ruled out signing Chelsea forward Pedro (28) on loan. Board offered it to coach, who wants Nolito. Denis alternative. [sport]
Denis Suárez? Ville være en mulighed, han har en billig tilbagekøbs pris.
Nolito er også en god mulighed men er han ikke skadet pt? Mener også hans klausul ligger 4 gange højere end Denis' tilbagekøbs klausul.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af OliverDK »

Hahahaha. Pedro har besøgt Alba i dag. Kæft en genial vinkel og længde på sofaen. De legede nok med biler lige bagefter.
Billede

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Køb ham for 300 mio.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af zqa »

Hahahahahahaha.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af SirJonas »

125 mio

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad? Vi skal sgu ikke hente ham tilbage. Han passer ikke ind i systemet da han bare ikke er god nok i 1 mod 1 situationer. Når han spiller så kan modstanderen koncentere sig om den anden side hvilket dræber vores offensive spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Storken »

Man kan ikke sige, at akademi spillerne gør det særlig godt, når de forlader de trygge omgivelser. Det virker som om, at de giver meget let op og ikke kæmper tilstrækkeligt for det.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Jeps. Han får heller ikke pæne ord med på vejen fra CFC fansene:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Hvad? Vi skal sgu ikke hente ham tilbage. Han passer ikke ind i systemet da han bare ikke er god nok i 1 mod 1 situationer. Når han spiller så kan modstanderen koncentere sig om den anden side hvilket dræber vores offensive spil.
Altså, det giver jo nærmest ingen mening, det der. Hvis de nøjes med at koncentrere sig om den side han ikke spiller i, så efterlader det jo et gabende stort rum som Pedro - eller den back der spiller i samme side som Pedro - kan løbe i. Og du har også set Pedro spille, så du ved også godt at hvis der er én ting Pedro er god til, så er det at løbe i ryggen på forsvaret. Et forsvar der skal bide skeer med Messi i den ene side og Suárez centralt, ville være rigtig sårbart overfor en spiller der er ligeså god til at tage dybdeløbene som Pedro er. Især når man kombinerer det med Messi og Iniestas evner til at splitte forsvaret ad med en enkelt aflevering.

Jeg kan slet ikke få øje på hvorfor det er så vigtigt at være god 1 mod 1. Heller ikke selvom Luchos system er noget mere vertikalt og omstillings-baseret end de systemer Pep og Tito brugte.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hele vores spil er lagt op på at især Ney og Messi skal skabe ubalance og plads ved at udfordre. Da de gør det er det normalt at modstanderen enten sender deres def midt ud for at hjælpe til (skaber overtal på midten) eller lader deres kant falde meget længere ned i banen (giver plads til backen). Det vil forsvinde hvis Pedro spiller da det her er nok at have en mand på ham idet han på ingen måder er farlig med bolden.

Pedro var god da vores kanter hovedsageligt skulle strække banen, arbejde og løbe dybt. Sådan er det ikke længere og vores kanter skal nu have noget flair. Det mener jeg ikke pedro har.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er jeg simpelthen ikke enig med dig i. Jeg kan ikke se hvorfor ubalancen skulle forsvinde ved at spille med Pedro i stedet for Neymar. Det er jo helt sikker et skridt ned, for Neymar er vel tæt på at være en top 5 spiller i verden, men i rotationen kan jeg ikke se problemet. Vi kommer stadig til at have Messi i den modsatte side - eller på toppen - og han trækker ofte 3 spillere med sig, så ubalancen vil stadig opstå og pladsen til de dybe løb vil opstå. Jeg forstår ikke hvordan du kan udlægge vores spil som værende så firkantet som du beskriver det.

Hvis Pedro ikke kan bruges i vores system, så kan jeg ikke forstå hvorfor Rafinha og Denis Suárez skulle kunne være brugbare som kanter. De er rigtig nok en anelse mere udfordrende end Pedro er, men jeg synes ærligt talt at forskellen er ubetydelig i det store billede. Jeg synes at du undervurderer Pedro rigtig slemt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster