Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

KongenINord skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
ulrich skrev:De har jo Yaya, som er bedre...
Præcis. Hvem vil have Busquets?
Daluigi er vidst ret vild med ham.
Pakker ham ind i en Yaya-lignende pakke og ligger ham under træet hos Daluigi.


kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Guardiola

Indlæg af kklaus »

Pep Guardiola: "The reason I did not extend my contract is simple. I want to manage in the Premier League"
Pep: "I'm young enough, and I want a new challenge"
Pep: "I did not sign for any club yet"
Pep: "Bayern have shown big trust in me, and I'm grateful to them"
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Efter premier league må du gerne komme hjem..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Guardiola »

Brombi skrev:Efter premier league må du gerne komme hjem..
Jep. Kan han ikke blive klubpræsident og livsvarig Barca-ambassadør?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Brombi »

Guardiola skrev:
Brombi skrev:Efter premier league må du gerne komme hjem..
Jep. Kan han ikke blive klubpræsident og livsvarig Barca-ambassadør?
Ja eller bare som en slags General Manager i amerikansk sport. En sportsdirektør som også har en hånd med i håndtering af taktik og omklædningsrummet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliver spændende med Pep i Premier League, glæder mig i hvert fald til at følge ham. Og enig, bagefter kan han altså godt vende snuden hjem!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Guardiola

Indlæg af Bager »

Det bliver vildt spændende! Endelig får vi at se Guardiola prøve kræfter med den engelsk liga. Noget som han ikke oplevede som spiller. Xavi har udtalt, at det var en af Peps ambitioner fra starten. Derfor håber jeg, han vælger en ordentlig klub. Jeg håber derfor, at han vælger United eller Arsenal frem for City og Chelsea.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tager til City. Og det passer mig egentlig fint.

Jeg er dog hamrende nervøs for at han vil nappe nogle af vores spillere eller forsøge sig med vores transfermål (laporte f.eks.). Han får i hvert fald pengene til virkelig at kunne "hygge" sig på transfermarkedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Piquénbauer skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tager til City. Og det passer mig egentlig fint.
Det er ikke specielt fodboldromantisk af ham.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Jamial »

Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tager til City. Og det passer mig egentlig fint.
Det er ikke specielt fodboldromantisk af ham.
Det kan det vel blive? Truppen har de jo, og ellers kan han nemt/hurtigt hente spillere der passer til det han vil. Guardiola virker som én, der kan.

At JEG hellere så ham i Man U eller Arsenal er så en anden sag. Men, alt er vel bedre end Chelsea? :p

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Guardiola

Indlæg af Culé »

Jamial skrev:
Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tager til City. Og det passer mig egentlig fint.
Det er ikke specielt fodboldromantisk af ham.
Det kan det vel blive? Truppen har de jo, og ellers kan han nemt/hurtigt hente spillere der passer til det han vil. Guardiola virker som én, der kan.

At JEG hellere så ham i Man U eller Arsenal er så en anden sag. Men, alt er vel bedre end Chelsea? :p
Han skulle bare være blevet og været vores Sir Alex, se dét ville være fodboldromantisk! :glad:

Men med klubbens struktur og valgkampe hver fjerde eller sjette år, er det nok urealistisk at tro på, medmindre vi har en træner der ønsker det, og som har siddet i et betragteligt antal år inden der evt udskrives valg så han betragtes som urørlig.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Jamial skrev:
Flax_Generous skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han tager til City. Og det passer mig egentlig fint.
Det er ikke specielt fodboldromantisk af ham.
Det kan det vel blive? Truppen har de jo, og ellers kan han nemt/hurtigt hente spillere der passer til det han vil. Guardiola virker som én, der kan.
Det skal nok vise sig at være et godt match på banen, men jeg tænkte mere på det forhold, at Guardiola bliver beskrevet som en karakter som går op i traditioner, historie og atmosfære. City har intet af dette.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Luis Enrique »

Flax_Generous skrev: (...) traditioner, historie og atmosfære. City har intet af dette.
Er det ikke bare fordi, den (historien, traditionerne) ikke rigtig er udpræget i "levende erindring"? Klubben fik sit navn i 1894 og har både i 30'erne og 60'erne/70'erne været en noget fremstående klub i både engelsk og mindre grad europæisk fodbold.

https://en.wikipedia.org/wiki/History_o ... 281930s.29

https://en.wikipedia.org/wiki/History_o ... .931976.29

Jeg vedstår mig gerne, at det heller ikke var noget, jeg var udpræget godt orienteret om. Det er fint nok, ikke at bryde sig om klubbens forretningsmodel, den er heller ikke min kop te, men det klubben gør har mange andre også gjort, uden at der har været speciel konsistens mellem reaktionerne dengang og nu. Det, der i udpræget grad støder folk er vel, at City synes at kunne skabe sig holdbar succes - på bekostning af andre, og det er sjældent populært.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Flax_Generous »

Luis Enrique skrev:Er det ikke bare fordi, den (historien, traditionerne) ikke rigtig er udpræget i "levende erindring"?
Nej, det er ikke derfor. City havde kun to mesterskaber før de fik oliepenge. Det var på niveau med klubber som Derby, Huddersfield og Wolves. Der er altså langt fra det til at være en betydningsfuld klub i fodboldens historie.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster