Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Hvorfor i alverden skulle han ringe til Ramos og Casillas for at høre hvordan Mourinho behandlede dem, for 3-4 år siden, i et andet land og i en anden klub, når han kan ringe til Cesc og Azpi og høre hvordan det går nu? Du er simpelthen for naiv her. Du var så god til at kalde mig og andre sofamanager da jeg kritisrerede sportsledelsen for ikke at inddrage Samper mere på førsteholdet, fordi der med stor sikkerhed foregik flere ting uden for kameraerne end de 90 minutter vi ser på banen. Og i stedet for at erkende at du måske var lidt grov i tonen, vælger du som altid bare at "lukke den her".

Latterligt indlæg:
Piquénbauer skrev:Så er det officielt! Og han er nu officielt død for mig...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om.

Jeg siger at jeg godt kan forstå at han valgte chelski men at jeg ville ønske at han havde valgt anderledes. Det er et faktum at der var andre klubber efter ham og derfor ville jeg ønske at han havde valgt et af de hold. Det er alt jeg siger.

Ud fra dine udtalelser, så forstår du det jo ikke helt, for du bliver ved med at pointere, at han kunne vælge de andre klubber også. Vi kommer dog ingen vegne, så måske skulle vi droppe den.

Edit: Brombi illustrerer det meget fint med sit indlæg ovenfor, hvor han citerer dit første indlæg, da Pedro valgte Chelsea.
Senest rettet af Kubala lør aug 22, 2015 4:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Hvorfor i alverden skulle han ringe til Ramos og Casillas for at høre hvordan Mourinho behandlede dem, for 3-4 år siden, i et andet land og i en anden klub, når han kan ringe til Cesc og Azpi og høre hvordan det går nu? Du er simpelthen for naiv her. Du var så god til at kalde mig og andre sofamanager da jeg kritisrerede sportsledelsen for ikke at inddrage Samper mere på førsteholdet, fordi der med stor sikkerhed foregik flere ting uden for kameraerne end de 90 minutter vi ser på banen. Og i stedet for at erkende at du måske var lidt grov i tonen, vælger du som altid bare at "lukke den her".

Latterligt indlæg:
Piquénbauer skrev:Så er det officielt! Og han er nu officielt død for mig...
For det første så kalde jeg også mig selv for en sofamanager. Og det gør jeg fordi vi på baggrund at spekulationer forsøger af gøre os kloge på spillere og trænere.

Men når det kommer til mou så synes jeg bare at han bliver fremstillet lidt for positivt fordi han har ringet til pedro. Han har lige så meget en tendens til at blive uvenner med sine spillere som LvG hvilket især var tydeligt i Real. Og han har så sent som i denne uge været ude og brokke sig over sine spillere men det vil sikkert blive afskrevet som team management da det er ham.

Jeg mener ikke selv at jeg har været grov. Jeg hader chelsea/mou mere end jeg kan lide pedro. Derfor er/var jeg skuffet over pedro da jeg håbede at han havde valgt anderledes.

Og hvorfor tror du at jeg vil lukke den? Fordi i ikke får mig overbevist om andet. Og slet ikke når jeg bliver kaldt naiv. Jeg køber overhovedet ikke de argumenter i bringer ligesom i ikke køber mine. Så der er ingen grund til at fortsætte.
Senest rettet af Piquénbauer lør aug 22, 2015 4:20 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om.

Jeg siger at jeg godt kan forstå at han valgte chelski men at jeg ville ønske at han havde valgt anderledes. Det er et faktum at der var andre klubber efter ham og derfor ville jeg ønske at han havde valgt et af de hold. Det er alt jeg siger.

Ud fra dine udtalelser, så forstår du det jo ikke helt, for du bliver ved med at pointere, at han kunne vælge de andre klubber også. Vi kommer dog ingen vegne, så måske skulle vi droppe den.
Ja lad os endelig det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg mener ikke selv at jeg har været grov. Jeg hader chelsea/mou mere end jeg kan lide pedro. Derfor er/var jeg skuffet over pedro da jeg håbede at han havde valgt anderledes.
Det er virkelig fristende at smide et eller andet fint citat - gerne fra Gandhi, Mandela eller noget i den dur - om at kærlighed er stærkere end had, men så kom jeg dels i tanker om at jeg ikke er sikker på at det er rigtig, dels i tanker om at jeg faktisk hader når andre gør sådan noget.

Det endte med at blive en utilsigtet dyb sætning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe lidt dybt men spot on!

Ej jeg må nok lige tage en chill pill og når skuffelsen over skiftet er forsvundet så ser jeg sikkert anderledes på det ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Storken »

Uanset hvad så har han givet os rigtig mange gode år. Det er sgu det vigtigste, når alt gøres op.

Tak for alt Pedro.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Pedro, who joined Chelsea last week, will today at 13:00 give a press conference at Barcelona's training centre to say goodbye. #fcblive

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af KongenINord »

Skal vi egentlig ikke nærmere have flyttet Pedro over til "Barca Legender"? Jeg fandt ud af, hvor meget jeg holdte af ham, da jeg pludselig lagde mærke til, at jeg ubevidst var begyndt at have mindre imod Chelsea, da de spillede mod West Brom. Meget mærkelig følelse.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Skydefinten »

Pedro siger farvel til spillerne

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af A$AP »

Nej, Sandro, Douglas blev sat til at lege med børnene.

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Kæft hvor er Messi bare ustilet :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Er de ikke allesammen det ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Pedro: "I don't think this team will miss me. There's a lot of quality in this squad. I will miss this team though, on and off the pitch."
Right in the feels :(

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Er de ikke allesammen det ;-)
Mjah, Vermaelen kører nu en meget fin stil. Meget low key. Sergi Roberto kører også en dejlig simpel stil. Neymar ... jeg ved ikke engang hvad der sker. Munir har i øvrigt nogle meget fede sko. Suárez har selvfølgelig flip-flops igen. Er sikker på at der står en kande mate lige udenfor billedet. Albas tøj ligner noget min far tog på i midten af 90'erne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster