Pedro Rodríguez Ledesma

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Ja, hvis man "ikke kan lide en spiller"(sat lidt på spidsen), så er det også nemmere at kritisere vedkommendes valg og udtalelser, især når vedkommende så skifter til ens hadeklub og hade-træner, men alligevel burde man se bort fra det, eller det er bare min mening i hvert fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan skam godt lide pedro. Bare ikke ligeså meget som andre herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Det er heller ikke sådan, at jeg f.eks. elsker Pedro, men han har været loyal, har spillet her i rimelig lang tid, leveret varen og ikke brokket sig, så burde det være klart, at sådan noget burde give lidt respekt i det mindste blandt fansene, imo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Tja... Den kan også vendes men gider ikke køre rundt i det mere. Pedro har truffet det valg som han mente var bedst for ham og fred være med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Xavi6Smede »

Altså imponerende at en spiller som man ikke anså som noget specielt talent, ud af ingenting bed sig fast på førsteholdet, og selvom han aldrig har været 100 procent sikker mand på førsteholdet siden sit gennembrud, så har han alligevel opnået 99 mål på godt og vel 6 sæsoner. Det altså 5 mål mere end Ronaldinho opnåede, og kun 24 mål fra at komme i top 10 på listen over flest mål nogensinde i klubben. Så selvom man godt kan have en følelse af, at vi blot har solgt en marginalspiller pga MSN foran, så det altså en virkelig stor spiller, der lige har forladt os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg kan sagtens forstå hvorfor han tog videre. Jeg kan ikke forstå hvorfor han valgte Chelski når Man U og City eftersignende også ville have ham men måske var det bare rygter.

Lucho var ved at få sparket i Januar og så overrasker det dig at han tænkte kortsigtet?

Jeg kan sagtens forstå at Lucho spillede den bedste start 11'er så længe den var klar og så længe vi havde chancen for at vinde. Han var presset og det var begrænset hvor meget han kunne bruge en tilfreds pedro til så længe han ikke fik resultater. Det så man tydeligt efter nederlaget til Real Soc hvor han blev slagtet for at spare Messi og Neymar. Han havde brug for resultater og chancen for disse var meget større med MSN fremme end med Pedro.

Ligeledes skal man ikke undervurdere det pres som Lucho var under fra MSN. Det er ikke små ligegyldige spillere som ser sig tilfreds med ikke at spille. De vil spille hver eneste kamp. Og at holde dem glade er altså en del vigtigere end at holde Pedro glad.

Nu tænker han vel lige netop fremad ved at give nogle spillere som han mener er klar chancen for at vise hvad de kan. Så kan det godt være at du (og andre) ikke er trygge ved disse spillere men i en tid hvor Lucho får tæsk for ikke at bruge de unge så er det vel ok at de også får en chance? Ja nogen vil endda sige at Lucho tænker på klubbens fremtid ved at give unge spillere chancen.
Han valgte vel Chelsea over United og City af flere grunde. En grund er vel at Mourinho brugte tid til at snakke med Pedro og fortælle Pedro om, hvad han havde tænkt sig af planer for Pedro. En anden grund er vel at London nok umiddelbart er en mere tiltrækkende by end Manchester. En tredje grund er nok at Chelsea trods alt er forsvarende mestre og, i modsætning til United og City, har vundet Champions League for ganske nylig. En fjerde grund er måske at han har snakket med Cesc om klubben, hvor Cesc formentlig har talt ganske varmt om den.

Jeg skriver på intet tidspunkt at det overrasker mig.

Hør nu lige her, det handler jo for fanden ikke om at Pedro skulle starte inde hver anden gang vi spillede eller når vi skulle spille i München. Det handler bare om at Pedro fik utroligt lidt spilletid i hele foråret, hvor vi i mange situationer sagtens kunne have sparet Suárez - som vi jo faktisk nåede at frygte ville misse de to finaler - eller Neymar - der tidligere har haft problemer med skader. Efter nederlaget ude mod Sociedad spillede vi 35 kampe mere i sæsonen og Pedro spillede ikke engang 11 hele kampe ud af disse 35. Det er jo bare dårlig mandskabsbehandling. Det handler ikke kun om at tilfredsstille de store stjerner, for så risikerer man lige netop at havne i situationer som den vi står i nu, med en forfærdelig bredde. Det er ganske enkelt en konsekvens af, at vi ikke gav Pedro den spilletid han fortjente.

Han startede i øvrigt inde 7 gange. I 6 af disse 7 kampe enten scorede eller assisterede han. Han endte med blot at spille 950 minutter efter Sociedad-kampen ud af 3150 mulige - altså cirka 30% - hvor han scorede 4 og lagde op til 5, hvilket vil sige at han næsten scorede eller assisterede ét mål for hvert 90 minutter han spillede. Så jeg nægter simpelthen at tro på at korthuset var ramlet, hvis han havde fået lov at starte mod hold som Getafe, Córdoba, Eibar eller i Copa del Rey kampene mod Villarreal, hvor han faktisk ikke engang spillede ét eneste minut. Lucho var utrolig dårlig til at balancere spilletiden på de tre forreste pladser og det kan koste en høj pris her i efteråret.

Nej, det køber jeg simpelthen ikke. Den eneste grund til at Sandro og Munir er blevet rykket op i truppen, er at han simpelthen er tvunget til det. Når jeg ser på hvilke spillere Lucho køber, hvilke spillere han foretrækker at spille og måden hvorpå han spiller, så nægter jeg simpelthen at tro på at det er med hans god vilje at vi nu må bruge Sandro og Munir. Men han har ikke noget valg, efter at have vist Pedro så lidt tillid i foråret. Så, nej. Jeg lader mig ikke imponere over at Lucho nu trækker Sandro og Munir op. Han har ikke noget valg. Det kræver ingen nosser overhovedet, at træffe den beslutning. Det havde derimod krævet nosser at trække Samper op på førsteholdet, som en erstatning for Xavi. Nej, så er det sgu lettere at købe Arda Turan og så satse på at bredden holder indtil januar. Hvis bredden ikke holder, så får vi sikkert også Samper (eller Gumbau) at se på førsteholdet, fordi Lucho ikke har noget alternativ.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Vi ser fuldstændig forskelligt på det da jeg f.eks. ikke tror at pedro ville være tilfreds med lidt flere kampe mod Getafe og Cordoba. Han vidste at han var fjerde valget og at MSN ville spille ALLE de store kampe. Og med det niveau som pedro har så er det helt forståeligt at han søgte et sted hen hvor han vil spille de "sjove" kampe.

Omkring Lucho så mener jeg at det er tydeligt at han har et godt øje til Munir og Sandro. Derudover synes jeg det er dejligt at de unge spillere får chancen. Det viser imo at han tænker fremad.

Men jeg lukker den her. Vi bliver ikke enige og gider ikke rigtigt snakke mere om pedro. Snakken omkring Lucho/truppen skal der nok komme rigeligt med muligheder for at snakke om i løbet af sæsonen så der er ingen grund til at tage den her i pedro tråden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Brombi »

Måske valgte Pedro united fra fordi han så hvordan Van Gaal behandlede sine spillere? Jeg kan godt forstå hvorfor han valgte Chelsea. Utrolig unuanceret Piq. Og i øvrigt tror jeg sagtens Pedro kunne have været glad hvis han havde fået flere kampe.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af PuyolErGud »

Lad os sige Pedro har haft mulighederne City, United og Chelsea, så blev City højst sandsynligt udelukket grundet indkøb af Sterling, og måske nervøs for manglende spilletid, hvilket man selvfølgelig kan sige om alle klubber, hvis han ikke slår i gennem. United er vel blevet udelukket, hvis de 1) ikke har ville betale det beløb Barca krævede 2) Hvis Pedro har forhørt sig hos Valdes, De Gea og Mata om hvordan tingene stod til. Nok mest om Van Gaal's stil. Dermed har der kun været Chelsea tlbage af "seriøse" hold, og hvis Mourinho så har ringet personligt, samt en god ven i Cesc, så kan jeg altså ikke se det mærkelige og så forfærdelige i hans skifte..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Måske valgte Pedro united fra fordi han så hvordan Van Gaal behandlede sine spillere? Jeg kan godt forstå hvorfor han valgte Chelsea. Utrolig unuanceret Piq. Og i øvrigt tror jeg sagtens Pedro kunne have været glad hvis han havde fået flere kampe.
Han kunne også have ringet til casillas og ramos og spurgt hvordan mou behandler sine spillere? Eller fulgt lidt med i medierne og set hvordan han angriber hele truppen efter en ringe sæsonstart.

Jeg kan som sagt godt forstå at han valgte chelski men lad nu være med at fremstille det som om det var det eneste valg.

Og vi må bare være uenige omkring kampene. Pedro har tidligere spillet de store kampe og det var slut nu. For mig er det klart at det selvfølgelig var noget han ville igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Så skal du også lade være med at fremstille det som om, at de andre muligheder var ligeså gode.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Måske valgte Pedro united fra fordi han så hvordan Van Gaal behandlede sine spillere? Jeg kan godt forstå hvorfor han valgte Chelsea. Utrolig unuanceret Piq. Og i øvrigt tror jeg sagtens Pedro kunne have været glad hvis han havde fået flere kampe.
Han kunne også have ringet til casillas og ramos og spurgt hvordan mou behandler sine spillere? Eller fulgt lidt med i medierne og set hvordan han angriber hele truppen efter en ringe sæsonstart.

Jeg kan som sagt godt forstå at han valgte chelski men lad nu være med at fremstille det som om det var det eneste valg.
Nu er det jo ikke Mou i Real han skifter til, men Mou i Chelsea, og uagtet hvad vi kan mene, så kunne det jo være han var anderledes en dengang. Dertil vejer Van Gaal behandling og opførelse over for Valdes og andre for nyligt nok tungere, end Mou's behandling af sine spillere i Real.

Men ingen af os ved i virkeligheden hvad der ligger bag, så lad os bare takke Pedro for tiden hos os, og håbe han scorer en masse mål for Chelsea uden de vinder noget som helst.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Så skal du også lade være med at fremstille det som om, at de andre muligheder var ligeså gode.
Hvordan ved vi at de ikke var det? Vi ved intet. Det hele er spekulationer.
Men ingen af os ved i virkeligheden hvad der ligger bag, så lad os bare takke Pedro for tiden hos os, og håbe han scorer en masse mål for Chelsea uden de vinder noget som helst.
Den er jeg med på ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Så skal du også lade være med at fremstille det som om, at de andre muligheder var ligeså gode.
Hvordan ved vi at de ikke var det? Vi ved intet. Det hele er spekulationer.
Men ingen af os ved i virkeligheden hvad der ligger bag, så lad os bare takke Pedro for tiden hos os, og håbe han scorer en masse mål for Chelsea uden de vinder noget som helst.
Den er jeg med på ;-)
Ja, det gør vi ikke, men det lader til, du gør, når du bliver ved med at nævne de andre klubber. Vi andre pointerer bare ud fra Pedros udtalelser, og her lader det til, Chelsea var det rette sted for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Pedro Rodríguez Ledesma

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse om hvad du snakker om.

Jeg siger at jeg godt kan forstå at han valgte chelski men at jeg ville ønske at han havde valgt anderledes. Det er et faktum at der var andre klubber efter ham og derfor ville jeg ønske at han havde valgt et af de hold. Det er alt jeg siger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster