Arda Turan

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Tumpet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Brombi »

Igen, se Pogba tråden :) Og var der ikke noget med at MD var i lommen på Bartomeu? Mener i hvert fald at have hørt, at de også har skrevet negativt om Laporta..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Michman »

Det er ikke alene tumpet det er dybt idiotisk at købe ham.-.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af A$AP »

If I wrote Barcelona does it mean Arda Turan ? Arda Turan team is confirmed announcement will be made Friday afternoon !
Arda Turan has two firm offers either Tomorrow or Friday it shall be confirmed ..
Arda Turan won't be going to Barcelona !!!
https://twitter.com/Muzziozcan Han er angiveligt meget tæt på Turan, og rejser rundt med ham, og forhandler også med de forskellige klubber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

The deal on the transfer of Atletico midfielder Arda Turan (28) is being finalized. Official announcement to follow in coming hours. [md]
Tror sgu det sker. Hold da fest hvor er det fjollet...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af zqa »

Turan er en glimrende spiller, men jeg forstår ikke helt hvad vi skal med ham.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Storken »

Det skulle ikke undre mig, hvis det var Luis Enrique der står bag. Det er et åndssvagt køb.

Han er et produkt af et system. Man skal generelt købe spillere fra totalt dysfunktionelle hold, da man får mere for pengene. Det er billigere.
Senest rettet af Storken lør jan 09, 2016 5:30 pm, rettet i alt 3 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Det skulle ikke undre mig, hvis det var Luis Enrique der står bag. Det er et åndssvagt køb.

Han er et produkt af et system. Man skal generelt købe spillere fra totalt dysfunktionelle hold. Det er meget billigere.
Hvorfor skulle det ikke undre dig?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Det skulle ikke undre mig, hvis det var Luis Enrique der står bag. Det er et åndssvagt køb.

Han er et produkt af et system. Man skal generelt købe spillere fra totalt dysfunktionelle hold. Det er meget billigere.
Hvorfor skulle det ikke undre dig?
Det er et kortsigtet køb, da Arda Turan aldrig bliver bedre. Der er intet fremtidsperspektiv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok. Så er vi tilbage til din ide om at trænere ikke må have noget at sige omkring køb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af klogfyr »

Jeg må sige, at den midlertidige bestyrelse fortolker deres opgave alternativt, hvis denne handel går igennem.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ah ok. Så er vi tilbage til din ide om at trænere ikke må have noget at skulle sige omkring køb...
De må sige alt det de vil. De skal bare ikke træffe beslutningen. Trænere tænker ikke på, hvad der er bedst for klubben om 5 år. Trænere ønsker spillere i deres bedste alder, der kan gå direkte ind på holdet. De ønsker erfaring over potentiale.

Det er præcis derfor Mourinho aldrig er i en klub særlig længe. Han tænker kun kortsigtet i alt hvad han foretager sig. Jeg synes Enrique har den samme tendens.
1) Han benytter næsten ikke talenterne, men foretrækker erfaring.
2) han har intet koncept ud over at give de tre forreste bolden.
3) Han sparer ikke Messi, da han er bange for at tabe på kort sigt.

Disse tre ting vil bide os i røven på længere sigt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Visca El Barca »

Kan nogen med insigt i tingene fortaelle mig, hvordan det kan lade sig goere? Jeg ved godt vi har en midlertidig bestyrelse, men maa de godt handle ? Og i saa fald, hvem har givet dem mandat til det? Hvis jeg ikke tager fejl, saa er denne bestyrelse udpeget af Bartomeu?

Det virker underligt at medierne de sidste dage har skrevet, at Bartomeu har en aftale paa plads, med en ikke spansk La Liga midtbanespiller. Bartomeu var saa forleden ude at sige, Lucho har peget paa en bestemt spiller, denne spiller arbejder man saa paa at koebe?

Er det Bartomeu, der endnu engang skider paa klubbens regler eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ah ok. Så er vi tilbage til din ide om at trænere ikke må have noget at skulle sige omkring køb...
De må sige alt det de vil. De skal bare ikke træffe beslutningen. Trænere tænker ikke på, hvad der er bedst for klubben om 5 år. Trænere ønsker spillere i deres bedste alder, der kan gå direkte ind på holdet. De ønsker erfaring over potentiale.

Det er præcis derfor Mourinho aldrig er i en klub særlig længe. Han tænker kun kortsigtet i alt hvad han foretager sig. Jeg synes Enrique har den samme tendens.
1) Han benytter næsten ikke talenterne, men foretrækker erfaring.
2) han har intet koncept ud over at give de tre forreste bolden.
3) Han sparer ikke Messi, da han er bange for at tabe på kort sigt.

Disse tre ting vil bide os i røven på længere sigt.
1) Det var Luchos første sæson. Og han var ved at blive fyret. Selvfølgelig spiller man det "sikre".
2) Vrøvl.
3) Det er der ikke en eneste træner der har gjort. Pep. tito, tata og nu lucho spiller ham hele tiden. Nok fordi messi selv bedst kan lide dette. Desuden prøvede lucho jo faktisk at spare messi hvilket gik helt galt.

Du burde give lucho lidt mere tid inden du sammenligner ham med mou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Arda Turan

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ah ok. Så er vi tilbage til din ide om at trænere ikke må have noget at skulle sige omkring køb...
De må sige alt det de vil. De skal bare ikke træffe beslutningen. Trænere tænker ikke på, hvad der er bedst for klubben om 5 år. Trænere ønsker spillere i deres bedste alder, der kan gå direkte ind på holdet. De ønsker erfaring over potentiale.

Det er præcis derfor Mourinho aldrig er i en klub særlig længe. Han tænker kun kortsigtet i alt hvad han foretager sig. Jeg synes Enrique har den samme tendens.
1) Han benytter næsten ikke talenterne, men foretrækker erfaring.
2) han har intet koncept ud over at give de tre forreste bolden.
3) Han sparer ikke Messi, da han er bange for at tabe på kort sigt.

Disse tre ting vil bide os i røven på længere sigt.
1) Det var Luchos første sæson. Og han var ved at blive fyret. Selvfølgelig spiller man det "sikre".
2) Vrøvl.
3) Det er der ikke en eneste træner der har gjort. Pep. tito, tata og nu lucho spiller ham hele tiden. Nok fordi messi selv bedst kan lide dette. Desuden prøvede lucho jo faktisk at spare messi hvilket gik helt galt.

Du burde give lucho lidt mere tid inden du sammenligner ham med mou.
Jeg er bare ikke solgt på Enrique. Jeg synes ikke han udvikler hverken vores talenter eller vores spil. Vi spillede ikke særlig godt i efteråret, men var flyvende i foråret. Jeg krediterer Messi. Han har været hele forskellen. Han har spillet det bedste fodbold jeg nogensinde har set de sidste 6 måneder.

Jeg er egentlig lidt enig med Mourinho, når han siger, at enhver kunne føre Barca til succes, når Messi er i hopla. Han er umulig at stoppe til tider. Det har Enrique nydt godt af. Det samme gjorde Tito i sin tid. Pep vandt derimod med et overlegent system, hvor Messi bare var en del af det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster