Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rocco

Indlæg af Rocco »

Spiller han ikke højre wing? Det er jo Messi's plads.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Han kan også spille i venstre uden problemer, det er det der gør ham så farlig
El Señor de las Tartas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

hvorfor er den her i rygter ??

og rocco, wing er ikke messis plads...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Altså.. For det første koster han vel omkring 5-600 mil, for det andet; så jeg hellere dinho i form.
#jesuisSheep

Rocco

Indlæg af Rocco »

Brombi skrev:hvorfor er den her i rygter ??

og rocco, wing er ikke messis plads...
Wing er vel bare et andet ord for fløjen, eller er jeg helt galt på den? Hvad er Messi's plads så?

Rocco

Indlæg af Rocco »

Brombi skrev:hvorfor er den her i rygter ??

og rocco, wing er ikke messis plads...
http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=550116

Hvis Ronaldo er "winger" er Messi det vel også???

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Indlæg af Brombi »

Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Indlæg af Jønde »

Brombi skrev:Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..
hva snakker du om? belær os så lige, hvis det er så svært at vi ikke kan forstå det? Hvordan er det nu vi spiller?
Hvad har vores system med salget af quaresma at gøre?
glæder mig til at se hvad du svare... :?:

Rocco

Indlæg af Rocco »

Brombi skrev:Det er ikke så simpelt..

Barca spiller ikke med wings eller havde de beholdt quaresma..
Den bliver du sgu nødt til at uddybbe lidt den der.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Synes da ikke tonen er blevet dårlig - endnu ;)
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Jeg synes ikke vi skal have Ronaldo. Han er for det første alt for dyr, og så har vi ikke brug for endnu en stjernespiller i offensiven. Han er lidt en playboy og det passer ikke rigtig i mit indtryk af en barca-spiller. Om han passer i det spillemæssige ved jeg ikke. Han er meget kreativ og det er jo ikke ligefrem det vi mangler.

Jeg så hellere en spiller som Ribery i barca hvis det endelig skulle være. God indstilling, arbejdsdygtig, god teknisk, løber i position for sine medspillere og så er han hurtig som bare helvede. Tjek:
Visca el Barca

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Indlæg af zqa »

Bager skrev:Jeg synes ikke vi skal have Ronaldo. Han er for det første alt for dyr, og så har vi ikke brug for endnu en stjernespiller i offensiven. Han er lidt en playboy og det passer ikke rigtig i mit indtryk af en barca-spiller. Om han passer i det spillemæssige ved jeg ikke. Han er meget kreativ og det er jo ikke ligefrem det vi mangler.

Jeg så hellere en spiller som Ribery i barca hvis det endelig skulle være. God indstilling, arbejdsdygtig, god teknisk, løber i position for sine medspillere og så er han hurtig som bare helvede. Tjek:
Alle de ting du nævner der, passer da også på Ronaldo.. Udover han er bedre teknisk.
At han er en "playboy" uden for banen, har vel intet at gøre med noget, hans privatliv har ikke at gøre med noget som helst.

Og Brombi.. Hvis Messi ikke er wing spiller, hvem søren er så???
Han spiller offensiv i højreside, netop det, er betegnelsen for en wing.. Han er måske ikke den typiske Beckham, Figo wing spiller, men han er helt bestemt wing..
Hvis nu han spillede i venstre, hvor han kunne ligge indlæg med hans favorit ben, ville han jo gøre det.. De ligger jo netop, altså Dinho og Messi, i deres respektive sider, så de også kan gå meget ind i banen og afslutte..
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Indlæg af Diabolito »

Ribery vil nok være en del billigere end Ronaldo og så enorm kvalitetsforskel er der altså ikke
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Bager »

Det meste af Uniteds offensiv går igennem Ronaldo. Han er helt sikkert en fremragende spiller - måske den bedste i øjeblikket - men jeg ser mere Ronaldo som det offensive omdrejningspunkt for United. De andre spillere flytter sig for ham hvor jeg oplever Ribery mere ala en spiller der kan iscenesættes - lidt ala Guily.

At han er en playboy har måske ikke en direkte indflydelse på hans spil, men han vil måske være mere tilbøjelig til at lade sig rive med. Han er en humørspiller og lige nu går tingene godt for ham, men hvad sker der når han får et formdyk. En barca-spiller bør være fokuseret på fodbolden og have hjertet på rette sted. Jeg siger ikke han ikke er det, men for mig virker han til at mangle lidt på dette område. Ribery virker - for mig - mere dedikeret og professionel, hvilket er noget vi har efterlyst i Barcas trup det seneste år.
Visca el Barca

Rocco

Indlæg af Rocco »

Forza-Barca skrev:Hey Hey..

Jeg synes at det er fedt at der er så mange der kommer med deres mening, men lad os lige holde diskutionen i en ordentlig tone!
Nu er det altså ikke en børnhave det her, og folk snakker da også pænt til hinanden. Det kan godt være folk er lidt "smarte" i ders bemærkninger, men det er folk vant til og stort set alle gør det. Det er jo ikke sådan at vi sidder og direkte sviner hinanden til. Folk behandler hinanden med respekt her på siden, og det kan jeg personligt rigtig godt lide. Derfor bruger jeg også en del af min tid herinde. Tro mig, der findes sider hvor folk ganske enkelt ikke kan finde ud af at holde en pæn tone overfor hinanden, men denne her er altså ikke en af dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster