Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Hvordan kan det være at den billigste billet til Barca - Valladolid koster 47€ (350kr). :?: :?
Her sidder man bag mål og helt op i de øverste rækker.
Det er prisen på fcbarcelona.com. Den dyreste koster knap 1000 kr.
Jeg kan huske da jeg så Sevilla, da gav jeg 85€ for at sidde i den første række og midt på centerlinien.
Måske er det dyrere nu pga. Neymar.
MDCCCXCIX

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

Lopezzz skrev:
Jakob skrev:
Lopezzz skrev:Længere :op: ;-)
Jakob skrev:Skyde, vil du skrive linket igen, eller skrive hvilken side det er på?
Ah, det var satans. :mrgreen: Havde du forresten en god tur til Alanya? Sry for off-topic.

Tak Skyde. :)
Nååå det var dig Jakob haha...jeg kan ikke huske hvem jeg har snakket med om Alanya.
Det var kanonfed tur. Perfekt vejr, supergod hotel (150m strand - 500m centrum).
Vi var på Jeep Safari som er noget jeg vil anbefale til alle der skal derned. Det var så godt.
Har du måske prøvet det?
Jeg har slet ikke kørt i taxa så ham der Abdull.... har jeg ikke ringet til men jeg har nummeret gemt i telefonen ;-)
Hehe det er bare i orden. Godt du havde en god tur!
Nej Jeep Safari prøvede vi ikke, men det lyder fedt. Jeg skal muligvis derned igen næste år, så kan det være det skal prøves af.
Ah okay, det var en skam. Han er en hyggelig fætter. ;-)
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

Så er kampbilletter næsten på plads mod Espanyol og vi er så småt ved at lede efter et sted at bo. Er der nogen der kan anbefale billigt hotel/lejlighed helst tæt på La Rambla?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:Så er kampbilletter næsten på plads mod Espanyol og vi er så småt ved at lede efter et sted at bo. Er der nogen der kan anbefale billigt hotel/lejlighed helst tæt på La Rambla?
Budget?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Jakob skrev:Så er kampbilletter næsten på plads mod Espanyol og vi er så småt ved at lede efter et sted at bo. Er der nogen der kan anbefale billigt hotel/lejlighed helst tæt på La Rambla?
The Hipstel.com ;-) ...her skal mig og min ven bor sammen med 10 andre gæster på samme værelse :cool:
Det ligger imellem Passeig de Gràcia og La Rambla og koster 250 kr pr. nat med morgenmad.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Gaaaaaaaaaay.......gangbang.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Jep, jeg skal nok tænke på dig når jeg gangbanger :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Alchemist »

Jakob skrev:Så er kampbilletter næsten på plads mod Espanyol og vi er så småt ved at lede efter et sted at bo. Er der nogen der kan anbefale billigt hotel/lejlighed helst tæt på La Rambla?
Hvis du ikke er paa udkig efter et super moderne sted, saa kan jeg varmt anbefale Hostal Europa. Fantastisk placering, ligger paa Carrer de la Boqueria, vaerelserne er saadan lidt old school & tiny, der er dog wi-fi :) Det koster mellem 250-300 dkr per vaerelse for 2 pers. Mine venner plejer altid at bo der, naar de er i BCN og indtil videre har de ikke klaget over noget :)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

Brombi> Vi har prioriteret at få rigtig gode pladser på stadion til kampene så det bliver nok meget billigt, noget tæt på det Lopezzz linker til. Tak for jeres forslag!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:Brombi> Vi har prioriteret at få rigtig gode pladser på stadion til kampene så det bliver nok meget billigt, noget tæt på det Lopezzz linker til. Tak for jeres forslag!
Jeg vil sgu råde dig til at finde en lejlighed, typisk kan man finde noget ret billigt ikke så langt fra centrum. Jeg var dernede i påsken, og derfor skulle man tro at det ville være umuligt at finde noget anstændigt til retfærdige penge (og der var iøvrigt fuldt booket på alle hoteller), men fandt sgu et par lækre lejligheder :) Det hjælper også at kende nogle selvfølgelig :) Men en god start ville være at søge "apartments Barcelona" på google ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

@Jakob
Jeg kan fortælle dig hvordan det var på The Hipstel når jeg har været der ;-)
Jeg rejser om 20 dage.
MDCCCXCIX

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

@Brombi og Lopezzz.
Valget faldt på Apartments Barcelonasiesta. Ratet 3,8/5 på hotels.com og koster ikke alverden, så valget faldt på det. :) I øvrigt omkring 1 km til La Rambla, så det er klasse. Igen tak for jeres indlæg.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Jakob skrev:@Brombi og Lopezzz.
Valget faldt på Apartments Barcelonasiesta. Ratet 3,8/5 på hotels.com og koster ikke alverden, så valget faldt på det. :) I øvrigt omkring 1 km til La Rambla, så det er klasse. Igen tak for jeres indlæg.
Fedt nok for dig. Det er fedt at have et sted for sig selv, tage ned til La Boqueria og købe ind til aftensmad, som du så selv kan lave i køkkenet :)

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

Brombi skrev:
Jakob skrev:@Brombi og Lopezzz.
Valget faldt på Apartments Barcelonasiesta. Ratet 3,8/5 på hotels.com og koster ikke alverden, så valget faldt på det. :) I øvrigt omkring 1 km til La Rambla, så det er klasse. Igen tak for jeres indlæg.
Fedt nok for dig. Det er fedt at have et sted for sig selv, tage ned til La Boqueria og købe ind til aftensmad, som du så selv kan lave i køkkenet :)
Det var også vores højeste prioritet at bo tæt på La Rambla, La Roqueria osv hvor der sker noget. Vi syntes ikke det ville kunne betale sig at bo tæt på Camp Nou, når vi skal være i Barcelona en hel uge, da vi også gerne vil ud at se nogle seværdigheder, i byen osv. Dog er Camp Nou jo stadig kun ca. 5 km fra vores lejlighed. :smile:
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Man kan komme så hurtigt rundt i byen via Metro. Det kan anbefales bare at investere i metro-kort til alle de dage, I skal være der. I hvert fald hvis I gerne vil rundt og se ting og sager i forskellige dele af byen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster