FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg tror heller ikke man skal undervurdere, at vi nu har en træner uden helbredsproblemer. Vi faldt fra hinanden sidste år bl.a. fordi vi manglede vores træner. Herudover har Tata allerede haft nogle, efter min mening, gavnlige effekter på vores spil; presspillet, mandsopdækning, nye angrebsmønstre, rotationsprincip bl.a.
Puyol genkomst kommer til at være af stor betydning. Hvis han ikke vender (stærkt) tilbage, tror jeg vi vil få det svært over en hel sæson. I så fald skal man tilknytte en ny CB i vinterpausen, og heller ikke dette er optimalt, da vedkommende først skal tilspilles.
Neymar er en klar fodbedring, mens Thiagos afgang kunne være en degradering, men eftersom han ikke havde den store betydning forrige sæson, er hans afgang til at tage og føle på, her på den korte bane ihvertfald.

Jeg ville virkelig gerne have haft en CB, men når det er sagt, så synes jeg vi ser ud til at være i lidt bedre forfatning, især mhp. vores nuværende trænersituation kontra sidste sæson.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barcelona proposed to Tata Martino, when he first arrived, that even before he got to know the squad it would be a good idea to get a centre-back. He said 'let me have a look at what I have'.



However, when he had a look he said 'I don't want to make a decision' because the chairman wanted David Luiz and the director of football wanted Daniel Agger; he didn't want to take one side or the other so decided not to go for either.

He thought Carles Puyol was going to come back soon, although his return has been a bit delayed, and he thought 'what I have will be enough'.

But then he realised 'I'd like a striker, a different type of striker', but by then it was too late for Barcelona to move so I just wonder if in December they try to go for that.



But Ander Herrera is still at Athletic Bilbao, after his move to Manchester United didn't go through and we'll try to explain that situation on Revista - but it was a bit weird, with people in the Spanish league offices, who don't represent Herrera or United. What were they doing there?

It was a disappointing ending to a transfer that would have given United a lot of quality in midfield. If you had given him 12 months he'd have been one of the top midfielders in the Premier League.

Omhandler Barca og lidt om Herrera, så jeg poster det her, da en del af det citerede omhandler Barca. Artiklen omhandler i øvrigt om Real, Atleti, Barca m.m.

For de interesserede, der vil læse hele artiklen:http://www1.skysports.com/football/news ... em-balague

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Klubben har tegnet et samarbejde med United Arab Bank (3 årig stor-sponsorat). Hvad aftalen giver i kroner og ører er pt. hemmeligt, men sikkert ret indebringende for klubben.

http://www.arabianbusiness.com/fc-barce ... 17183.html
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Kubala skrev:
Barcelona proposed to Tata Martino, when he first arrived, that even before he got to know the squad it would be a good idea to get a centre-back. He said 'let me have a look at what I have'.



However, when he had a look he said 'I don't want to make a decision' because the chairman wanted David Luiz and the director of football wanted Daniel Agger; he didn't want to take one side or the other so decided not to go for either.

He thought Carles Puyol was going to come back soon, although his return has been a bit delayed, and he thought 'what I have will be enough'.

But then he realised 'I'd like a striker, a different type of striker', but by then it was too late for Barcelona to move so I just wonder if in December they try to go for that.



But Ander Herrera is still at Athletic Bilbao, after his move to Manchester United didn't go through and we'll try to explain that situation on Revista - but it was a bit weird, with people in the Spanish league offices, who don't represent Herrera or United. What were they doing there?

It was a disappointing ending to a transfer that would have given United a lot of quality in midfield. If you had given him 12 months he'd have been one of the top midfielders in the Premier League.

Omhandler Barca og lidt om Herrera, så jeg poster det her, da en del af det citerede omhandler Barca. Artiklen omhandler i øvrigt om Real, Atleti, Barca m.m.

For de interesserede, der vil læse hele artiklen:http://www1.skysports.com/football/news ... em-balague
Hvad fanden skal Barca bruge en "striker" til? Det er jo ikke der problemerne ligger. DET ER DEFENSIVEN DER ER PROBLEMET; ikke det offensive spil, for helvede.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ja, det lyder som et spændende sponsorat, håber jeg også at det er. Vil gerne se nogle tal på det, men dette er realiteten af fodbolden i dag. Skal du følge med økonomisk, skal du have sponsorer i hoved og røv.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

I mangel af bedre sted og placere emnet:

Idag har det (udover at være national sørgedag i USA) været Cataloniens nationaldag. Det valgte madrilenske facister at forsøge og spolere på følgende måde da en gruppe katalanere i Madrid forsøgte at markere dagen:

http://www.324.cat/video/4672752/Imatge ... t-a-Madrid

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

:roll:

May you rot and burn in hell.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Kæft nogle tumper, hvor småligt. Hvorfor var der ingen der godt og grundigt kunne trampe på dem, måske trampe dem ihjel. Sad hele tiden med håbet (som jeg har fået fra alle mine serier og film) der kommer nogle good-guys nu og tæver dem, men nope, skete intet.

Fedt at voksne, store, mænd har den trang til at udstille sig selv, og være aggressive overfor en stille forsamling af ældre mennesker. Føj!
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det giver katalanere endnu større lyst til at rive sig løs og det kan ske allerede næste år.
Fuck hvor jeg glæder mig.
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

emo skrev:Kæft nogle tumper, hvor småligt. Hvorfor var der ingen der godt og grundigt kunne trampe på dem, måske trampe dem ihjel. Sad hele tiden med håbet (som jeg har fået fra alle mine serier og film) der kommer nogle good-guys nu og tæver dem, men nope, skete intet.

Fedt at voksne, store, mænd har den trang til at udstille sig selv, og være aggressive overfor en stille forsamling af ældre mennesker. Føj!
Tror nu det var meget klogt at de så passivt til, nu sidder der bare endnu flere katalanere som vil gå med til uafhængighed. Der må sidde nogle spaniere med røde ører, det er simpelthen for grotesk og pinligt. Nogle der ved hvordan de gængse spaniere, pressen og regeringen har reageret på dette?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

@barcastuff: Tata Martino had several new printers installed at Barcelona's sports centre as he wants all information also available on paper. [sport]
Så skal han altså også huske at købe ringbind.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Culé skrev:I mangel af bedre sted og placere emnet:

Idag har det (udover at være national sørgedag i USA) været Cataloniens nationaldag. Det valgte madrilenske facister at forsøge og spolere på følgende måde da en gruppe katalanere i Madrid forsøgte at markere dagen:

http://www.324.cat/video/4672752/Imatge ... t-a-Madrid
Det er simpelthen utroligt, at man kan falde så dybt ned og agere truende og voldsomt overfor en flok ældre pensionister. At se grandvoksne mænd, som sikkert nogle af dem er højtuddannet og lignende, skal te sig som nogle racistiske idioter er ud over min fatteevne.

Jeg gruer efterhånden for at menneskeheden kan være så debil og så komplet umenneskelig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Tilgengæld sejt, at der er en af de ældre på vej på scenen med en skammel. Men han bliver holdt tilbage af en anden gammel mand.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

En af de værste ting, et menneske kan gøre, er, at være voldelig over for børn, kvinder, ældre mennesker og dyrene.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Officiel UEFA foto.

phpBB [video]


Billede

Meget snart kommer der også det endelige holdfoto for 13/14 sammen med præsidenten og hjælpetrænerne.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster