FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

pic.twitter.com/1fMOK5r7nE

Er der en der kan fortælle mig hvem ham gutten oppe til venstre er? Har set ham en del gange fjolle rundt med spillerne og han må være en del af holdet omkring truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Antonella er seriøst en lækker milf. Damn..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Adidas har indgået sponsoraftale med lille Thiago?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Culé »

Barcelona will use the typeface of Anna Vives, a girl with Down Syndrome, on the shirts in the Gamper game against Santos on 2 August. [fcb]
Billede

ulrich
Indlæg: 1708
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Nice.

Og stadig pænere end reals comic sans..

PuyolErGud
Indlæg: 10770
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, nu hvor Thiago er væk(Damn, er han virkelig væk?), så er spørgsmålet om man skal stole på det man har, altså Xavi og Iniesta er no-brainers. Cesc skal oppe sig og spille sig ind som Xavi's arvetager og så er der S.Roberto. Så kan Song evt. skubbes op, men det lader ikke til at man gør det.

Det efterlader at vi har Cesc og S.Roberto som reserver. Er det godt nok til en hel sæson, eller skal der investeres i en ny spiller så? Og hvis ja, hvem?

Man kunne evt. gå efter Gündogan, men han er nok for dyr og Dortmund vil ikke sælge. Derudover kunne man gå efter en Ander Herrera, men ved ikke om det er det rigtige.

Hvad synes i?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

@visca

Jeg tror ikke vi er på vej væk fra at satse på vores talenter. Problemet er bare at de nye talenter desværre ikke er på niveau med dem der tidligere er kommet frem som feks under pep - busi, pedro. De spillere du nævner er alle talenter men ikke gode nok til at spille fast og vil derfor næsten kun se cdr kampe osv. Altså mindre kampe. Så kunne man lade dem spille for b holdet men det er de for gode til. Og derfor udlejer man dem. De skal have minutter på højt niveau hvilket de ikke ville få for første holdet (for dårlige - mindre kampe) eller b holdet (for gode - ikke udvikle sig nok).

Det virker som om mange mener at vi ikke gider at bruge vores talenter men dette kan jeg overhovedet ikke forstå. Er sikker på at klubben ville elske at spare 50 mio på neymar hvis vi havde en spiller der var god nok. Eller 30-40 på silva/marquinhos hvis bartra var god nok. Det er de desværre bare ikke og derfor bliver vi nødt til at bruge penge. En klub som barca kan ikke lege arsenal og satse på mindre talenter. Vi skal vinde alt og spille fremragende mens vi gør det hvilket kræver de bedste spillere på jorden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ser det som, at der skal købes to spillere mere, efter Thiagos afgang. Enten kan man rykke Song op fra DM til CM, hvor han kommer til at få samme rolle som Seydou. Dette frigør en plads på DM, Masch kan tage sig af, og så skal der købes to CM, et talent og en etableret forsvarsspiller, eller også skal vi have en direkte afløser for Thiago.

Hvis vi skal have en direkte afløser, er der mange spændende muligheder, du nævner selv to meget spændende spillere, som jeg tror kan fås, hvis vi buder tilstrækkeligt. Ellers er der Mata, et fræk bud kunne være Verrati.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Gündogan har i øvrigt to år tilbage af sin kontrakt og har, så vidt jeg kan forstå, ikke i sinde at forlænge sin kontrakt, hvis det har betydning :-) Vi har i øvrigt et transferbudget på 60 millioner euro + plus salg af Affelay, Dos Santos og hvem fanden vi ellers ejer. Burde være nok til en centerback og midt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:@visca

Jeg tror ikke vi er på vej væk fra at satse på vores talenter. Problemet er bare at de nye talenter desværre ikke er på niveau med dem der tidligere er kommet frem som feks under pep - busi, pedro. De spillere du nævner er alle talenter men ikke gode nok til at spille fast og vil derfor næsten kun se cdr kampe osv. Altså mindre kampe. Så kunne man lade dem spille for b holdet men det er de for gode til. Og derfor udlejer man dem. De skal have minutter på højt niveau hvilket de ikke ville få for første holdet (for dårlige - mindre kampe) eller b holdet (for gode - ikke udvikle sig nok).

Det virker som om mange mener at vi ikke gider at bruge vores talenter men dette kan jeg overhovedet ikke forstå. Er sikker på at klubben ville elske at spare 50 mio på neymar hvis vi havde en spiller der var god nok. Eller 30-40 på silva/marquinhos hvis bartra var god nok. Det er de desværre bare ikke og derfor bliver vi nødt til at bruge penge. En klub som barca kan ikke lege arsenal og satse på mindre talenter. Vi skal vinde alt og spille fremragende mens vi gør det hvilket kræver de bedste spillere på jorden.

Det er ikke så ligetil, synes jeg. Pedro, Pique, Busi blev gode, netop fordi man viste dem tillid, noget som ikke sker i samme grad under Tito, synes jeg. Kan nogen huske Cuenca f.eks.? Pep havde tillid til ham, under Tito blev han lejet ud. Pep havde for vane at lade talenter starte i store kampe (f.eks. Thiago og Tello mod Real, Busi i El Clasico i hans første sæson og senere hen en C.L finale), selvom det ikke altid var succesfuldt.

Jeg synes det på det sidste har været omvendt. Man vil gerne forlænge med talenterne, men derefter vil man helst leje dem ud. Det ligner lidt Real strategi, hvor man håber at de vil slog igennem hos en anden klub, og så kan man hive dem ind igen. Man har ikke tålmodighed til at stå for deres gennembrud og pleje deres talent, Cuenca, Gerard D og Rafinha er gode ekspempler. Det farlige ved at udleje talenter er, at hvis de ikke slå igennem med det samme i deres nye klub, kan træneren sagtens finde på at droppe dem, fordi træneren ved, at spilleren er væk til næste sæson. Hvis det står 50/50, vil en lejet spiller også være den, der trækker korteste strå, det er ikke optimalt.

Jeg synes i den grad at den nuværende ledelse er ved at gå væk fra den gamle strategi, og under Tito er det mere tydeligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:Gündogan har i øvrigt to år tilbage af sin kontrakt og har, så vidt jeg kan forstå, ikke i sinde at forlænge sin kontrakt, hvis det har betydning :-) Vi har i øvrigt et transferbudget på 60 millioner euro + plus salg af Affelay, Dos Santos og hvem fanden vi ellers ejer. Burde være nok til en centerback og midt.
Gündogan, jeg har altid haft på fornemmelsen, at vi kan få ham, hvis vi byder nok penge (alt mellem 25-30 millioner euro). Vi skal huske på, at Dortmunds økonomi er ikke helt oppe at ringe endnu. Gündogan er også mit foretrukne valg, manden minder utrolig meget om Xavi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Det ville være et enormt plaster på såret, hvis vi kunne få ham, nu Thiago er væk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:@visca

Jeg tror ikke vi er på vej væk fra at satse på vores talenter. Problemet er bare at de nye talenter desværre ikke er på niveau med dem der tidligere er kommet frem som feks under pep - busi, pedro. De spillere du nævner er alle talenter men ikke gode nok til at spille fast og vil derfor næsten kun se cdr kampe osv. Altså mindre kampe. Så kunne man lade dem spille for b holdet men det er de for gode til. Og derfor udlejer man dem. De skal have minutter på højt niveau hvilket de ikke ville få for første holdet (for dårlige - mindre kampe) eller b holdet (for gode - ikke udvikle sig nok).

Det virker som om mange mener at vi ikke gider at bruge vores talenter men dette kan jeg overhovedet ikke forstå. Er sikker på at klubben ville elske at spare 50 mio på neymar hvis vi havde en spiller der var god nok. Eller 30-40 på silva/marquinhos hvis bartra var god nok. Det er de desværre bare ikke og derfor bliver vi nødt til at bruge penge. En klub som barca kan ikke lege arsenal og satse på mindre talenter. Vi skal vinde alt og spille fremragende mens vi gør det hvilket kræver de bedste spillere på jorden.

Det er ikke så ligetil, synes jeg. Pedro, Pique, Busi blev gode, netop fordi man viste dem tillid, noget som ikke sker i samme grad under Tito, synes jeg. Kan nogen huske Cuenca f.eks.? Pep havde tillid til ham, under Tito blev han lejet ud. Pep havde for vane at lade talenter starte i store kampe (f.eks. Thiago og Tello mod Real, Busi i El Clasico i hans første sæson og senere hen en C.L finale), selvom det ikke altid var succesfuldt.

Jeg synes det på det sidste har været omvendt. Man vil gerne forlænge med talenterne, men derefter vil man helst leje dem ud. Det ligner lidt Real strategi, hvor man håber at de vil slog igennem hos en anden klub, og så kan man hive dem ind igen. Man har ikke tålmodighed til at stå for deres gennembrud og pleje deres talent, Cuenca, Gerard D og Rafinha er gode ekspempler. Det farlige ved at udleje talenter er, at hvis de ikke slå igennem med det samme i deres nye klub, kan træneren sagtens finde på at droppe dem, fordi træneren ved, at spilleren er væk til næste sæson. Hvis det står 50/50, vil en lejet spiller også være den, der trækker korteste strå, det er ikke optimalt.

Jeg synes i den grad at den nuværende ledelse er ved at gå væk fra den gamle strategi, og under Tito er det mere tydeligt.
Men man kan vel ikke have spillere i truppen der ikke er gode nok? Tello (overtog cuencas plads), montoya, thiago og bartra har alle fået fint med spilletid under tito og til næste sæson bliver roberto taget op. Spillere som rafinha, deulofeus problem er at vi har et sindssygt godt hold og derfor er deres chancer simpelthen begrænsede. De bliver udlejet for at de ikke skal gå i stå. Det giver meget god mening for mig med nogle minutter til disse spillere. Så længe at vi ikke sælger vores talenter uden at prøve dem af på første holdet først så er jeg tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes jo at Cuenca var god. Han var ligeså lovende som Pedro i hans første sæson, men det var som om, man bare sendte ham videre. Afsted med dig. Det samme er ved at ske med Bartra, skal man tro rygterne. Jeg synes Bartra spillede godt, han viste lovende takter og han havde ikke en kamp, hvor han faldt igennem efter min mening. At man, efter disse takter, lejer ham ud, viser bare at man ikke har den store tiltro til ham, synes jeg. Han blev endda kasseret, til fordel for Adriano i midterforsvaret, det er ikke så underligt hvis han også kommer i tvivl.

Både Gerard D og Rafinha er blevet betegnet som nogle a de største talenter, der er kommet fra La Masia, hvorfor så ikke satse selv på dem, i stedet for at leje dem ud? Lejeaftaler er ikke ensbetydende med, at de vil få masser af spilletid. Som lejespiller er man i fare for, at en træner foretrækker en spiller som tilhører klubben permanent, hvis han står lige med en, eller endda er lidt dårligere med viser potentiale.

Det er bare et forkert signal at sende til talenter. Det er som om, man siger. Vi har ikke tid eller mulighed for at udvikle jer, tag et andet sted hen, hvis i bliver gode der, kan i komme til. Det er problematisk, udover at man viser manglende tiltro, vil spilleren tænke, hvad nu hvis jeg gør det rigtig godt, men hos en anden klub. I mellemtiden gør min konkurrent det godt i min egen klub, kommer ind i varmen hos træneren, mens jeg skal starte fra nul, det er ikke optimalt.

Den nuværende ledelse sagde at man ville implementere eller føre videre 2+3 eller 3+2 politik, alt efter hvor mange penge man har. Indtil videre kan jeg bare konstatere, at Tito ikke har hivet en eneste spiller op fra b-holdet, hvor man kan sige, ham her er Titos påfund. Bartra, Sergi R, Tello og endda Gerard D og Rafinha var allerede oppe at snuse til førsteholdet under Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

[iNeymar could wear number "11" (last season Thiago). Pedro could change from "17" to "7" (Villa), and Tello from "37" to "17". [md]][/i]
Sandro, nu kan du klappe i dine små hænder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster