Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Neymar Sr:

Ja det er rigtigt at Real er interesseret, men jeg vil under ingen omstændigheder tillade min søn at spille for Real, de er nogen tyveknægte!

HHAHAHAHAHA

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af OliverDK »

SuperPedro skrev:Neymar Sr:

Ja det er rigtigt at Real er interesseret, men jeg vil under ingen omstændigheder tillade min søn at spille for Real, de er nogen tyveknægte!

HHAHAHAHAHA

Haha! Er det seriøst!?!? :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SuperPedro skrev:Neymar Sr:

Ja det er rigtigt at Real er interesseret, men jeg vil under ingen omstændigheder tillade min søn at spille for Real, de er nogen tyveknægte!

HHAHAHAHAHA
HAHA! Fuck hvor fedt sagt! :lol: :grin:

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

DIS ceo R.Moreno: "Neymar will be a Barça player in 10 days maximum. We just want €30M and we're sure we'll get it."

FML, alle vil have en del af kagen..Grådige sataner!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

DIS ceo R.Moreno: "Neymar will be a Barça player in 10 days maximum. We just want €30M and we're sure we'll get it."
KUN 30... fuck jer, grådige spassere. Barca hold jer fra dem, og lad os nuppe ham til sommer.
Allez...

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

OliverDK skrev:
SuperPedro skrev:Neymar Sr:

Ja det er rigtigt at Real er interesseret, men jeg vil under ingen omstændigheder tillade min søn at spille for Real, de er nogen tyveknægte!

HHAHAHAHAHA

Haha! Er det seriøst!?!? :lol:
Jep dybt seriøst. Hehehe.
Drenge tror at meget af det er røgslør. Tror han ender i Barca snart. Og ikke andre steder.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Jeg tog pis på jer. Jeg tror, at vi får ham, om det bliver denne sommer eller næste. Ledelsen i Santos må være dumme, hvis de ikke handler denne sommer, for så får de ingen penge, hvis altså Neymar er fast besluttet på Barca.




Ville bare se jeres reaktion, men fik ikke rigtigt en.



Edit: Så fik jeg alligevel en reaktion.
Billede

Hahahaha...I er klistret til denne tråd, så tænkte at jeg ville tage pis på jer. Heldigvis hoppede nogen på den i et lille sekund, hvilket var nok.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Ihhh! jeg vil have en transfer nu! Jeg HUNGRER efter en transfer...!!! GIIV MIG NU EN TRRAAAAANSFER!!!!!!!

PS: Well said Neymar Sr.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Han har bare at være Barca spiller, når den kommende sæson starter, efter alt det Raul Sanllehi har været igennem, med overnatninger hos faren m.m.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Og så får i den lige på spansk:
Padre de Neymar: 'El Madrid esta apretando también por él pero no quiero que mi hijo juegue en un equipo de ladrones'.

HAHAHA

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Og hvem siger transfervinduer er kedelige.
Visca el Barca

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Tror ikke vi skal glemme at vi også har stor interesse/brug for at få Neymar til sommer. Vores angreb uden Messi blev lidt udstillet og vi går ikke ud og bruger penge på en offensiv spiller udefra. Formegentlig derfor vores ledelse har sendt Raul til Brasilien allerede nu, frem for at signe ham gratis næste sommer eller pre-kontrakt til januar. Derved rækker vi en hånd ud til Santos fordi vi har brug for ham nu. Formegentlig det de ved og derfor de presser prisen for at få det optimale ud af situationen.
Og så får i den lige på spansk:
Padre de Neymar: 'El Madrid esta apretando también por él pero no quiero que mi hijo juegue en un equipo de ladrones'.

HAHAHA
Og hvis ovenstående er en officiel udmelding kan jeg sagtens vente nogle dage endnu :twisted:
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

SuperPedro: Kunne jeg få dig til, at skrive de twitter sider du følger igen? Orker ikke lige gå tråden igennem :cool:

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af brilleaben »

Afellay99 skrev:SuperPedro: Kunne jeg få dig til, at skrive de twitter sider du følger igen? Orker ikke lige gå tråden igennem :cool:
https://twitter.com/MichaelQureshi

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af maba »

Gutter har lige et spørgsmål og håber i kan svare...

Når diverse investeringsfirmaer, hans far, santos osv har Procenter i Neymar - vil de så kunne bestemme at han skal til Madrid pga de vil give en langt større transfer sum, selvom neymar egentlig helst vil til barca?

Det er vel i sidste ende Neymar der skal skrive under!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 74 gæster