David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Visca El Barca »

Doctors advised Vilanova not to include Villa in today's match squad. They want to avoid a relapse after his broken shinbone last year [elc]
Ok det er lidt bekymrende. Såvidt jeg ved, er det problemer med hans ankel, som holder ham ude, men lægerne er bekymret. Det samme skete også sidste år, såvidt jeg ved, der var småskader men han spillede, og det blev givet som den direkte årsag til hans benbrud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kubala »

Jep det vil ikke være godt, hvis Villa får tilbagefald, for så tror jeg også at hans karriere vil være over, altså man kan ikke blive ved med at komme tilbage efter sådanne skader, og især ikke når man er 30+. Jeg håber at han kommer hurtigt ovenpå, og fortsætter de gode takter som han hidtidigt har vist.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Doctors advised Vilanova not to include Villa in today's match squad. They want to avoid a relapse after his broken shinbone last year [elc]
Ok det er lidt bekymrende. Såvidt jeg ved, er det problemer med hans ankel, som holder ham ude, men lægerne er bekymret. Det samme skete også sidste år, såvidt jeg ved, der var småskader men han spillede, og det blev givet som den direkte årsag til hans benbrud.
Meget.

I så fald kunne man lade ham sidde over i følgende kampe:
28.11.12 Copa FC Barcelona Alaves
02.12.12 Liga FC Barcelona Athl. Bilbao
05.12.12 CL FC Barcelona Benfica

Tilgengæld er det ikke sjovt at undvære ham i de efterfølgende kampe:
09.12.12 Liga Betis FC Barcelona
16.12.12 Liga FC Barcelona Atl. Madrid
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Nyhuus »

Vidste ikke lige hos hvem er spillerne jeg skulle poste denne, så det blev begge.
- Så må I slette en af dem hvis det er :grin:

Alves and Villa consider leaving Barcelona at the end of the season. The club wouldn't oppose an exit if the players ask for it. [marca]

Gør mig egentlig ikke det store må jeg indrømme.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af zqa »

Madrid avis......
#jesuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af SirJonas »

Det blot et indkast rygte, så man skal ikke tage det ilde op.

Men HVIS det nu fandt sted, hvordan ville folk så have det med det? Hvor meget skulle man kræve for ham ?

Afellay99

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Afellay99 »

20 mio euro og farvel.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Tror vi højst får 15 for ham og det vil være en god handel.

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2595 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Drake »

Vi bytter ham til Agüero og nogle lide penge :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Ja det kunne være frækt nok. Så kan agueros søn vokse op til la Masia bold. De gener kan kun skabe et fænomen ;)

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af anru »

Hvor i nedern at høre på. Synes Villa har gjort det godt for klubben såvel som landsholdet. Kan SLET ikke følge jer!
Han har ikke fået spilletid.. Han har jo scoret, men JA! han kunne gjort det bedre, men det kunne andre spillere jo også. Personligt fortrækker jeg ham frem for alexis, tello... Det virkelig nedern. I kunne jo bare se igår, hvordan fansene føler med ham. Den respekt i giver ham er sku ikke godt. :?

Kvoller
Indlæg: 5208
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Kvoller »

anru skrev:Hvor i nedern at høre på. Synes Villa har gjort det godt for klubben såvel som landsholdet. Kan SLET ikke følge jer!
Han har ikke fået spilletid.. Han har jo scoret, men JA! han kunne gjort det bedre, men det kunne andre spillere jo også. Personligt fortrækker jeg ham frem for alexis, tello... Det virkelig nedern. I kunne jo bare se igår, hvordan fansene føler med ham. Den respekt i giver ham er sku ikke godt. :?
Det har da ikke noget at gøre med at han ikke er respekteret af folk herinde? Jeg har utrolig meget respekt for Villa, jeg synes han har bidraget med meget godt for Barca og for det spanske landshold. Alligevel mener jeg, at hvis der kommer et godt bud på 20 mio+ €, så skal Barca overveje det meget kraftig, for selvom han har scoret en del mål i de sparsomme minutter han har fået, så er han altså ved at være oppe i alderen, og jeg tror ikke han kan komme tilbage på det topniveau han har haft tidligere.

For lige at runde det med manglende respekt for spillerne: Jeg har altid godt kunne lide Dani Alves, han har været en af de bedste højre backs i lang tid, men i denne sæson har han faldet i niveau og haft mange skader. Kan man få et godt beløb for ham synes jeg også man skal sige ja. Igen, respekt for alt han har gjort, men man må også se på det hele fra et forretningsmæssigt syn.

Det er i hvert fald min mening.

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af anru »

Kvoller skrev:
Tjaa.. Synes nu stadig han kan sit kram fint. Det bare ærgeligt han ikke får spille tid. Han er oppe i alderen, men han har fortjent mere af barca, end det han får nu. Det min mening. Dani alves har i forhold til Villa, slet ikke præsteret. Forstår udmærket godt villa og hans attitude på bænken igår.

Synes også messi er gået lige lovligt hårdt til den mod Villa, ift. mange andre spillere, der laver mange fejl..Godt nok kun 2-3 gange, men det var unødvendigt af messi..Især når man kender Messi og hans ydmyghed.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Culé »

Synes Villa bliver gjort dårligere end han er. Er enig med dem der siger at han ikke for alvor har kunnet sætte sit aftryk i klubben på grund af manglende spilletid og så selvfølgelig den lange skadespause han havde.
Tror at der er stor sandsynlighed for at han er igang med sin sidste sæson for os, men ku så sagtens se ham blomstre op igen i en ny klub hvor fokus igen havner på ham - For vi må jo bare erkende at han (og alle vores øvrige offensive spillere) står i skyggen af Messi.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jakob »

Jeg tror kanten er meget svær at spille i Barcelona, måske fordi så meget af spillet foregår centralt, og kanter tit kun skal stå for bredden og slå indlæg. Det er langt de færreste spillere som holder niveauet på vores kanter. Både Pedro, Alexis og Villa er imo meget svingende i deres præstationer.
Dog har jeg aldrig været fan af Villa i Barca. I hans første sæson brændte han alt for mange chancer, når man tænker på hvilken klasse angriber han var for Spanien.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster