Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Europa League

Indlæg af # 23 »

Det jo ikke usædvanligt, at Real Madrid er faldet sådan i stil, siden Raul forlod dem. VIlle gerne have set Raul have accepteret Mourinhos barnlige opførsler, hvis han var i klubben!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Europa League

Indlæg af Siempre Barca »

Siempre Barca skrev: Jeg har smidt 50 kroner på en AZ Alkmar sejr og en Bilbao sejr. 400 kroner i mulig gevinst.
<3

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Europa League

Indlæg af Mander »

Jbninc skrev:
Michman skrev:Er ligeglad med at Raul er tidligere Real Madrid tosse osv.. Han er fandme stadig en legende.. Selv om de tabte..
Raul har aldrig været en tosse. Fodboldens gentleman numero uno!
Billede

Billede




Maldini og Charlton er uenige.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Og tilføj lige et billede af Pep Guardiola også, sammen med Scholes.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Igen, igen, igen, glemmer i ham... Del Piero, nogen?
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Europa League

Indlæg af Mander »

Kan rent faktisk godt lide del Piero, på trods af, at han er indbegrebet af Juventus - men jeg kan altså ikke finde et ordentligt billede af ham, hvor han ser skuffet/skeptisk/sur ud...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Ja Del Piero og Der Kaiser, ja listen bliver lang som i kan se.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Når vi når til et tema hvor man skal række tunge, så skal i se Del Piero blomstre herinde.
Allez...

teemuss

Re: Europa League

Indlæg af teemuss »

mon ikke bibao spillerne er lidt trætte i morgen.der trods alt kun haft en dags hvile inden kampen mod os i morgen. :smile:

Jbninc

Re: Europa League

Indlæg af Jbninc »

teemuss skrev:mon ikke bibao spillerne er lidt trætte i morgen.der trods alt kun haft en dags hvile inden kampen mod os i morgen. :smile:
Det er vildt, at de ikke få længere tid til at hvile. Hvorfor brokker de sig ikke højlydt? Valencia skal først spille d.1, og vi har jo spillet en dag tidligere.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Europa League

Indlæg af Brombi »

Jbninc skrev:
teemuss skrev:mon ikke bibao spillerne er lidt trætte i morgen.der trods alt kun haft en dags hvile inden kampen mod os i morgen. :smile:
Det er vildt, at de ikke få længere tid til at hvile. Hvorfor brokker de sig ikke højlydt? Valencia skal først spille d.1, og vi har jo spillet en dag tidligere.
Det er lidt unfair at de ikke har fået rykket den en dag.. måske er det barca der ikke gad at gå med til det, pga tirsdagens kamp

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Europa League

Indlæg af Guardiola »

Seriøst? Skal du brokke dig over alt Barca-relateret Jbninc? Det giver vel ikke mening, at Barca kun skal have en dags hvile forud for CL opgør med Milan? Er ked af at sige det, men CL går forud for EL, det tjener i det hele taget også spansk fodbold bedst. Et af holdene måtte spille med kun en dags hvile. Der er intet her, der er gjort for bare at tjene Barcas interesser. Den spilles en lørdag. Bilbao får en dags hvile. Havde den været spillet søndag, havde Barca fået en dags hvile forud for Milanretur. Hvad syntes du giver mest mening? At man prioriterer at de spanske klubber får mest hvile op til CL, eller til EL (reelt La Liga), fra det spanske fodboldforbunds side? Jeg ved godt, hvad jeg syntes er mest fornuftigt.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Det er livet... jeg har ikke læst i de medier jeg plejer at anvende nogle sure miner fra Bilbao, tror nu godt at de er indforstået med problemet, CHL før EL, alt andet ville jo være unormalt.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi;

Jeg synes det er helt logisk at det er Athletic og ikke Barca det der får en dags hvile. Det spanske forbund har valgt at gøre det på denne måde, og såvidt jeg ved er det ikke Barca der har anmodet om. Det spanske forbund mener vel at C.L er vigtigere end EL, og det giver jo god mening.

Det er desuden ikke sådan, at det kun sker i Spanien, i andre lande rykker man ligefrem kampe en dag, for at give C.L hold bedste forberedelses betingelser. F.eks fik benfica deres sidste kamp rykket fra lørdag til fredag, så de kunne få en dag ekstra til at forberede sig til C.L kampen mod Chelsea.

Jeg har heller ikke set at folk fra Athletic gar brokket sig, og måske hænger det sammen med at de godt er klar over betingelserne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Europa League

Indlæg af Jbninc »

Guardiola skrev:Seriøst? Skal du brokke dig over alt Barca-relateret Jbninc? Det giver vel ikke mening, at Barca kun skal have en dags hvile forud for CL opgør med Milan?
Jeg brokker mig heller ikke over, at Barca får mere hvile end Bilbao. Det er slet ikke budskabet. Jeg synes bare, det er ærgeligt for Bilbao, at de nu skal lide under én dags hvile, før det går igang igen. Man ved på forhånd, hvem der spiller EL og CL i næste sæson, så kunne man vel planlægge, at de ikke mødte hinanden internt i ligaen på dette tidspunkt af sæsonen?

Jeg synes, det er dårlig planlægning. Igen, jeg revser ikke Barca, men forbundet.
Guardiola skrev:Der er intet her, der er gjort for bare at tjene Barcas interesser.
Enig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster