Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Er du nok ikke. Skriver bare at sådan som de fremstår i medierne, sådan er de ikke i virkeligheden, noget ala den konklusion man kom frem til i Cristiano debatten... men glemte nok en smiley før, så her kommer to. :lol: :grin:
Nårh, jeg skriver også, at det er et rygte, og ikke noget jeg har forholdt mig til. Jeg sagde bare, at ud fra pressekonferencer og interviews er arrogant det sidste tillægsord, jeg ville putte på AVB. Han var meget mere nede på jorden og har et stort overblik og er gode venner med alle i fodboldverdenen og lignende.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

'AVB has reportedly left the training ground in tears after his sacking as the majority of the club’s players didn't say goodbye to him [BBC]'

Skal vi ikke gætte på at det er Chelsea's helt eget røvhul, Ashley Cole? De der rygter der har været om at han skulle være på vej til Barcelona ... begrav dem. For det første er Abidal bedre. For det andet er Cole som sagt ... ja, et røvhul! Med andre ord ville Pep, Zubi eller Sandro aldrig være noget der bare minder om at være interesserede i at hente ham.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Nej, det var ikke Cole, der blev fyret, det var AVB. Du skal lære at læse, BG92.

Hvis det passer, så er det ret usympatisk ikke at sige farvel til ens chef. Ville man ikke gøre på en normal arbejdsplads, når en mand havde sidste arbejdsdag.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

Har ondt af AVB. Jeg håber, at han får succes i anden storklub en gang i fremtiden.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg sidder og ser Sunderland - Liverpool, og det er simpelthen kvalmende at høre, at ligemeget hvad Bendtner gør, så skal han roses.

Prøv en gang at forestille Jer, hvis Messi var dansk. Hvis man kan rose Bendtner i alt, hvad han gør, selvom 88 procent er tilfælde er det elendigt eller heldigt, så ville jeg selv ikke kunne holde ud, hvis det var en af verdensstjernerne, der er dansk. Til tider synes jeg også, at det er utroligt at høre om Eriksen i kampe, hvor han er anonym (selvom Eriksens talent er stort).

De danske kommentatorer er så kvalmende at høre på, når det omhandler folk fra Danmark. Vær objektiv og kommentér begivenhederne fremfor alt det nationalistiske lort.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Jeg sidder og ser Sunderland - Liverpool, og det er simpelthen kvalmende at høre, at ligemeget hvad Bendtner gør, så skal han roses.
Jeg tænkte det samme.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Alcantara skrev:Har ondt af AVB. Jeg håber, at han får succes i anden storklub en gang i fremtiden.
Ja, det var synd. Abramovic' projekt var - ikke overraskende - halvhjertet. Et så markant skifte koster resultater, penge og tid. Det er jo vanvittigt, at Lampard kan være mere værd en klubben.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Forstår ikke, at I overhovedet gider at spilde tid på Sunderland-Fools..
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Hæhæ..

Billede
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Man ved, man er et skodhold, når Bendtner er matchwinneren. Haha, Liverpool.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

# 23 skrev:Man ved, man er et skodhold, når Bendtner er matchwinneren. Haha, Liverpool.
Hvor er det dog horibelt at se Liverpool spille sådan, som de gør pt. Det eneste - rent spillemæssigt - positive er, når Suarez får bolden.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:
# 23 skrev:Man ved, man er et skodhold, når Bendtner er matchwinneren. Haha, Liverpool.
Hvor er det dog horibelt at se Liverpool spille sådan, som de gør pt. Det eneste - rent spillemæssigt - positive er, når Suarez får bolden.
Deres hold er en fucking joke. De er så gennemført elendige. Altså, at have en midtbane med Spearing (FUCK Han er grim. Han får Rooney til at ligne Beckham), Henderson (Ufattelig overhyped og ufattelig middelmådig) og Adam (Har han nogensinde gennemført 15-15 løb i sit fede liv? Han ligner jo en, der gisper efter vejret) er fandme for ringe. Det er et af de dårligste midtbanekonstellationer, jeg har set i en historisk storklub meget, meget, meget længe. Den er flere hundrede lysår bagefter Gerrard, Xabi Alonso og Mascherano.

Krydrer så dette med evigringe Skrtel og en Kelly, der ikke ejer et gram offensivt sind i sig. Nårh ja, og så dropkongen Mr. Jeg-får-tit-hjerneblødninger-, Pepe Reina. Den eneste, der bare kan lidt er Suarez, og han er bare klam.

Så har de deres manager, som slet ikke fatter nutidens fodbold og stadigvæk lever i gamle dage. Man kan da tydeligt se det på ham, når han vælger at flække 500 mio. kr. på Henderson og Carroll, når markedet kan byde på andre bedre spillere til den sum. De kunne have hentet Adebayor og Hazard for de penge f.eks. Men lad endelig Queen Kenny køre klubben i sænk. Det er sgu sjovt at være vidne til.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Ja, lad os lige slå fast én gang for alle, at Balotelli ikke har en Twitter-konto. Så alle de sjove og velskrevne "Balotelli-jokes" har intet med ham at gøre.
Ja jeg blev også mistænksom, da der ingen fejl var, ingen stavefejl og perfekt engelsk og Balotelli?. Men hvem end personen(er) er, så er han/de sjove.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ville ellers være fedt hvis Balotelli havde Twitter!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Deres hold er en fucking joke. De er så gennemført elendige. Altså, at have en midtbane med Spearing (FUCK Han er grim. Han får Rooney til at ligne Beckham), Henderson (Ufattelig overhyped og ufattelig middelmådig) og Adam (Har han nogensinde gennemført 15-15 løb i sit fede liv? Han ligner jo en, der gisper efter vejret) er fandme for ringe. Det er et af de dårligste midtbanekonstellationer, jeg har set i en historisk storklub meget, meget, meget længe. Den er flere hundrede lysår bagefter Gerrard, Xabi Alonso og Mascherano.

Krydrer så dette med evigringe Skrtel og en Kelly, der ikke ejer et gram offensivt sind i sig. Nårh ja, og så dropkongen Mr. Jeg-får-tit-hjerneblødninger-, Pepe Reina. Den eneste, der bare kan lidt er Suarez, og han er bare klam.

Så har de deres manager, som slet ikke fatter nutidens fodbold og stadigvæk lever i gamle dage. Man kan da tydeligt se det på ham, når han vælger at flække 500 mio. kr. på Henderson og Carroll, når markedet kan byde på andre bedre spillere til den sum. De kunne have hentet Adebayor og Hazard for de penge f.eks. Men lad endelig Queen Kenny køre klubben i sænk. Det er sgu sjovt at være vidne til.
At ens absolut bedste spiller er Suarez siger vel det hele. Fools er bare et hold, der er til grin!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster