Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Hold da op hvor er Milan egentlig ringe!. Altså, det kan godt være at deres top-niveau er ok, men deres bundniveau sutter!.

Og hvis i synes Werge er irriterende, så skal i høre på Gary Neville, hold da op han er ulidelig at høre på!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Anti Arsenal herinde eller hvad :p?
Senest rettet af Michman tirs mar 06, 2012 10:34 pm, rettet i alt 1 gang.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Tænker, Werger er utrolig skrige-glad når Bif eller Fck scorer, især Bif, men har aldrig hørt ham være så opstemt efter et mål.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Tre gigantiske fejl af Milans forsvar. De spiller godt nok dårligt. Ja, de spiller vel faktisk lidt som Arsenal.

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

hvis vores forsvar er dårligt ja så mangler jeg ord for hvordan milans er!!! :smile: hold da kæft de sejler,men lad os da få arsenal i kvarten så skal vi vise milan hvordan man sætter arsenal på plads.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Og hvis i synes Werge er irriterende, så skal i høre på Gary Neville, hold da op han er ulidelig at høre på!.
I det mindste har Neville en grund til at holde med Arsenal. Det er trods alt et engelsk hold i en europæisk turnering på en engelsk kanal. At Werge & Mølby så åbenlyst holder med Arsenal er bare dybt bizart (selvom Mølby vist nok var dedikeret Arsenal-fan som knægt).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Tre gigantiske fejl af Milans forsvar. De spiller godt nok dårligt. Ja, de spiller vel faktisk lidt som Arsenal.
Ja, eller de spiller mere elendigt end Arsenal synes jeg. Jeg er virkelig skuffet over dem!. Til gengæld må man give Arsenal lidt kredit, de har squ spillet en god halvleg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Michman skrev:Anti Arsenal herinde eller hvad :p?
De er et klamt hold, og Milan gør alt for at gøre det nemt for dem. Og så er det forfærdeligt at høre Werge og Mølby, Dum & Dummere, sidde og juble over dem.

Det var i øvrigt lige så klamt at høre Werge & Co. sidde og creme over FCK dengang de var i gruppe med Barca. Fyr nu hele bundtet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:Tre gigantiske fejl af Milans forsvar. De spiller godt nok dårligt. Ja, de spiller vel faktisk lidt som Arsenal.
Ja, eller de spiller mere elendigt end Arsenal synes jeg. Jeg er virkelig skuffet over dem!. Til gengæld må man give Arsenal lidt kredit, de har squ spillet en god halvleg.
Så god har den vel heller ikke været - Milan har været pinligt ringe. Ligeledes var Milan ikke vanvittigt gode i første kamp, Arsenal var bare ekstremt ringe. Og nu vil Milan så overgå dem i middelmådighed.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20525
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alle pånær Luna skal fyres.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Et mål fra Milan og Arse skal lave 3 til... Milan har stadig det klart bedste udgangspunkt, og et mål burde de fanme kunne lave. Tæller udebanemål længere i forlænget også?
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Det var i øvrigt lige så klamt at høre Werge & Co. sidde og creme over FCK dengang de var i gruppe med Barca. Fyr nu hele bundtet.
Werges jobbeskrivelse er åbenbart at udvælge et af holdene før hver kamp, som han skal holde med, uanset hvem der end spiller. Hans opgave er i hvert fald næppe at sige indsigtsfulde ting om kampen eller de to hold, for så ville han vel bestræbe sig på dette. Og Mølbys job er naturligvis bare at være en idiot, hvilket han klarer til perfektion.
Senest rettet af Flax_Generous tirs mar 06, 2012 10:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Og hvis i synes Werge er irriterende, så skal i høre på Gary Neville, hold da op han er ulidelig at høre på!.
I det mindste har Neville en grund til at holde med Arsenal. Det er trods alt et engelsk hold i en europæisk turnering på en engelsk kanal. At Werge & Mølby så åbenlyst holder med Arsenal er bare dybt bizart (selvom Mølby vist nok var dedikeret Arsenal-fan som knægt).
Ja klart, nu skal jeg heldigvis ikke høre på Werge og klaphatten ligesom jer, men jeg kan godt forestille mig at det er irriterende for jer. Jeg er mest, jeg vil ikke sige skuffet, men chokeret over Milans bundniveau, det er jo chokerende. Helt ærligt, de var heller ikke god mod os på Camp Nou, hvor de havde parkeret bussen. Det blev kun 2-2 fordi vi bærndte store chancer, på hjemmebane vandt vi over dem, og den kamp var måske det bedste fra deres side. Men helt ærligt, at man har 4-0 forspring og i den grad knækker sammen, det er ikke tophold værdigt.

Hvis Arsenal kan knække dem sådan, hvad vil der så ske hvis de skal op imod Real eller endnu værre, mod os i topform?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:Tre gigantiske fejl af Milans forsvar. De spiller godt nok dårligt. Ja, de spiller vel faktisk lidt som Arsenal.
Ja, eller de spiller mere elendigt end Arsenal synes jeg. Jeg er virkelig skuffet over dem!. Til gengæld må man give Arsenal lidt kredit, de har squ spillet en god halvleg.
Så god har den vel heller ikke været - Milan har været pinligt ringe. Ligeledes var Milan ikke vanvittigt gode i første kamp, Arsenal var bare ekstremt ringe. Og nu vil Milan så overgå dem i middelmådighed.

Selvfølgelig spiller Milan elendigt, det er jeg enig i. Men jeg synes stadig Arsenal skal have kredit for, at de fra starten troede på det, sådan virkede det for mig i hvert fald. Og så presser de hele tiden og jagter muligheden, man kan så sige at de ikke har noget andet valg, men det er stadig imponerende synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Det kunne være lidt sjovt, hvis Arsenal kommer foran 5-0. Men så scorer Zlatan lige i overtiden og Milan går videre. Det kunne jeg godt byde mine Arsenal-Facebookvenner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster