Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:Ak, ja - naturligvis. Det er også længe siden at jeg regelmæssigt talte med hebraisk accent. Det tror jeg at jeg skal igang med igen. Det gør ligesom bare hverdagen lidt sjovere!
Re'shiyth 'elohim bara' 'eth shamayim 'eth 'erets
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:Ak, ja - naturligvis. Det er også længe siden at jeg regelmæssigt talte med hebraisk accent. Det tror jeg at jeg skal igang med igen. Det gør ligesom bare hverdagen lidt sjovere!
Du har tydeligvis ikke bildt nogen ind, at du var ortodoks jøde. Mit hold troede på det indtil hytteturen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Du har tydeligvis ikke bildt nogen ind, at du var ortodoks jøde. Mit hold troede på det indtil hytteturen.
Du skulle da have holdt den gående i længere tid? Så var du med sikkerhed blevet kendt som 'jøden', lidt i samme kategori som Ulvemanden, og så kunne du lige pludselig 'springe ud' og fortælle at det bare var en stor, fed løgn - og så ville Ulvemanden stadigvæk bare se dum ud!

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Hvilken relevans har ovenstående til Real Madrid?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

:!:

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Jamen, jeg kan da godt se, at det er mig, der er retarderet. Det er da tydeligt.

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

hvis RM skulle gå hen og vinder mesterskabet vil det være det næstbedste hold i spanien der vandt.
barca vil stadig i mine øjne være et bedre hold kig bare på resultaterne de sidste 3 år mellem de 2 klubber,de taler deres eget tydligere sprog.
hvis vi ikke vinder i år skyldes det ganske simelt nogle dumme udebane kampe hvor vi har smidt alt for mange point væk.Det underligt at tænke på vi kunne med lidt mere koncentration havde være 2-3 point foran RM i ligaen nu.
Det er noget øv :sørgelig:
Nå men ligaen er ikke slut endnu meget kan ændre sig,lad os håbe det bedste for den klub vi formodentlig de fleste af os herinde elsker så højt.
ps:min nye alexis trøje kommer i morgen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Billede

:!:
:lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

#1396: Dios | 23-01-2012 22:35

#1394: M_linding

Så var det jo netop også et mesterskab Barca tabte, da det var "deres skyld" Real Madrid vandt det.
Når Real Madrid er blevet ydmyget i 3,5 år med sejre som jeg ikke engang gider og nævne, så er de jo det bedste hold. At du stadig nægter det, og bliver ved med og være i din lille firkantet Real Madrid box er jo dit valg.

Jeg kan da godt sige, at jeg mener Barcelona er meget bedre end Real Madrid. For det mener jeg virkelig de er. Om Barca, så taber flere kampe end Real når modstanderne hedder Betis, Osasuna, Villarreal osv. Er jeg pisse ligeglad med, og om de er elendige på udebane i denne sæson.
Faktum er de stadig har ydmyget os 2 gange i denne sæson på vores fort. For Real Madrid er der ikke noget der hedder hjemme eller ude mere. For vi får røvfuld uanset hvor vi er, og hvilke 11 spillere der er på banen, og hvilken taktik Mourinho vælger.
Det er faktum.

Jeg har heller ikke på noget tidspunkt udtalt mig om fortjent eller ufortjent. Min holdning til tingene er bare, at de 2 indbyrdes opgør har væsentlig større betydning for mig end for mange af jer andre åbenbart.

Du er sikkert typen som heller ikke kunne forstå hvorfor Ronaldinho blev klappet ud af banen, da Barca smaskede os 0-3 vel? Det virker til du kæmper en helt håbløs kamp med dig selv.

Jeg er hverken ramt af din eller andres Barcelona-besættelse. Jeg er ramt af det jeg vil kalde virkeligheden.

Hvorfor blive ved med og kæmpe den latterlige kamp. Når resultatet er så tydeligt. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Det er ligesom når Madridsta.dk fortsat bliver ved med at sige, at med Mourinhos defensive mandskab har sat en ny rekord for flest scorede mål. De vælger bare og se bort fra kritikken, som jo intet har og gøre med kampene imod Bilbao, Osasuna, Betis og alle de andre dårlige hold i ligaen.
Alle ved jo, at det er opgørene imod Barcelona der hentydes til, men den nemme og bedste løsning for mange Madridistas er bare og lukke øjnene, og finde på en masse ligegyldige statestikker hvor Real Madrid står stærkest.

Indlægget er ikke personligt, og skrevet i en meget rolig tone, selvom det måske kan misforstås?
Så er der måske alligevel fornuftige fodboldkyndige mennesker blandt reals-fans.

Og en lækker lille detalje han påpeger - Madridista.dk er simpelthen så ynkelige med alle deres ligegyldige statestikker! Altså de kan finde på at skrive en artikel om, at Real Madrid var europas mest målfarlige hold i november, alt imens man måneden efter ikke føler det nævneværdigt, at vinderen af den gyldne bold er fundet, nu hvor de trodssalt havde en spiller der var nomineret... Wow, det er mindreværd i sådan en grad, at man væmmes ved tanken om at der findes så små mennesker.
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Som en RM-fan skrev på bold.dk..."det er jo bevist og genialt af Mourinho at han tager opmærksomheden fra sine spillere efter nederlaget til Barca - derfor generer det ham ikke at egne fans pifter af ham..." Jeps jeps.
[youtube]2iHFd8_uPu8[/youtube]

Det lader til at Sandra Rosell alligvel er blevet overrasket over at RFEF ikke har valgt at lave en sag ud af Pepes tramp.

Han beder dem tage et kig på FA og Balotelli-episoden, hvor FA hurtigt har meldt ud at de straffer Balo-drengen.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ample-and-
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Det er da også under al kritik at de ikke laver en sag ud af det. Han går decideret efter at skade Messi og det burde være tydeligt for enhver, bortset lige fra de mest enøjede RM tilhængere.

Med hensyn til Mourinho, håber jeg at han snart pakker sydfrugterne og rejser "hjem" til PL - Så kan han få lov til at pille glansen af United, for det er vel Ferguson's sæde han fisker efter?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Dytrax skrev:Det er da også under al kritik at de ikke laver en sag ud af det. Han går decideret efter at skade Messi og det burde være tydeligt for enhver, bortset lige fra de mest enøjede RM tilhængere.

Med hensyn til Mourinho, håber jeg at han snart pakker sydfrugterne og rejser "hjem" til PL - Så kan han få lov til at pille glansen af United, for det er vel Ferguson's sæde han fisker efter?
Det er en spændende pointe, for det er lige præcis United posten han går stenhårdt efter. Og med Fergusons seneste udtalelse om at han ser sig selv i United i 3 sæsoner yderliger (tror jeg det var) så ku noget tyde på at Mourinho helst vil se sin kontrakt ud hos Real Madrid og så passer det med han kan tage lidt orlov og møde udhvilet op på Old Trafford.

@Skydefinten - Det med at han tager opmærksomheden fra spillerne er en gammel taktik som iflg en kommunikationsekspert ikke er godt på lang sigt. Det van en ekspert (europamester i kommunikation el lign) som var inde i 6'eren studiet i lørdags og sagde nogle spændende ting ifht det med kommunikation og at "tage presset fra spillerne". F.eks. kritiserede han Ferguson og Wenger for altid at fjerne fokus fra sit hold ved at kritisere dommeren eller modspillerne. Iflg ham får de ikke noget ud af det og det er dårligt for fodbolden på lang sigt og han mente Mourino bevidst har ændret sin taktik 180 grader på det punkt i denne sæson. Tolken er blevet blid som et lam set ifht sidste sæson, dog har han udfald ifht Barca da han er totalt på bar bund med hvordan han tackler overmagten.

I dét lys er Pep en født kommunikationsekspert hvor hans måde at gebærde sig på er en gevinst for Barca ikke bare nu men år fremover. Mange store og mere erfarene træner kunne lære sindsygt meget af Pep. Mancini er også rigtig god efter min mening til det med kommunikation, der er relativ meget mere substans i dét de lukker ud.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Har der virkelig endnu ikke været linket til Sid Lowes artikel om de interne problemer?

Lidt skadefro har man vel lov at være. Og denne gang kommer det ikke fra Onside eller Ekstra Bladet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Nå, Pepe går som ventet helt fri. RFEF vil ikke røre sagen. Korrupte pampere.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sørgeligt at de ikke har nosser til at gøre noget ved denne sag. Pepe burde ikke gå frit omkring. Han er syg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster