Barca på tv

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Per Søgaard Sørensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: man sep 18, 2017 8:49 pm

Barca på tv

Indlæg af Per Søgaard Sørensen »

Hvorfor er det lige at Barca er flyttet til EUROSPORT 2 og LIGEGYLDIGE Bendtner er på 6eren ? de er jeg meget utilfreds med :devil: :devil:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af OliverDK »

Var en tråd ikke nok? Er ked af at se, at humøret er dalet siden dit sidste indlæg, hvor du angreb det på en lidt mere positiv måde.

Per Søgaard Sørensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: man sep 18, 2017 8:49 pm

Re: Barca på tv

Indlæg af Per Søgaard Sørensen »

OliverDK skrev:Var en tråd ikke nok? Er ked af at se, at humøret er dalet siden dit sidste indlæg, hvor du angreb det på en lidt mere positiv måde.
var ikke sikker på at jeg skrev i rigtig tråd første gang da jeg er ny herinde, men jo jo humøret er godt nok bortset fra det med de der tvkanaler :glad: :cool:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af Antimadridista »

Kan se at der åbenbart heller ikke er tv på betis kampen.. :mad: Altså for helvede..!

Tror simpelthen ikke på at Christian Eriksen genererer flere seere end Barca.. :!: :?:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af PuyolErGud »

Nej, det kræver vist efterhånden fast abonnement på TV2 play at se alle kampe.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 6:15 pm
Kan se at der åbenbart heller ikke er tv på betis kampen.. :mad: Altså for helvede..!

Tror simpelthen ikke på at Christian Eriksen genererer flere seere end Barca.. :!: :?:
Er det ikke fordi Milan - Inter støder sammen?
Personligt ville jeg se Barca, men jeg tror der er flere penge/seere i Milan - Inter, end Barca - Betis.

Noget jeg aldrig har forstået er, hvorfor har klubberne ikke deres egne kanaler hvor de viser kampene. Så kunne man vælge mellem engelske/spanske kommentatorer (eksempelvis: Barca TV ENG, Barca TV ESP). Det er jo ikke fordi at klubberne ikke har råd til at hyre 2 dygtige folk pr. kanal.... hmmm..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af PuyolErGud »

Norbit skrev:
fre feb 07, 2020 9:14 pm
Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 6:15 pm
Kan se at der åbenbart heller ikke er tv på betis kampen.. :mad: Altså for helvede..!

Tror simpelthen ikke på at Christian Eriksen genererer flere seere end Barca.. :!: :?:
Er det ikke fordi Milan - Inter støder sammen?
Personligt ville jeg se Barca, men jeg tror der er flere penge/seere i Milan - Inter, end Barca - Betis.

Noget jeg aldrig har forstået er, hvorfor har klubberne ikke deres egne kanaler hvor de viser kampene. Så kunne man vælge mellem engelske/spanske kommentatorer (eksempelvis: Barca TV ENG, Barca TV ESP). Det er jo ikke fordi at klubberne ikke har råd til at hyre 2 dygtige folk pr. kanal.... hmmm..
Der findes også Barca TV. Men der er næppe nok penge i det ift at sælge kampene.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af Norbit »

PuyolErGud skrev:
fre feb 07, 2020 9:38 pm
Norbit skrev:
fre feb 07, 2020 9:14 pm
Antimadridista skrev:
fre feb 07, 2020 6:15 pm
Kan se at der åbenbart heller ikke er tv på betis kampen.. :mad: Altså for helvede..!

Tror simpelthen ikke på at Christian Eriksen genererer flere seere end Barca.. :!: :?:
Er det ikke fordi Milan - Inter støder sammen?
Personligt ville jeg se Barca, men jeg tror der er flere penge/seere i Milan - Inter, end Barca - Betis.

Noget jeg aldrig har forstået er, hvorfor har klubberne ikke deres egne kanaler hvor de viser kampene. Så kunne man vælge mellem engelske/spanske kommentatorer (eksempelvis: Barca TV ENG, Barca TV ESP). Det er jo ikke fordi at klubberne ikke har råd til at hyre 2 dygtige folk pr. kanal.... hmmm..
Der findes også Barca TV. Men der er næppe nok penge i det ift at sælge kampene.
Barca TV viser gamle kampe.. :sørgelig:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Barca på tv

Indlæg af Antimadridista »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster