Camp Nou

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Camp Nou

Indlæg af Culé »

Official: The referendum on Barcelona's stadium (renovating Camp Nou or building new stadium) will be held at the beginning of next year.
Tænkte at emnet måske fortjente sin egen tråd og mente ikke at der fandtes en allerede.

Hvad siger folk til det. Jeg læste et sted at uanset om man bygger et nyt stadion eller renoverer Camp Nou, så vil det ske på samme grund hvor Camp Nou ligger nu.

Er der i øvrigt nogen der ved om Camp Nou ligger (forholdsvist) centralt placeret i selve Barcelona, eller om det er udkanten af byen. Er lidt i tvivl selvom jeg selv har været der. :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Lopezzz »

Culé skrev:
Official: The referendum on Barcelona's stadium (renovating Camp Nou or building new stadium) will be held at the beginning of next year.
Tænkte at emnet måske fortjente sin egen tråd og mente ikke at der fandtes en allerede.

Hvad siger folk til det. Jeg læste et sted at uanset om man bygger et nyt stadion eller renoverer Camp Nou, så vil det ske på samme grund hvor Camp Nou ligger nu.

Er der i øvrigt nogen der ved om Camp Nou ligger (forholdsvist) centralt placeret i selve Barcelona, eller om det er udkanten af byen. Er lidt i tvivl selvom jeg selv har været der. :smile:
Hej Culé, du kan evt. smide emnet i Barca Off-Topic tråden så vi ikke opretter for mange tråde under Diverse.
Wennerberg har ryddet op i Diverse efter min og andre brugeres forslag så der er mere overskuelig.
No hard feelings :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Culé »

Lopezzz skrev:
Culé skrev:
Official: The referendum on Barcelona's stadium (renovating Camp Nou or building new stadium) will be held at the beginning of next year.
Tænkte at emnet måske fortjente sin egen tråd og mente ikke at der fandtes en allerede.

Hvad siger folk til det. Jeg læste et sted at uanset om man bygger et nyt stadion eller renoverer Camp Nou, så vil det ske på samme grund hvor Camp Nou ligger nu.

Er der i øvrigt nogen der ved om Camp Nou ligger (forholdsvist) centralt placeret i selve Barcelona, eller om det er udkanten af byen. Er lidt i tvivl selvom jeg selv har været der. :smile:
Hej Culé, du kan evt. smide emnet i Barca Off-Topic tråden så vi ikke opretter for mange tråde under Diverse.
Wennerberg har ryddet op i Diverse efter min og andre brugeres forslag så der er mere overskuelig.
No hard feelings :cool:
Hehe sorry. Ku man evt få Wennerberg til at flytte tråden her over i off-topic så?

Og ellers, nogen kommentarer til emnet? ;-)

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Culé »

Er der nogen der har været i Barcelona på det seneste og været på den obligatoriske rundvisning + museum. Mht. rundvisning ville jeg nemlig høre om man får lov at se mere af Camp Nou end man plejer at gøre, altså om de fx har "blødt op" mht. hjemmeholdets omklædningsrum mm.?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af JonasV »

Culé skrev:Er der nogen der har været i Barcelona på det seneste og været på den obligatoriske rundvisning + museum. Mht. rundvisning ville jeg nemlig høre om man får lov at se mere af Camp Nou end man plejer at gøre, altså om de fx har "blødt op" mht. hjemmeholdets omklædningsrum mm.?
Det er stadig kun udeholdets omklædningsrum. Sådan var det i hvert fald da jeg var der, i slutningen af maj.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Culé »

JonasV skrev:
Culé skrev:Er der nogen der har været i Barcelona på det seneste og været på den obligatoriske rundvisning + museum. Mht. rundvisning ville jeg nemlig høre om man får lov at se mere af Camp Nou end man plejer at gøre, altså om de fx har "blødt op" mht. hjemmeholdets omklædningsrum mm.?
Det er stadig kun udeholdets omklædningsrum. Sådan var det i hvert fald da jeg var der, i slutningen af maj.
Ok, så er de 3 euros jeg har betalt ikke "spildte". For interesserede kan man betale 3 euros og få virtuel adgang til en række af klubbens faciliteter. Meget sjovt at se sådan et "sneak peek". :smile:

http://www.fcbarcelona.com/club/barca-2 ... na-grounds

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af Tolquhon »

Totalbarca har begået en interesant artikel om renovering/nyt stadion + evt. salg af navnerettigheder :eek:

http://www.totalbarca.com/2013/news/fau ... ore-147281

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Culé »

Jeg ved ik om der er nogen der har været en tur i Barcelona inden for den seneste måned, men idag har klubben blandt andet uploadet en video der viser de renoveringer man har foretaget i området omkring Camp Nou. Samtidig er megastore jo også blevet udbygget osv.

Tror i at man skal ligge noget i dette, altså at det kan være et tegn på at man regner med også at have hjemmebane her i de næste mange år også, altså at man regner med at renovere Camp Nou fremfor at flytte til en ny adresse?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af emo »

Men har det ikke været fremme at selv hvis valget faldt på et helt nyt stadion, så ville det ligge stort set samme sted som det nuværende gør. Mener jeg at jeg har set billeder af. Det med at det skulle ligge ved vandet eller sårn, var bare ideer og rygter. Hit me hvis jeg tager fejl.
Allez...

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Camp Nou

Indlæg af Culé »

"Unicef" could be added between "Camp Nou" and sponsor name when the renewed stadium gets new name (for ex: Camp Nou Unicef Microsoft). [md]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af Blaugrana92 »

Camp Nou Unicef Qatar Airways Intel Acer Bacardi. Perfekt.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af emo »

Hahaha for helvede man!

Albani burde lege med.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af Blaugrana92 »

Camp Nou Unicef Blålys?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af zqa »

Jaaaaaaah! Camp Nou UNICEF Blålys ville være epic.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Camp Nou

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hahah, ville være awesome.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster