Medlemskab af FC Barcelona

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Morefews skrev:Jamen det var da dejlig at der ikke var problemer :-) Ved ikke om andre havde problemer eller blot lidt udfordringer ?

Uanset hvad så skulle der en indsats til hvis man ønskede at forblive medlem.

Og nu skal man virkelig være stålsat for at blive medlem - alternativt kan man give den en skalle til fodboldtræning og blive spiller i klubben, så kan man blive medlem med det samme ;-)
Det med at gi' den en skalle til træning og blive spiller lyder som en fremragende ide. Jeg er målmand, hvor erfaring er afgørende. Da jeg startede med at spille for ca. 60 år siden, bør jeg vel have en chance? LOL.
Nå, heldigvis er jeg medlem. Nu mangler jeg 'kun' et sæsonkort. Her er ca. 100 års ventetid, og det er sgu en sjat i min alder :roll:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af Ponte »

Blot for at opsummere til interesserede/kommende medlemmer,

Hvis man ikke opfylder kravene for at kunne blive medlem skal man:

- Bære et commitmentcard i 3 år for efterfølgende at kunne ansøge om fuldt medlemsskab.
- Kortet koster 135€ pr. år.
- Kortet skal fornyes én gang hvert år (1 juni-30 oktober) og skal fornyes ved at møde personligt op på klubbens kontorer i Barcelona.
- Får man ikke fornyet i registreringsvinduet eller udebliver, afbrydes processen og man kan ansøge om at starte forfra.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Ponte skrev:Blot for at opsummere til interesserede/kommende medlemmer,

Hvis man ikke opfylder kravene for at kunne blive medlem skal man:

- Bære et commitmentcard i 3 år for efterfølgende at kunne ansøge om fuldt medlemsskab.
- Kortet koster 135€ pr. år.
- Kortet skal fornyes én gang hvert år (1 juni-30 oktober) og skal fornyes ved at møde personliglt op på klubbens kontorer i Barcelona.
- Får man ikke fornyet i registreringsvinduet eller udebliver, afbrydes processen og man kan ansøge om at starte forfra.
For fuldstændighedens skyld, så er kravene for at blive medlem:
1. Under 15 år eller
2. Være i nær familie med et medlem eller
3. Tidligere at have været medlem i mindst to år
Disse krav er der nok meget få danskere, der opfylder, så der er ingen vej uden om et Commitment Card (CC). Køber man et CC nu, kan man søge om fuldt medlemsskab ved udgangen af 2018, der går altså reelt godt 3 1/2 år.
Husk pas og creditcard, hvis I søger. Årskontingent trækkes automatisk på jeres kreditkort hvert år omkring jul.

Jeg ser så mange kampe på Camp Nou, at jeg godt kunne tænke mig et sæsonkort. Er der nogen der har et bud på, hvordan man får fat i sådant et - uden at gøre brug af bestikkelse, tak?

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af Ponte »

Jeg ser så mange kampe på Camp Nou, at jeg godt kunne tænke mig et sæsonkort. Er der nogen der har et bud på, hvordan man får fat i sådant et - uden at gøre brug af bestikkelse, tak?
Eneste mulighed er ansøge i køen og vente på det bliver din tur.
Det er ikke muligt for et medlem at overdrage et sæsonkort til et andet medlem.
Gør et medlem afkald et sæsonkort, ryger det automatisk videre til næste medlem i køen af ansøgere.
Hvis du har ansøgt kan du følge med i hvor du står på listen til et sæsonkort.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Ponte skrev:
Jeg ser så mange kampe på Camp Nou, at jeg godt kunne tænke mig et sæsonkort. Er der nogen der har et bud på, hvordan man får fat i sådant et - uden at gøre brug af bestikkelse, tak?
Eneste mulighed er ansøge i køen og vente på det bliver din tur.
Det er ikke muligt for et medlem at overdrage et sæsonkort til et andet medlem.
Gør et medlem afkald et sæsonkort, ryger det automatisk videre til næste medlem i køen af ansøgere.
Hvis du har ansøgt kan du følge med i hvor du står på listen til et sæsonkort.
Hej Ponte
Tak for svaret, som er det jeg frygtede, da køen er meeeeeget lang. Har på et tidspunkt set sæsonkort til salg på internet sites (kan desværre ikke huske på hvilke sites). Det er tilsyneladende ikke lovligt at sælge sit sæsonkort til et andet medlem ifølge det du skriver? Det kunne ellers være en hurtig genvej.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg er medlem af FC Barcelona, men kunne godt tænke mig et sæsonkort, selvom jeg bor i Danmark. Er der nogen der ved, om der bliver 'frigivet' nye sæsonkort, når Camp Nou er ombygget? For så vil jeg prøve at være hurtig ved havelågen...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

FCBSOCI skrev:Jeg er medlem af FC Barcelona, men kunne godt tænke mig et sæsonkort, selvom jeg bor i Danmark. Er der nogen der ved, om der bliver 'frigivet' nye sæsonkort, når Camp Nou er ombygget? For så vil jeg prøve at være hurtig ved havelågen...
Der er allerede en lang venteliste og det er dem, der står først på den liste, der bliver tilbudt, de ekstra sæsonkort, der kommer i forlængelse med udbygningen. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Hej klogfyr
Tusinde tak for dit svar. Jeg er desværre bange for, at du nok har ret i, at jeg bare må 'stille mig i køen'.
Jeg er ofte i Barcelona men er ikke blevet skrevet på ventelisten, fordi det virkede op ad bakke. Men der er måske kommet en lille åbning nu, hvor Camp Nou udvides. Ved du om man kan skrive sig på ventelisten hjemmefra eller skal man forbi OAB?

Hej igen
Sorry, så selv svaret på FC Barcelonas hjemmeside. Man skal møde personligt op. Men det er ok, for så er der en undskyldning for at tage til Barcelona igen :glad: .

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

I disse hårde tider er det eksemplarisk at melde sig under fanerne.

Det kræver bare lige, at klubben melder sig ud af det moralske morads man roder i med Perez.
Hvis vi for eksempel ikke får den lovede afstemning vedr. europæisk superliga, så er medlemskab jo lidt tomme tønder

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
tors jun 03, 2021 8:35 pm
Wooow det er en sindssyg god nyhed for mange Barca fans i udlandet. Klubben vil også gøre det muligt at melde sig ind via hjemmesiden :thumbup:
Husk at sprede nyheden på de sociale medier og andre steder
MDCCCXCIX

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kan man tilmelde sig allerede nu eller skal det først godkendes på næste bestyrelsesmøde?

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

ladislau skrev:
tors jun 03, 2021 9:00 pm
Det kræver bare lige, at klubben melder sig ud af det moralske morads man roder i med Perez.
Hvis vi for eksempel ikke får den lovede afstemning vedr. europæisk superliga, så er medlemskab jo lidt tomme tønder
Det er punkt 9 på dagsorden den 4 juli ;-)
9. Background report, current situation and, where appropriate, decisions about the Super League.
https://www.fcbarcelona.com/en/club/new ... -on-july-4

Der er mange penge på spil. De 9 andre har ikke officielt opsagt deres medlemskab som ville koste dem 100-300 M euro. Mens det bliver kvit og frit hvis vi ikke tiltræder. Ikke at det er nemt at indkræve de penge
PuyolErGud skrev:
fre jun 04, 2021 7:19 am
Kan man tilmelde sig allerede nu eller skal det først godkendes på næste bestyrelsesmøde?
På næste general forsamlingen. Jeg tror det gemmer sig under punkt 7
7. Report and approval of the proposed reform of the Statutes.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

hackmann skrev:
fre jun 04, 2021 12:37 pm
Der er mange penge på spil. De 9 andre har ikke officielt opsagt deres medlemskab som ville koste dem 100-300 M euro. Mens det bliver kvit og frit hvis vi ikke tiltræder. Ikke at det er nemt at indkræve de penge
Ja, det ser ud til at sådan en turnering vil kunne skabe store indtægter for Barca, men jeg mener ikke nødvendigvis man skal lade sig drive af kun penge. Penge må godt være et mål i sig selv, men denne Superliga er en SKANDALE for fodbolden. Barca skal ikke tage med i den, heller ikke selvom de kan få mange penge ud af det. Hvis de udelukkende går med bare for at sikre klubben økonomisk, så er de ikke gode nok til at drive forretning. Man skal se på løsningerne i stedet for begrænsingerne. Tror de fleste Barca-fans er enige om, at vi ikke skal med i den Superliga. Så må klubben tænke på andre og nye måder den kan skabe nye indtægtskilder på. Det kaldes innovation at tænke nyt og der er masser af muligheder for det.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster