Streaming

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af JonasV »

Tchak :roll:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

IraqGoals sender som regel alle kampe, det er på Justiv.tv, link direkte til kampen på footballstreaming.info..
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Hævneren »

har Justin.tv ikke lukket af for danskere? jeg får en meddelelse om at mit land har oversteget sin kvote for forbindelser og så bliver jeg opfordret til at blive premium bruger, hvilket de kan glemme.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

Ikke hvad jeg ved af, og hvad jeg kan se.. aka, mit virker fint.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg har, i forbindelse med flytning, skrottet den dyre TV-pakke hvor jeg (også) betalte for alt muligt andet end det jeg er interesseret i: Samtlige Barcas kampe. Kan nogen anvise/anbefale en pålidelig, højkvalitets streaming af disse? Jeg gider godt betale; there is no such thing as free lunch. Men hvis der er flere, der gennem download af diverse programmer, streamer alle kampene i en ordentlig kvalitet, er jeg selvfølgelig et fjols hvis jeg betaler. Indtil videre har jeg kun fundet ud af at Barca TV tilsyneladende kun streamer hjemmekampene, og jeg er interesseret i hele dynen: La Liga, CL osv.

Hvad er den bedste og billigste løsning? Jeg vil selvfølgelig helst kun købe abbonement et sted.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

Okay.. Jeg har fundet ud af, at næsten alt Justin.tv begynder at koste penge.. Dog er der stadig nogle kanaler som er gratis - vældigt irriterende.

@Luis^^

Som tidligere sagt, GolTV viser alle Barca-kampe - dog ved jeg ikke med CL - i god kvalitet. Jeg bruger altid TvU til at se kanalen. Jeg kender ikke til nogen sider hvor man kan betale for et godt stream... Ikke andet end Barca-tv.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Hævneren »

Justin.tv kan rende mig. Det er eddermame flabet at tage penge for ulovlige streams.

Har dog læst at man kan bruge et program der hedder Ultrasurf til at omgå deres blokade.

@Luis der kørte en gratis stream på sopcast i går af Real og Barca, det var fra sport.ro (en rumænsk kanal) og billedet var i top, bitraten 8-900 kbps. Eneste minus er kommentaterne snakker rumænske :p

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Luis Enrique »

Tak for anbefalingerne.

Jeg er ligeglad med kommentatorerne, jeg ser alligevel oftest kampene uden lyd, da de lukker alt for megen tomgangssnak ud. Det vigtigste for mig er kvaliteten, pålideligheden og regelmæssigheden. Kan man regne med at se Champions League-kampene, for eksempel?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Mander »

Luis Enrique skrev:Tak for anbefalingerne.

Jeg er ligeglad med kommentatorerne, jeg ser alligevel oftest kampene uden lyd, da de lukker alt for megen tomgangssnak ud. Det vigtigste for mig er kvaliteten, pålideligheden og regelmæssigheden. Kan man regne med at se Champions League-kampene, for eksempel?
Ved ikke med CL, men mht. kommentatorerne, så tror jeg du vil finde, at rumænerne er VÆSENTLIGT bedre at høre på end deres danske kolleger (ikke at det er nogen stor sejr i sig selv).

Kvaliteten og pålideligheden var i hvert fald til 9/10 (hvor 10/10 havde været fjernsynet) for mig. Det er ikke sidste gang, at jeg bruger den, hvis det ikke kan ses på tv.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

Det er dog første gang, jeg nogensinde har set den der rumænske kanal.. Tror ikke de normalt viser La Liga.
#jesuisSheep

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af Hævneren »

Nogen der haft held til at bruge justin.tv med de der proxy programmer?

MarkRJ

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af MarkRJ »

zqa skrev:Det er dog første gang, jeg nogensinde har set den der rumænske kanal.. Tror ikke de normalt viser La Liga.
Har set to kampe med romænske kommentatorer, så jeg tror de gør.. :roll: :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

La Liga?

Anyway, så har jeg aldrig set den kanal før.
#jesuisSheep

anolacrabcf

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af anolacrabcf »

Læste et sted på nettet at man kunne se Barca´s liga kampe gratis på nettet, er der nogen der ved hvor og hvordan det fungerer. Jeg har desværre ikke kanal9 og det ser ud som om de kommer til at visse en del kampe denne sæson

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Streaming af Barca kampe *Opdateret*

Indlæg af zqa »

Overvejet at se på side 1?
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster