Streaming

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Streaming

Indlæg af Skydefinten »

Jeg havde igen flere udfald :roll:

Flere gange faldt kvaliteten betydeligt, så jeg så på pixelerede personer med en firkantet fodbold.

Fornemmer andre havde samme oplevelse til Barca-kampen.

De lover en app til ATV inden for en uge. Jeg håber, at det kommer til at gøre oplevelsen bedre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Streaming

Indlæg af De La Barça »

Så den sidste halve time i går på min telefon. Der var ikke ingen problemer og fint billede. Hvis bare man kunne få den oplevelse på en skærm, der er lidt større end 6".

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

Skydefinten skrev:
Norbit skrev:Så den på hverken Strive eller andre links.
Så den hos en kammerat, som har købt sådan en mag250 via ebay til 400kr. den tilsluttes til internetkabel og HDMI til fjernsynet så den virker som en boxer tv. Man kan købe en pakke med 700 kanaler for 150 euro årligt.
Der var 6-7 kanaler der viste El Clasico på full HD. Det var en af de fedeste kampe at overvære!
Min kammerat er Real fan og vi har set El Clasico sammen de seneste 10 år.. Han er ved at være træt af mig, lad mig sige det på den måde.. :lol: :lol:
Hvor køber man sådan en pakke?:)
Det er den her boks:
https://www.ebay.com/itm/MAG-250-IPTV-S ... :rk:2:pf:0

Pakken med kanaller kan vidst også købes via ebay på (noget i den retning):
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from ... h&_sacat=0
Du får vidst en kode som du skal bruge til at taste inde i system settings.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvis det fungerer som det jeg kender til og har brugt så er det boksens mac addresse der registreres til en pakke hos en "udbyder", som giver dig en url som indeholder alle de kanaler den valgte pakke indeholder.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Norbit »

emo skrev:Hvis det fungerer som det jeg kender til og har brugt så er det boksens mac addresse der registreres til en pakke hos en "udbyder", som giver dig en url som indeholder alle de kanaler den valgte pakke indeholder.
Det var på samme måde jeg forstod det. Der var noget med boksens adresse.
Og så vidt jeg kunne læse på ebay, så er der noget med url kode.

Jeg har det ikke selv (endnu!), men hos min kammerat virker det helt upåklageligt. Hvilken giver god grund til at købe det.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 28/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Norbit skrev:
emo skrev:Hvis det fungerer som det jeg kender til og har brugt så er det boksens mac addresse der registreres til en pakke hos en "udbyder", som giver dig en url som indeholder alle de kanaler den valgte pakke indeholder.
Det var på samme måde jeg forstod det. Der var noget med boksens adresse.
Og så vidt jeg kunne læse på ebay, så er der noget med url kode.

Jeg har det ikke selv (endnu!), men hos min kammerat virker det helt upåklageligt. Hvilken giver god grund til at købe det.
Jeg kender en del der har det, også fra forskellige "udbyder", det meste af det man støder på er pirat, det skal man blot vide.

Har man dog et tv der har IPTV app i forvejen, behøver man ingen boks, man kan blot nøjes med TVets mac-addresse og smide urlen ind i IPTV appen, Samsung feks. har en der hedder Smart IPTV og den er fremragende. Generelt er det Samsung og LGs IPTV apps der er optimeret bedst til dette. Men andre kan også bruges har selv brugt det på min Sony.
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Streaming

Indlæg af B-Freak »

Så kan man få kompensation for El Classico fadæsen

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ge/7379202
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Streaming

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har afmeldt det. Jeg håber at alle gør det samme.

De må vel hellere skippe rettighederne afsted og tjene penge den vej, hvis kunderne svigter.

Må være den ringeste anmeldelse på Trustpilot, siden man kunne finde kinesiske-fuphjemmesider.
Senest rettet af Skydefinten fre nov 02, 2018 11:40 am, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Streaming

Indlæg af Tello »

Har også afmeldt det nu. Kører sgu bare streams her og der. Håber diverse selskaber tager sig sammen næste år og skaffer rettighederne, frem for at holde en circlejerk over Premier League.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Streaming

Indlæg af whidgee »

Altså jeg bliver virkelig overrasket hvis strive ikke allerede planlægger at sælge rettighederne. Det kan umuligt køre rundt med alle de problemer og så mange utilfredse kunder

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Streaming

Indlæg af Skydefinten »

Der kom en Strive app opdatering - en stor en - for 5 dage siden.

Jeg har stadig problemer med at blive smidt af. Jeg blev det 2-3 gange i kampen mod Rayo. Desuden er det langt fra et "flydende billede" på skærmen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Streaming

Indlæg af Mander »

Nu har jeg skrevet til Strive, at de er det værste lort, jeg nogensinde har oplevet, og at det er fuldstændig uacceptabelt. TV2 Play-app'en var det ringeste lort, jeg nogensinde havde oplevet, men Strive har virkelig formået at frame TV2 Play som et stykke fantastisk software.

Lige siden el Clasico har jeg sparket mig selv over, at jeg var dum nok til at købe et årsabonnement for at spare penge pr. måned. Skulle have taget en måned ad gangen og så var tabet da begrænset.

Jeg vil helt ærligt hellere undvære fodbold i et år, end jeg vil smide mine penge efter det der pis. Jeg har alt for lidt fritid til at spilde den på at sidde og reloade streams, fordi den er crashet for 40. gang - som f.eks. i dag.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Streaming

Indlæg af De La Barça »

Mander skrev:Lige siden el Clasico har jeg sparket mig selv over, at jeg var dum nok til at købe et årsabonnement for at spare penge pr. måned. Skulle have taget en måned ad gangen og så var tabet da begrænset.
Samme her. Skrev til dem kl. 17.30, på dansk, at jeg ønskede at opsige mit abonnement og have differencen tilbagebetalt. Fik svar for en halv time siden:
Hello,

Thank you for the feedback.

We are looking into the streaming issues as we speak.

You can be assured that we are working hard on providing you with the best viewing experience.

We apologize most sincerely for the inconveniences and are at your service for any further matters.
Hvad fanden kan jeg bruge det svar til?

Må prøve at skrive til dem på engelsk.

Visca el Barça i Visca Catalunya
Senest rettet af De La Barça søn nov 11, 2018 9:42 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Streaming

Indlæg af Mander »

Jeg havde godt luret, at de næppe kunne dansk, så skrev til dem på engelsk. Har bl.a. fortalt dem, at det er "without doubt the worst streaming experience I have ever had", og at kampene er "literally unwatchable" - hvilket de er, eftersom jeg skal sidde og opdatere app'en i vildskab, fordi streamet dør konstant.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Streaming

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Nu har jeg skrevet til Strive, at de er det værste lort, jeg nogensinde har oplevet, og at det er fuldstændig uacceptabelt. TV2 Play-app'en var det ringeste lort, jeg nogensinde havde oplevet, men Strive har virkelig formået at frame TV2 Play som et stykke fantastisk software.

Lige siden el Clasico har jeg sparket mig selv over, at jeg var dum nok til at købe et årsabonnement for at spare penge pr. måned. Skulle have taget en måned ad gangen og så var tabet da begrænset.

Jeg vil helt ærligt hellere undvære fodbold i et år, end jeg vil smide mine penge efter det der pis. Jeg har alt for lidt fritid til at spilde den på at sidde og reloade streams, fordi den er crashet for 40. gang - som f.eks. i dag.


All I can say is... MANDER IS BACK!!,
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster