Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Har lige bestilt billetter til den 26. til 29. oktober. Desværre ingen A-holds kampe, men B-holdet spiller hjemme den 27. mod Eibar. 385 kroner for flybilletterne. Bum.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Hvor og hvem flyver i med? På tide jeg igen besøger Barca. Sidst jeg fløj var med Mærsk Air.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Ryanair til Girona. Har jeg altid gjort (på nær da jeg var på studietur). Fungerer fint for mig. Har også bestilt hostel. 300 meter fra Plaça Sant Jaume. Pris for hele svineriet (fly og hotel): 834 kroner.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Ffs... Må undersøge.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Blaugrana92 skrev:Ryanair til Girona. Har jeg altid gjort (på nær da jeg var på studietur). Fungerer fint for mig. Har også bestilt hostel. 300 meter fra Plaça Sant Jaume. Pris for hele svineriet (fly og hotel): 834 kroner.
Hvor længe? Plejer at være god til at snuppe de billige flyrejser. De to sidste gange har jeg givet 500kr tur/retur, men så kommer jeg altid til at ende på et high-fasion hotel, som jeg alligevel kun befinder mig på, når jeg skal sove.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

zqa skrev:Skal I også ned til kampen mod Valladolid? Så er vi tre.
Pis, hvis jeg bare vidste.... :ppppp
MDCCCXCIX

Thiago Alcántara

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Thiago Alcántara »

Culé skrev:
Thiago Alcántara skrev:Det har været en fantastisk aften - Neymar er virkelig blevet en populær herre på Camp Nou!
Kan næsten ikke vente til kampen mellem Barça og Valladolid.
Du skal vel minimum på et museumsbesøg? Tænker om man allerede har oprettet et område af museum til Qatar Airways i forbindelse med aftalen?
Naturligvis - Er ikke kun dernede for at se bold ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:
Blaugrana92 skrev:Ryanair til Girona. Har jeg altid gjort (på nær da jeg var på studietur). Fungerer fint for mig. Har også bestilt hostel. 300 meter fra Plaça Sant Jaume. Pris for hele svineriet (fly og hotel): 834 kroner.
Hvor længe? Plejer at være god til at snuppe de billige flyrejser. De to sidste gange har jeg givet 500kr tur/retur, men så kommer jeg altid til at ende på et high-fasion hotel, som jeg alligevel kun befinder mig på, når jeg skal sove.
Fra 26. til 29. oktober. 3 nætter. Havde lovet mig selv at holde det under 1000 kroner pr. mand for fly og hotel, så vi er gået lidt på kompromis med kvaliteten af 'hotellet' (det er et hostel). Men altså, som du siger så laver man jo alligevel ikke andet end at sove der. Vi har dog også morgenmad med, hvor godt det så ellers end skulle vise sig at være. Uha, jeg glæjer mig til oktober. Først US and A i 10 dage fra den 9. og så en tur til Barcelona sidst i måneden. Fy for en skefuld.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Hvad hedder den hostel blau ??
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Michman »

Har idag købt kamp billetter til FC Barcelona - Almería. Bliver den første kamp jeg skal ned og se. Var meningen vi vil ned og se Espanyol kampen. Men der var seriøst ikke en plads hvor vi kunne sidde 2 ved siden af hinanden. Så nu må jeg vente til Marts. Men jeg tror det bliver et af de største oplevelser i mit liv. Har drømt om dette i over 4 år..

Jeg valgte at købe biletter fra www.fcbarcelona.com så er jeg rimelig sikker på vi ikke bliver snydt. Vi kunne ikke komme med Ryanair da de ikke regner deres ruter så langt ud i tiden. Men regner da med at vi kan få flybilleter når vi kommer tættere på. Er der nogen der kan anbefale et hotel gerne tæt på Camp Nou? Og vi skal være der i 5 dage så hvis i har steder som bare skal ses altså udover rundvisning på Camp Nou. Hvis i har gode spise steder tager jeg også gerne imod råd..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Tillykke med det - det bliver en stor oplevelse!

Hvis I skal være der i 5 dage, så ville jeg umiddelbart kigge efter et hotel der ligger lidt mere "interessant" placeret end i nærheden af Camp Nou. Udover vores smukke stadion, sker der ikke det helt store derude. Personligt ville jeg hellere finde et sted at bo i El Born, Barri Gòtic, Barceloneta eller Gràcia.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:Har idag købt kamp billetter til FC Barcelona - Almería. Bliver den første kamp jeg skal ned og se. Var meningen vi vil ned og se Espanyol kampen. Men der var seriøst ikke en plads hvor vi kunne sidde 2 ved siden af hinanden. Så nu må jeg vente til Marts. Men jeg tror det bliver et af de største oplevelser i mit liv. Har drømt om dette i over 4 år..

Jeg valgte at købe biletter fra http://www.fcbarcelona.com så er jeg rimelig sikker på vi ikke bliver snydt. Vi kunne ikke komme med Ryanair da de ikke regner deres ruter så langt ud i tiden. Men regner da med at vi kan få flybilleter når vi kommer tættere på. Er der nogen der kan anbefale et hotel gerne tæt på Camp Nou? Og vi skal være der i 5 dage så hvis i har steder som bare skal ses altså udover rundvisning på Camp Nou. Hvis i har gode spise steder tager jeg også gerne imod råd..!
Ved godt at der er mange sider men du kan bladre længere tilbage i tråden og du vil finde alt du har brug for når du rejser til Barcelona. Du finder mange anbefalinger, links og billeder som kan hjælpe dig videre.

Du kan også finde nogle indlæg som vækker minder :-)
ps:hvis der er flere herfra der vil med ned og se den sidste kamp mod depotivo,så råb lige op gutterjeg og kæresten bor på auto hougar inde ved plaza de catalunia som vi plejer.tænkte vi kunne jo ligeså godt se den sammen dernede. teemuss 
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Åh teemuss :-(

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Åååh, analacrobat...
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Michman »

Hvad giver det i bøde at lave den her?...
phpBB [video]
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster