Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: 18/4 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blach »

Velkommen tilbage teemuss! Du har været savnet på forummet!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg har flyttet dine indlæg (og et par andres) fra kamptråden herover Vamosbarca. Følg Rummes og Heartbreakers forklaring for at indsætte billeder direkte :)

Men uanset. Lad og holde os til emnerne. Der er også skabt lidt rod herinde nu, så lad os vende tilbage til sporet.

Hvordan lykkedes det dig i øvrigt at få hilst på de barca-talenter Vamosbarca? Mødte du dem tilfældigt, eller hvorledes?

vamosbarca

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af vamosbarca »

Guardiola det var et lucky punch vi ville ud og se masia så vi tog en taxa derud,vi gik så lidt rundt og pludselig steg roberto og gomez ud af en bil bedst som vi kom forbi så gik jeg hen til dem da jeg med det samme kunne se det var roberto og gomez efter at have set en del b holds kampe og roberto kender vi jo osse lidt fra førsteholdet.
og ja så gik resten af sig selv,de var helt nede på jorden og rigtig fine at snakke med,til al held kunne de rimelig engelsk så det var jo fint.De synes forøvrigt det var lidt sjovt at vi kom helt derned fra danmark for at møde barcas spillere.Det var en stor oplevelse,og næste gang vi tager til barcelona igen tager vi derud igen men denne gang en dag vi er sikre på førsteholdet træner. :smile:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Hvem kan lynhurtigt anbefale et godt hotel tæt på centrum i Barcelona til rimelige penge?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Heartbreaker skrev:Hvem kan lynhurtigt anbefale et godt hotel tæt på centrum i Barcelona til rimelige penge?
Sidst jeg var afsted boede jeg på noget der hedder Balmes, lige klos op af ramblaen. Mener jeg gav 300 pr overnatning og det var ganske fint. 2 senge, nyt bad/toilet og rent og pænt. Kan jeg klart anbefale.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Heartbreaker skrev:dette?
Ja, lige præcis :) kanon sted.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Prisen ligger desværre bare på mellem 500-700 pr. nat i den periode, hvor vi er dernede. Andre forslag? :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Heartbreaker skrev:Prisen ligger desværre bare på mellem 500-700 pr. nat i den periode, hvor vi er dernede. Andre forslag? :)
Ah, nitten. Du kan evt søge den på hotels.com og se om der er promotion rabat, ellers har jeg ikke lige noget godt bud centralt. Anyway, rigtig god tur ;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Heartbreaker skrev:Hvem kan lynhurtigt anbefale et godt hotel tæt på centrum i Barcelona til rimelige penge?
Kig længere tilbage i tråden ;-)
MDCCCXCIX

dinhxa

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af dinhxa »

Nu er det jo højsæson, så det er ret svært, at finde et billigt hotel i en storby som Barcelona. Vil gætte på, at gennemsnitsprisen for et hotelværelse/lejlighed vil ligge på en 70-100 euro pr. døgn.
Kan "anbefale" Aparthotel Silver. Prisen ligger vist på en 80/90 euro pr. døgn.
Har ikke selv boet der, men det ligger tæt ved hvor jeg boede, da jeg boede i BCN. Det ligger i området Grácia, hvilket er 20-25 min. fra Placa Catalunya, alt efter din/jeres gå-tempo.

http://www.hotelsilver.com

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Lopezzz skrev:
Heartbreaker skrev:Hvem kan lynhurtigt anbefale et godt hotel tæt på centrum i Barcelona til rimelige penge?
Kig længere tilbage i tråden ;-)
;-) ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

vamosbarca

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af vamosbarca »

auto hougar ikke langt fra rambelaen,der bor vi altid billigt og med morgenmad,og super flinke recepcionister. :smile:


fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Nogen der har styr på hvornår forsalget for socio's starter ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster