Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Sidder også i en bus.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

Drikker Cola Zero og venter.

martindf
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn jun 26, 2016 11:26 am

Billetter

Indlæg af martindf »

Hej. Hvis man vil lave sig egen tur til Barcelona, hvordan får man så nemmest fat i billetter? (Ønsker ikke ture gennem rejseselskaber, kun fodbold billetter). Hvor lang tid før kamptidspunkt plejer man at kunne købe billetter?
Mvh
Martin

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Billetter

Indlæg af zqa »

Køb på klubbens hjemmeside.
Med mindre det er mod Real, så kan du få billetter på kampdagen.
#jesuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Billetter

Indlæg af FCBSOCI »

martindf skrev:Hej. Hvis man vil lave sig egen tur til Barcelona, hvordan får man så nemmest fat i billetter? (Ønsker ikke ture gennem rejseselskaber, kun fodbold billetter). Hvor lang tid før kamptidspunkt plejer man at kunne købe billetter?
Mvh
Martin
Du kan bestille dem på FC Barcelonas hjemmeside med kreditkort og printe billeterne ud hjemmefra. Det gør jeg. Alternativt kan du købe dem ved billetlugerne ved stadion (Camp Nou) eller fx midt på Ramblaen.
Med mindre det er en af de helt store kampe som fx mod Real Madrid eller Champions League kvartfinaler/semifinaler, er der som regel stadig billetter at få helt frem til kampdagen.
God fornøjelse!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Supercup billetter til salg på
.com

Væsentligt billigere i år. 90 € for de dyreste - forrest / midterste . Lidt længere op i midt/midt er det 83€ .

Masser af pladser. Hele rækker af 10 pladser er frie
Próxima Estación.... Parallel!

martindf
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn jun 26, 2016 11:26 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af martindf »

Hej
Jeg skal til Camp Nou og vil gerne sidde nær spillertunnellen, men hvor er den?
Når jeg har stadion oversigt hedder de 4 tribuner: Lateral c/maternitat - Gol Sud c/Travessera - Gol Nord c/Avda Joan - Tribuna Aristides maillol. Hvor er spiller indgangen på disse tribuner?
Mvh
Martin

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis du bestiller inde på den officielle hjemmeside burde du gerne kunne se det på oversigten. Det er i hvert fald ikke nord og syd siderne.

Men det er tribuna aristides maillol.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

martindf skrev:Hej
Jeg skal til Camp Nou og vil gerne sidde nær spillertunnellen, men hvor er den?
Når jeg har stadion oversigt hedder de 4 tribuner: Lateral c/maternitat - Gol Sud c/Travessera - Gol Nord c/Avda Joan - Tribuna Aristides maillol. Hvor er spiller indgangen på disse tribuner?
Mvh
Martin
Hej Martin
Glæd dig til Camp Nou. Hvis du gerne vil sidde ved spiller tunnelen, så skal du vælge "Tribuna Aristides maillol". "Gol Sud" og "Gol Nord" er bag målene og "Lateral" er langsiden modsat der, hvor spillerne løber på banen dvs. du kan se dem komme ud fra spiller tunnelen. Hvis du vil sidde rigtigt godt er min anbefaling at vælge Boca (sektion) 203-208 eller Sektion 303-308. Her har du et supergodt overblik. Vil du hellere sidde tæt på banen skal du vælge en ’lavere’ sektion fx Sektion 106.
Fordelen ved at vælge ’Tribuna’ er i øvrigt, at du sidder under halvtag, det gør du ikke, hvis du sidder på modsatte langside (Lateral). Og, tro mig, det regner desværre ofte i Barcelona (har boet der). Regner det, vil du være glad for en plads under halvtag :lol: .
Held og lykke og god fornøjelse i Barcelona!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det regner ikke specielt ofte i Barna, den største fordel ved Tribuna er, at solen er i ryggen, hvis den ikke er gået ned. Tribuna er dog dyr, men til en enkelt tur kan den sagtens være det værd.
qepd

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Tur til Barcelona for at se kampen mod Malaga klargjort. Så er der noget at glæde sig til i l løbet af efteråret. Så har vi bare, at score en masse mål i den kamp. Også i alle de andre kampe.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SparetireDad »

I skriver i jeres nyhed om LA Travel, at det er muligt, at få pakkerejser ned til 2995,-... Men når man checker LA Travels hjemmeside, så er den billigste rejse 3195,-

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/fodbo ... kampe.html

http://www.latravel.dk/FootballLeague.aspx?page_id=201

Hvad overser jeg evt.?

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 920
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Wennerberg »

SparetireDad skrev:I skriver i jeres nyhed om LA Travel, at det er muligt, at få pakkerejser ned til 2995,-... Men når man checker LA Travels hjemmeside, så er den billigste rejse 3195,-

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/fodbo ... kampe.html

http://www.latravel.dk/FootballLeague.aspx?page_id=201

Hvad overser jeg evt.?
Jeg tror, at det skyldes, at de billigste pakker er blevet solgt siden vi satte artiklen på. Barca-Sporting startede eksempelvis ud på 2.995 kr., men er dyrere nu.
Wennerberg
Forum Admin

King
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre dec 25, 2015 12:15 pm
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af King »

Efter vores iøvrigt rigtig fine første tur i april med LA Travel hvor Barca dog tabte 1-2 til Valencia hjemme :cry: vil vi afsted igen og har besluttet os for at tage Celta kampen i starten af marts 2017....denne gang vil vi dog selv arrangere turen. Har lige et par spørgsmål til Barcelona eksperterne:
- Jeg kan ikke finde nogen direkte fly til El Prat fra Billund fra 3.-6. Marts...ved i om der er en grund til det?
- Kan i anbefale et godt hotel omkring Born / Gothic..? Tænker ca 800kr per nat for dobb. Vær....det behøver ikke være fancy pancy, men skal bare være rent og velholdt.
Har været alle sider i tråden igennem før den sidste tur, men kan jo være der er kommet nye erfaringer til,.. :smile:
Més que un club

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Mange flyruter lukker ned i vintertiden (november-marts måske), tror f.eks. Ryanairs Billund-Girona gør.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster