Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Jeg bliver slet ikke misundelig hvis du køber billetter :twisted:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Der kan ikke gå mange dage, før der åbnes op til Atletico-salget for alm. dødelige turister.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Muddi12345 »

Hvornår tænker i, at der åbnes op for salget til United kampen? Har tilmeldt mig så jeg får besked, men det må snart komme tænker jeg.

Herudover, har i nogensinde siddet på cat 5? Altså helt oppe i hjørnet. Hvis ja, hvordan er det?
Har set man kan få billetter deroppe for 2.800 (ekstern salgskanal) og 3.200 for cat 4.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JBN »

Der er end ikke åbnet for (standard) billetsalg til Espanyol kampen, hvor der nu kun er en uge til. Gad vide hvordan de åbner for Atletico kampen....

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JBN »

Jeg har siddet i den øverste sektion til El clasico for nogle år siden, dog cirka i midten, men det var stadig en kæmpe oplevelse på trods af højden!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JBN skrev:Der er end ikke åbnet for (standard) billetsalg til Espanyol kampen, hvor der nu kun er en uge til. Gad vide hvordan de åbner for Atletico kampen....

Jeg har da ellers allerede købt billetter til Getafe kampen den 12 maj på den officielle hjemmeside... har dog ikke fået bekræftet hvilket sæde jeg får men har købt billet i boca’en jeg vil sidde i.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JBN »

Ja, jeg kan godt se det er muligt med billetter til Getafe kampen. Dog er den mindstepris jeg kan se til Getafe kampen netop gået fra 76EUR til 89EUR, hvorfor ved jeg ikke. Nu er det også 4-5 år siden jeg sidst var på Campen, men med det nye billetsystem ser det ud til at priserne har fået et ordentlig tryk opad, samt det er blevet sværere at få (almindelige) billetter fra hjemmesiden. Er der nogen der ved om det er en bevidst strategi fra klubben, at forsøge at pushe deres VIP-pakker, og så hellere have almindelige tomme sæder til kampen. Der er jo aldrig helt fyldt på stadion alligevel. Anyway, jeg håber der kommer flere til salg når vi nærmer os, og medlemmer eventuelt frigiver deres faste pladser. Alternativt må vi en tur ud på stadion på dagen og spørge officielt ved billetlugen, så man undgår at købe via en lokal krejler omkring stadion.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Har netop købt billetter til Barca mod United. Gode pladser til EUR 159 pr. stk. (efter medlemsrabat på EUR 40). Mange penge, men billigt i forhold til pakkeløsninger (billet + fly/hotel).

For ikke medlemmer kommer resterende billetter til slag i morgen den 11. april kl. 11, så hvis du er meget heldig, kan du sikre dig en billet. Kræver nok at man logger på præcis kl. 11 og slår til med det samme.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
Så fik jeg købt 3 billetter samlet 2500 kr :wave:
Rejser 12.sep - 17.sep.
Fuck jeg var sur og stresset men nu er jeg helt rolig :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
Så fik jeg købt 3 billetter samlet 2500 kr :wave:
Rejser 12.sep - 17.sep.
Fuck jeg var sur og stresset men nu er jeg helt rolig :lol:

But, but, but... how?? Via hjemmesiden?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Emancipator »

Nogen der ved hvornår man kan købe Champions League billetter? :) Tænker umiddelbart Camp Nou og Dortmund :)

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Der er ikke andet at gøre end at holde øje med FC Barcelonas officielle hjemmeside. Her kan man under “Tickets” trykke på “Let me know” ud for kampen (dog ikke endnu). Så får du en mail om, hvornår billetsalget starter. Os, der er medlemmer, er så heldige at kunne købe et døgn før alle andre. Alligevel skal man ofte være meget hurtig på aftrækkeren, for at få billet til de store kampe. Risikoen er naturligvis, at man slet ikke kan være sikker på, at få billetter. Så står man med håret i postkassen.

Alternativet er at købe billetter som en pakkerejse gennem bureauer som fx Arte, LA Travel, Travel2Football og mange andre. Det er et noget dyrere løsning, men hvis man er i god tid, burde det til gengæld ikke være noget problem at få billetter.

Så spørgsmålet er, hvor meget mere man vil betale for at være sikker på at få billetter? Inden jeg blev medlem købte jeg selv billetter, til hele familien, gennem forskellige bureauer. Det var en dyr spøg, men det er heldigvis ikke alting, som man skal gøre op i penge. Oplevelser vil jeg gerne betale “lidt” for.

Held og lykke med at få billetter! Det kan blive en fed kamp mod Dortmund, måske med et par danskere på holdet?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
Lopezzz skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Har lige købt fly og hotel fra fredag den 13 til mandag den 16 september - Barca vs Valencia.
Så fik jeg købt 3 billetter samlet 2500 kr :wave:
Rejser 12.sep - 17.sep.
Fuck jeg var sur og stresset men nu er jeg helt rolig :lol:

But, but, but... how?? Via hjemmesiden?
Ja, jeg køber ikke andre steder fordi jeg får medlemsrabat.
Det var tilfældigt at jeg tjekkede hjemmesiden og lige pludselig var der igen åbent for billetsalg.
De sender billetterne 48 timer før kampens start ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi ses, champ!

Du kan sikkert genkende mig... du ved, den nøgne mand der streaker 14 min inde i første halvleg, styrter direkte mod Rak og giver ham en tøse lussing.. mens jeg skriger...
Buffalo Soldier, dreadlock Rasta
There was a Buffalo Soldier
In the heart of America
Stolen from Africa, brought to America…


You know, the usual stuff.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster