Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17783
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 803 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Jeg sad i 424, og det var glimrende pladser. Men skal man over i endetribunen så vil jeg anbefale pladserne skævt ude, dvs. ikke lige bag mål men mellem langsiden og endetribunen.
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Messi har åbnet ny restaurant i Barcelona.


http://bellavista.barcelona/?lang=en

Billede

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Norbit »

Har bestilt ved 335. Så må vi se hvad det bliver til. Håber på et fyldt stadion mod Juve.
Har jinxet den for sygt, den bliver så meget 0-0...
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

http://tickets.vueling.com/

BREAKING.

Vueling kampagne til i morgen kl. 23.59.

19,95 euro pr vej til BNC fra KBH.

Mange datoer, men man skal nok ikke tænke for længe...
http://rejsespejder.dk/vildt-barcelona- ... -inkl-fly/
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Tak for tippet Skyde! Så er der bestilt billetter fra d. 5-8 Januar, hvor vi spiller hjemme mod Levante.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Tog Deportivo i december.

Dejligt billigt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hola!

Jeg skal ned og se kampen mod Levante i starten af det nye år og fly og hotel er allerede på plads. At få billetter bliver heller ikke problem. Jeg har efterhånden været dernede til en del kampe, og stortset altid siddet Gol Nord 2, altså den midterste sektion bag målet. Sagen er så den, at jeg skal derned med en, hvis første kamp det er, og jeg overvejer så at købe billetter i den modsatte ende, nede omkring hjørneflaget, hvor spillerne varmer op. Er der nogle der har sidder dernede, og kan fortælle hvordan udsigten og overblikket til kampen er? Er det muligt at se nogenlunde?

Tak!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er i Barca 15. - 18 dec.

Den 16. kører jeg Futsal i hallen.
Den 17. Basket om dagen og Leo vs Deportivo om aftnen. Tror bare jeg bliver ved stadion den dag.

Har nogen herinde faldet over "nye" steder at drikke/æde i byen, som skal undersøges?

Evt. Leo's nye restaurant?:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Futbolclub
Indlæg: 3
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 12:50 am

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Futbolclub »

Skal til Barcelona med en nogle venner og en kammerat der fylder 30 den 16. til 19. marts. Der står kampen mod Athletic ikke er fastsat for dato og tidspunkt. Nogen der kan fill me in på den her?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Futbolclub skrev:Skal til Barcelona med en nogle venner og en kammerat der fylder 30 den 16. til 19. marts. Der står kampen mod Athletic ikke er fastsat for dato og tidspunkt. Nogen der kan fill me in på den her?
Dato og tidspunkt bliver typisk fastsat ca. tre uger før kampen. Det bliver enten d. 17. eller d. 18. Eftersom vi spiller Champions League d. 14. er der nok god sandsynlighed for, at det bliver d. 18. marts.
qepd

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Drake »

Hej allesammen.

Jeg sammen med min ven begyndet at overveje at tage en tur til Barcelona i 4-5 dage for at se Barca spille og opleve byen, men da jeg ikke har været der nede før (til min egen store fortrydelse), så vil jeg høre om folks erfaring med at købe billetter, hvor det er billigst og om det er bedst igennem klubben eller måske fx. La Caixa (ved ikke lige hvad La Caixa er, men skulle spørge fra min ven) så det ikke bliver en pakke rejse.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? :glad:

Ps. Hvis nogen har nogle tips til de bedste hoteller, seværdigheder og spisesteder osv. så ville jeg også sætte stor pris på det :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Køb på officiel hjemmeside eller ved billetlugerne ved stadion. Lettest og billigst.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »


Ps. Hvis nogen har nogle tips til de bedste hoteller, seværdigheder og spisesteder osv. så ville jeg også sætte stor pris på det :glad:
Hej D

Tror bare du skal bruge søgefunktionen - eller gå tilbage i tråden. Masser af gode inputs! Tror endda Blau eller en anden indsjæl lavede et dokument, som blev opdateret engang:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Tjek her for seværdigheder og spisesteder. For så vidt angår hoteller, så prøv at kigge rundt på Hotels, Booking, Trivago, Expedia, Secret Escapes og lignende, for at finde nogle forskellige muligheder og priser. Jeg mener også alle har en kortfunktion, så man nemt kan sikre sig, at man ikke ender med at bo i Cornellà.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Drake »

Okay, tak skal i have :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster