Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Vi skal gå nøgne. Hele tiden.
Lol! Det kunne være kønt!

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 217
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Gnomitz »

Gnomitz skrev:Hej, har endelig fået taget mig sammen til at poppe min indlægs "cherry" :D
Grunden til mit indlæg er at jeg skal til Barcelona her i vinterferien, (For første gang!) og vil derfor gerne spørge forummets brugere om der er noget bestemt i Barcelona man bare ikke må gå glip af?
Her tænker jeg kultur og seværdigheder. :)
Skal være i Barcelona fra søndag aften d.9 til fredag d.14.
Skal bare rejse med mig selv og en ældre dame - er selv 20. ;)

Om jeg kommer til at skrive flere indlæg fremover skal jeg ikke kunne sige, men det kan godt være at jeg på et senere tidspunkt præsentere mig selv i velkomst tråden, men det må tiden jo vise. :D
Prøv igen, tast 1.
Skrev overstående i den forkerte tråd.. (fail) Så nu prøver jeg igen. :D
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Halløj!

Altså der er selvfølgelig de helt klassiske seværdigheder. Ting som man selvfølgelig skal se og opleve. Gaudí's værker (Casa Batlló, Casa Milà, Park Güell og naturligvis La Sagrada Familia). Jeg vil dog ikke umiddelbart anbefale at bruge en dag på at tage ind i La Sagrada Familia. For det første ville det praktisk talt nok tage en hel dag, med de køer jeg har været vidne til udenfor, men vigtigere endnu er det faktisk ikke så meget at se derinde. Det var der i hvert fald ikke da jeg var derinde i 2011.

Så er der selvfølgelig den obligatoriske gåtur op ad La Rambla, men der er ikke nogen grund til at bruge mere tid end absolut nødvendigt på La Rambla. Personligt bryder jeg mig ikke ret meget om den. Så mange turister og dertilhørende turistfælder. Men når man er ved La Rambla skal man lige sørge for at tage La Boqueria med, som er et sjovt madmarked der dog efterhånden også blive overløbet af turister. Sørg dog for at få set det.

Inde i den gotiske bydel (Barrio Gótic) er det at gå rundt en oplevelse i sig selv. Alle de små gader har noget specielt at byde på, men der er selvfølgelig et par steder man nok lige bør aflægge visit. Plaça Sant Jaume kommer man sandsynligvis forbi på et eller andet tidspunkt. Her ligger det catalanske selvstyres regeringsbygning (La Generalitat) og byens rådhus. Derudover kan man passende slå et smut forbi Santa Maria del Mar - især hvis man har læst Ildefonso Falcones' Havets Katedral omhandlende byggeriet af netop denne - og eventuelt tage en drink på Plaça Reial. Er der noget jeg har misset i det gotiske kvarter, drenge? Brombi? Jonas? Anyone?

Derudover skal man selvfølgelig ikke snyde sig selv for en tur på Camp Nou. Tag tidligt derud og nyd museet og stadion. Men sørg for at være der tidligt. Sidst jeg var i Barcelona droppede jeg min ellers obligatoriske tur på museet, fordi stedet var fuldstændigt overløbet af kinesere. Så tag derud fra morgenstunden - så har I også resten af dagen til at lave alt muligt andet. Så vidt jeg lige kan læse mig frem til åbner de klokken 10 i hverdagene, men det kan du lige tjekke op på her.

Sidst er der de olympiske områder af byen. Dels havnen, dels Montjuic. Havnen er ikke så meget en oplevelse i sig selv, men tag en gåtur fra enden af La Rambla ud til den olympiske havn. Strandpromenaden er som regel fuld af liv og det er en gåtur jeg aldrig snyder mig selv for. Især fordi man i hverdagene kan spise en god og billig frokost nede på den olympiske havn. Montjuic er jeg lidt i tvivl om. Der er egentlig ikke så meget at kigge på, men man kan få en fantastisk udsigt over byen (hvilket man dog også får fra Park Güell) og så kan man selvfølgelig slå et smut forbi det olympiske stadion Olímpic Lluís Companys, Espanyol's gamle hjemmebane.

Jeg har muligvis glemt noget der er super vigtigt, men så regner jeg kraftigt med at blive irettesat af nogle. Frem for alt er det dog bare vigtigt at nyde turen. Der er ikke nogen grund til at spæne rundt og have stress på, fordi man vil se det hele - især ikke når I så god tid dernede. Så nyd det - det er den bedste by i verden du skal til. ;-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Det er sgu et godt indlæg Blau! Tror vi har nogenlunde de samme rutiner når vi besøger byen, udover at jeg godt kan lide at tage et smut op til Tibidabo, hvilket jeg også godt kan anbefale. Smuk udsigt over, ja nok en af verdens bedste byer ;-)

Når nu Blau har været så sød og skrive om seværdighederne, vil jeg benytte mig lejligheden til at kopiere et indlæg som jeg skrev for noget tid siden, som omhandlede spisesteder og drikkelse. Derudover vil jeg også klart anbefale at gå rundt i det gotiske kvarter, det er en hel oplevelse i sig selv.



Spisesteder:
Der findes at hav af lækre tapas-restauranter i Barcelona. Jeg har naturligvis ikke været på noget der ligner de fleste, men af dem jeg har prøvet har der været nogle rigtig gode ind i mellem!

La Bodegueta: Har nævnt den tidligere, men stedet fortjener klart en gentagelse. Jeg har været der seks gange, og alle gange har det været fuldstændig fantastisk! Maden er virkelig, virkelig lækker, tjenerne er venlige og stemingen på stedet er i top. Man kan både sidde udenfor på gaden, eller inde i den lille kælder-restaurant - begge steder er der hyggeligt! Prisen er måske lidt i den dyre ende, men det hænger sammen med beliggenheden på Rambla Catalunya.

El Jardi: Også et af de meget hyggelige steder. Beliggende inde i en have/gård ved nogle små gader inde ved Raval kvarteret. Jeg har før sagt det ligger ved det gamle hospital, men det gør det ikke. Det ligger derimod ved Biblioteca general de Catalunya og Escola Massana, og har derfor også lukket på helligdage etc.
Maden er toplækker og betjeningen er god. Både maden og vinen er i den grad anbefalelsesværdig, dette sted og La Bodegueta er et must-visit sted for mit vedkommende.

Mundial bar: Et lokalt og autentisk lille spisested midt i El Born. Her kommer de lokale og spiser deres tapas, som primært består af fisk i forskellige afskygninger. Menukortet tæller dog også de gængse klassikere som croquettes og pan con tomate. Priserne er meget fair, og båden vinen og øllet er godt! Der er ikke så mange siddepladser, så kom tidligt. Stedet lugter lidt af fisk/kød - dette vidner dog kun om de gode friske råvarer.

La Candela: Igen et lillebitte sted i hjertet af El Born. Her serveres de typiske catalanske tapas-retter og virkelig god vin til rigtig fair priser. Beliggenheden på den smukke Placa sant Pere retfærdiggør i sig selv besøget.

Hvis man har fået nok af den catalanske tapas skal man heller ikke snyde sig selv for at prøve pintxos - Baskerlandets udgave bestående af små pindemadder:

Euskal Etxea: Der er selvbetjening ved baren, hvor man udvælger sine pintxos og efterfølgende betaler pr. pind. Vi var ikke de eneste turister der havde fundet frem til stedet(ligger lige i nærheden af Picasso-muséet), men maden var upåklagelig. Prisen var dog lidt høj, for 13 pinde og to øl kom vi af med omkring 250 kr, så hvis man er meget sulten skal man måske finde et andet sted at stille sulten.

Bilbao Berria: Her serveres der ligeledes pintxos, og er mindst lige så meget et besøg værd som ovenstående. Blaugrana92 har skrevet om det og ligeledes anbefalet det, hvilket er forståeligt.


Er man træt af traditionel spansk mad skal man heller ikke snyde sig selv for andet godt!

Bacoa: Kåret til Barcelonas bedste burgere - and i kid you not, den er god! Kæmpestor og lækkert grillet bøf, dejligt silkeblødt brød og forskelligt tilbehør der ikke kan sættes en finger på. Derudover er priserne virkelig gode - ligger mellem ca. 6€ - 8€ for burgere (250 gram eller 2x150 gram bøffer), 2€ for pommes og 2€ for øl/sodavand. Der er dog ikke mange siddepladser, og stedet er meget populært, så kom tidligt!

Bernies Diner: Hvis der er proppet med mennesker på Bacao, er Bernies Diner slet ikke et dårligt alternativ. En amerikansk inspireret diner, med alt hvad der hører sig til af onion rings, milkshakes osv. Hyggelig indretning og masser af lokale. Endnu et billigt sted som også kan bruges til at lindre tømmermænd ;)

La Taverna de Barcelona: Det ligger lige ud til Placa Catalunya overfor KFC og tiltrækker naturligvis masser af turister. Der er dog masser af plads og engelsktalende tjenere, så det er ikke et problem. De gør sig ikke godt i hverken tapas eller paella (eller andet spansk føde), så gå endelig LANGT uden om det på menukortet. Derimod serverer de en fuldkommen uovertruffen burger! Mange forskellige varianter og kæmpe portioner. Priserne er højere end Bacao - omkring 11-12 € pr. portion (incl. pommes frites).

Pizza Paco: Ud fra mine erfaringer gør Barcelona sig ikke SÅ godt i pizza. Der er dog et sted som laver en ganske hæderlig pizza med sprød bund og lækkert fyld, nemlig Paco Pizza, som serverer pizzaer af højere kvalitet end mange danske pizzariaer. Stedet ligger i Born kvarteret og når vejret tillader det (hvilket det næsten altid gør i Barcelona) så sæt dig udenfor og nyd pizzaen ved det lille hyggelige plads.

Der er som sagt et hav af valgmuligheder, men hvis man holder sig fra restauranter med billeder af maden skal det nok gå :)

Drikkelse:

Her er hukommelsen selvfølgelig en del mere sløret, men tre barer har alligevel gjort indtryk.

Nevermind: En super cool bar som også gerne måtte ligge i Århus eller København. Det hele minder meget om Floss, bare uden al røgen. Personalet er ungt og hipt, og der bliver spillet god musik. Ligger inde i gadenettet i El born/det gotiske kvarter, og virker som et sted uden mange turister.

Manchester Bar: Er på trods af navnet ikke en engelsk pub med fulde briter. Cool sted med lidt flere mennesker, lidt højere musik og lidt flere turister end Nevermind. Her er plads til alle, men de fleste kunder er unge spaniere, studerende i alderen 20-30 år.

Jeg kan desværre ikke huske priserne på disse steder, men det vidner bare om at jeg har haft det sjovt ;)

La Taverna de Barcelona: Er faktisk også en rigtig god sportsbar. De viser stort set alle kampe fra de vigtigste ligaer, Champions League mm. Der er mange fladskærme, øllet er godt og der er gratis popcorn! Klientelet er primært turister men også mange lokale som kommer for at se Barcas udekampe :)

Paco Bar: Jep, Paco har ikke kun et pizzaria, men også en bar som ligger i bygningen overfor på den anden side at et hyggeligt lille torv. Stedet serverer en smule tapas fra et meget lille køkkenbord, men de fleste kommer på grund af de våde varer. Der bliver lavet gode cocktails, og så serveres der lækre, kolde San Miguel øl. Et hyggeligt sted hvor personalet er underholdende og de lokale stikker hovedet forbi. Her er klientelet ikke kun unge, men folk i næsten alle aldre.

En google søgning skal nok give adressen til alle stederne.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Også meget enig med BG92's indlæg - det gotiske kvarter(&/El Born) skal man bare rende rundt og fare lidt vild i.

De sidste par gange jeg har været i byen har jeg boet i henhv. Eixample, Barceloneta og Grácia, og de har altså også virkelig hver deres charme. Eixample er meget lidt turistet, Grácia var jo oprindeligt en lille by uden for Barcelona og jeg synes helt klart området har bevaret sin landsby-vibe og Barceloneta er også afsindigt hyggeligt så længe man bare sørger for at komme ind i selve kvarteret og ikke kun bevæger sig ude i den skrækkelige "turist-kant".

Skulle du komme til Barceloneta, så snyd ikke dig selv for et visit på den lille absint-bar, Absenta (adressen er Sant Carles 36) - der er simpelthen så hyggeligt. Og er man ikke til den grønne fe, har de også en masse andre fine drinks at byde på. Og god kaffe.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Fandt lige et visitkort og kan ikke huske om jeg har skrevet noget om den, men ...

Colom Restaurant nede i det gotiske kvarter er virkelig et besøg værd. Det ser muligvis ikke ud til at være det mest 'ægte' sted, med maden er billig og god. Har spist tapas derinde 3 eller 4 gange efterhånden.

Så kan jeg heller ikke huske, om jeg nogensinde har fået nævnt Tapas del Born, hvor jeg spiste inde sidste gang. Det er et ekstremt lille sted, med meget, meget få borde. Men der var gode tapas - faktisk rigtig gode - og det kostede nærmest ingenting sådan som jeg husker det. Fik en eller anden menu, hvor der også var et glas vin og en flaske vand med. Low price, high value. Eller sådan noget. Det er i hvert fald et alternativ, hvis Taller de Tapas og Bilbao Berria, som begge praktisk talt ligger en spytklat fra Tapas del Born, er helt pakket med mennesker. Mener faktisk også at Euskal Etxea ligger ganske få meter derfra.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Overvejer at tage et smut til Barcelona til august.. Har ikke rigtig tid inden :(

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Overvejer at tage et smut til Barcelona til august.. Har ikke rigtig tid inden :(
Så gør dig selv den tjeneste at planlæg det til SuperCuppen. Så kan vi tage derned sammen. Nøgne.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Michman »

Nå drenge, jeg er i gang med at pakke jeg smutter til Barcelona imorgen nat.. Skal ned og se kampen mod Almeria og jeg glæder mig som en i helved. Første gang jeg skal på Camp Nou..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Michman skrev:Nå drenge, jeg er i gang med at pakke jeg smutter til Barcelona imorgen nat.. Skal ned og se kampen mod Almeria og jeg glæder mig som en i helved. Første gang jeg skal på Camp Nou..
Rigtig god tur. Hils dernede, især Pinto!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Nogen der har erfaring med at leje bil i Barcelona?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:Halløj!

Altså der er selvfølgelig de helt klassiske seværdigheder. Ting som man selvfølgelig skal se og opleve. Gaudí's værker (Casa Batlló, Casa Milà, Park Güell og naturligvis La Sagrada Familia). Jeg vil dog ikke umiddelbart anbefale at bruge en dag på at tage ind i La Sagrada Familia. For det første ville det praktisk talt nok tage en hel dag, med de køer jeg har været vidne til udenfor, men vigtigere endnu er det faktisk ikke så meget at se derinde. Det var der i hvert fald ikke da jeg var derinde i 2011.

Så er der selvfølgelig den obligatoriske gåtur op ad La Rambla, men der er ikke nogen grund til at bruge mere tid end absolut nødvendigt på La Rambla. Personligt bryder jeg mig ikke ret meget om den. Så mange turister og dertilhørende turistfælder. Men når man er ved La Rambla skal man lige sørge for at tage La Boqueria med, som er et sjovt madmarked der dog efterhånden også blive overløbet af turister. Sørg dog for at få set det.

Inde i den gotiske bydel (Barrio Gótic) er det at gå rundt en oplevelse i sig selv. Alle de små gader har noget specielt at byde på, men der er selvfølgelig et par steder man nok lige bør aflægge visit. Plaça Sant Jaume kommer man sandsynligvis forbi på et eller andet tidspunkt. Her ligger det catalanske selvstyres regeringsbygning (La Generalitat) og byens rådhus. Derudover kan man passende slå et smut forbi Santa Maria del Mar - især hvis man har læst Ildefonso Falcones' Havets Katedral omhandlende byggeriet af netop denne - og eventuelt tage en drink på Plaça Reial. Er der noget jeg har misset i det gotiske kvarter, drenge? Brombi? Jonas? Anyone?

Derudover skal man selvfølgelig ikke snyde sig selv for en tur på Camp Nou. Tag tidligt derud og nyd museet og stadion. Men sørg for at være der tidligt. Sidst jeg var i Barcelona droppede jeg min ellers obligatoriske tur på museet, fordi stedet var fuldstændigt overløbet af kinesere. Så tag derud fra morgenstunden - så har I også resten af dagen til at lave alt muligt andet. Så vidt jeg lige kan læse mig frem til åbner de klokken 10 i hverdagene, men det kan du lige tjekke op på her.

Sidst er der de olympiske områder af byen. Dels havnen, dels Montjuic. Havnen er ikke så meget en oplevelse i sig selv, men tag en gåtur fra enden af La Rambla ud til den olympiske havn. Strandpromenaden er som regel fuld af liv og det er en gåtur jeg aldrig snyder mig selv for. Især fordi man i hverdagene kan spise en god og billig frokost nede på den olympiske havn. Montjuic er jeg lidt i tvivl om. Der er egentlig ikke så meget at kigge på, men man kan få en fantastisk udsigt over byen (hvilket man dog også får fra Park Güell) og så kan man selvfølgelig slå et smut forbi det olympiske stadion Olímpic Lluís Companys, Espanyol's gamle hjemmebane.

Jeg har muligvis glemt noget der er super vigtigt, men så regner jeg kraftigt med at blive irettesat af nogle. Frem for alt er det dog bare vigtigt at nyde turen. Der er ikke nogen grund til at spæne rundt og have stress på, fordi man vil se det hele - især ikke når I så god tid dernede. Så nyd det - det er den bedste by i verden du skal til. ;-)
Tak for denne kanon guide mate, den var printet og med til Barcelona. Vi var jo kun af sted i 4 dage så vi fik "kun" set Camp Nou museet. (Fuldstændigt unikt) La Rambla fed gå gade men rigtig mange turister..! Hvis man tager på La Rambla bør man også kigge i nogle af de små sidegader da man kan finde mange spænderne små butikker. Når man er på La Rambla så må man virkelig ikke snyde sig selv for at se La Sagrada Familia det er nemt at finde nogle billeder af det på google. Men jeg synes ikke man skal se dem på google det er et mesterværk uden lige jeg lider af en svær gigt lidelse pga en fejl i mit nervesystem. Det er rigtig hårdt for mig at gå langt.. Og jeg var ved at give op på vej derop af. Men da vi så endelig kom der op der sagde jeg bare.. Hold da kæft.. Det er virkelig noget af det vildeste jeg har set. (Sammen med Camp Nou for første gang)
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Nogle der har erfaringer med at tage til Barcelona alene?

Jeg har besluttet at tage ned os se kampen mod Getafe i starten af Maj, men ingen jeg kender holder nok af Barcelona til, at de vil med ned at se denne kamp. (Ellers kan de bare ikke lide mig, hmm). Så ville bare høre herinde om man "skal" være to for, at for det meste ud af det?


Ellers kunne det jo være der var nogle herinde der også skulle ned og se den kamp, så man kunne arrangere et eller andet.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor mange dage drejer det sig om? Hvis jeg var dig, så havde jeg i stedet taget ned for at se sidste kamp i ligaen mod Atl. Madrid. Det kan muligvis gå hen og afgøre ligaen og blive Puyols afskedskamp. En kammerat fra mit studie og jeg overvejer at tage derned og se den. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Heartbreaker skrev:Hvor mange dage drejer det sig om? Hvis jeg var dig, så havde jeg i stedet taget ned for at se sidste kamp i ligaen mod Atl. Madrid. Det kan muligvis gå hen og afgøre ligaen og blive Puyols afskedskamp. En kammerat fra mit studie og jeg overvejer at tage derned og se den. :-)
Fredag-Mandag. Ja, havde også overvejet det, men tror ikke sandsynligheden for, at få billetter til den kamp er særlig stor. Især ikke, hvis vi kan vinde mesterskabet i den kamp. Eller har vundet det før. (Optimistisk)

Desuden tror jeg heller ikke Puyol ville få spilletid i sådan en kamp, så det kunne tænkes man ville give ham spilletid i den næstsidste hjemmekamp. Men ja, kampen mod Atl.Madrid ville da være langt federe at komme ned til, medmindre man skal sidde allerøverst oppe. Og billetterne er vist rimelig dyre til den kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster