Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vil anbefale dig/jer at flyve med Ryan Air til Girona og tage bussen til Barcelona. Der vil I minimum spare 2000 kroner.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5534
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 573 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

DanielSL skrev:hej ville høre om der nogen som kan hjælpe mig med at lave en billige rejse for 2 mig & dame, har været inde og kigge på priser og kigget på fly, hotel.

men vil høre om nogen af jer vil prøve og lave en tur for 2 hvor man gerne bor tæt på fcb station, og man flyver direkte til barcelona fra københavn

hotel:
Hostal Residencia Australia - pr nat 52euro

og så har jeg kigget på de her 2:

http://www.booking.com/hotel/es/madanis ... 413e7e43X8

http://www.booking.com/hotel/es/madanis ... 413e7e43X1

Fly:
ialt 599,96€ for 2 personer (4473 DDK)
tur/retur:
Copenhague (CPH): 13:30 - Barcelona (BCN): 16:15
Barcelona (BCN): 18:00 - Copenhague (CPH): 21:00

Kamp:
tribuna/granstand (priser i euro)
272 - 5% hvis man er medlem (258)

http://media1.fcbarcelona.com/media/ass ... 075461.gif

ville om der nogen der ved om det der fan noget på nettet som tæller eller det så noget andet medlem i selve klubben?
Jeg har boet på Madanis 2 gange (i lejlighed med køkken) - Det er super kvalitet og 5 min. gang fra Camp Nou. Jeg kan varmt anbefale Madanis.

Man kan nogle gange rejse med Brussels air fra KBH-Brussels-BCN (el Prat) til ca. 1100 pr. mand tur/retur, det har vi i hvertfald gjort sidste år. I Jylland vil det altid være billigst at rejse fra Billund med Ryanair til Girona.. og så tage bussen ind til Barcelona.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Eneste minus med Girona-afgangen er, at RyanAir som regel flyver hjem meget tidligt om morgenen fra Girona. De par gange jeg har valgt Girona-Billund, skulle jeg tjekke ud af hoteller kl. 04 morgenen for at nå flyveren fra Girona ved 7 tiden, hvilket gjorde at jeg ikke fik så meget ud af min sidste aften, med mindre man er hardcore og tager direkte i lufthavnen...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Sidst jeg fløj med Ryan Air, skulle vi først flyve klokken 14 fra Girona :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nok bare mig der var nærig og valgte den billige returafgang, som er tidlig tidlig.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana4ever

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana4ever »

Hejsa!

Jeg er i den heldige situation, at jeg tager med min klasse på studietur til Barcelona (eller en by lidt udenfor) nu på lørdag. Som bekendt dagen inden El Clásico. Da det har været en kæmpe drøm for mig meget længe, at komme ind at se en sådan kamp, ville jeg lige høre om der er nogen der har haft held med at købe billetter dernede og eventuelt HVORHENNE (regner ikke med at de kan fås på stadion på dagen)? Vi har heldigvis hele søndagen fri, så jeg og en kammerat tager ind til Barcelona tidligt på dagen og leder så længe vi kan.

Håber nogen kan hjælpe!

TheOnlyOne

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af TheOnlyOne »

Blaugrana4ever skrev:Hejsa!

Jeg er i den heldige situation, at jeg tager med min klasse på studietur til Barcelona (eller en by lidt udenfor) nu på lørdag. Som bekendt dagen inden El Clásico. Da det har været en kæmpe drøm for mig meget længe, at komme ind at se en sådan kamp, ville jeg lige høre om der er nogen der har haft held med at købe billetter dernede og eventuelt HVORHENNE (regner ikke med at de kan fås på stadion på dagen)? Vi har heldigvis hele søndagen fri, så jeg og en kammerat tager ind til Barcelona tidligt på dagen og leder så længe vi kan.

Håber nogen kan hjælpe!
Eneste mulighed så tæt på kick-off må være sortbørsen dernede - pas på

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Jeg var heldig at få billetter til Clasico dagen inden i en af de uofficielle boder, der er i sidegaderne til ramblaen. Dog skal det siges vi gav 215 euro pr. stk. og det var helt oppe i hjørnet af stadion.
El Señor de las Tartas

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JBN »

Jeg købte billetten fra den officielle hjemmesiden, lørdag aften d. 6 til 100 euro. Der var selv billetter på selve dagen på hjemmesiden. Da jeg tog ud for at hente min billet om formiddagen d. 7 var der folk overalt der forsøgte at sælge billetter uofficielt selvfølgelig, og der var også enkelte der solgte et par timer før kampstart.

Det virkede rimelig nemt at få billetter, men jeg kan selvfølgelig ikke sige noget om hvordan det vil være til fremtidige Clásico's, men jeg var da overrasket over at det var så nemt at få en billet.

Fik blandt andet denne lille film:

Kvoller
Indlæg: 5247
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 590 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kvoller »

JBN skrev:Fik blandt andet denne lille film:
Puha, den video gav sgu gåsehud! At høre det jubelbrøl og folk begynder at råbe Messi .. Fantastisk! Nu har jeg aldrig selv været på Camp Nou, faktisk aldrig på et stadion og se fodbold, men jeg glæder mig nu til jeg selv skal se en kamp på Camp Nou en gang :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hov vent! Er det Gudjohnsen der jubler???

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JBN »

Den har samme effekt på mig, og jeg har vel efterhånden set den 100 gange!! :grin:
Har også en del billeder og en film fra hymnen og tifoen, det kribler sgu også lidt at se den igen!

Ja det er sgu gode gamle Guddi! fin fyr iøvrigt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg har snakket lidt med en god ven, om at tage ned og se en kamp til foråret - mod et af de små hold. Måske Rayo-kampen.

Det er selvfølgelig ikke første gang jeg rejser dertil og ser bold, men jer kloge hoveder, kan I give et bud på hvordan man billigst kan stykke sådan en weekend-tur sammen (Fra KBH fredag eller tidligt lørdag, hjem igen mandag) ?

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Tur til Barcelona

Indlæg af emo »

JonasV skrev: Det er selvfølgelig ikke første gang jeg rejser dertil og ser bold, men jer kloge hoveder, kan I give et bud på hvordan man billigst kan stykke sådan en weekend-tur sammen (Fra KBH fredag eller tidligt lørdag, hjem igen mandag) ?
Hvis jeg var dig/jer ville jeg nok tage et fly.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Aha ok ok, hermed noteret :!: :idea:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster