5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Det virker godt nok mærkeligt... Er man bange for en evt straf?
Det kan jeg ikke forestille mig. Det burde under ingen omstændigheder være noget problem, at bruge en lille håndfuld spillere fra B-holdet. Da vi mødte Bayer Leverkusen i sidste spillerunde af gruppespillet for et par sæsoner siden, havde vi både Samper, Kaptoum, Gumbau og Cámara i spil. Jeg ved ikke lige, hvorfor Valverde ikke har en eneste reserveholdsspille med. Det giver ingen mening.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg troede i øvrigt, at det var meningen, at Valverde skulle være en af de trænere, der turde give de unge spillere chancen og spilletid? Han lever ikke ligefrem op til, hvad Bartomeu fortalte om ham i sommers ...

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af whidgee »

Article 6.01
On entering the competition, participating clubs agree to play in the competition until their elimination and to field their strongest team throughout the competition.
Jeg kan virkelig ikke se hvordan man skal kunne håndhæve den regel. Hvem bestemmer hvad der er stærkeste opstilling? Og hvad hvis træneren vurderer at reservespillere er mere fysisk klar? Skal UEFA så blande sig?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af A$AP »

Den regel har jo ingen indflydelse på truppen, det er Valverdes valg. Hvorfor ikke tage Alena med? Han har sikkert spurgt Iniesta om han ikke kan spille med krykker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved det ikke og jeg er egentlig også ligeglad. Den skal bare overstås. Og med den trup der er udtaget kan vi alligevel få sparet det vi skal...

Cillesen
Semedo, pique, verm, digne
gomes
Roberto, Denis
Vidal, paco, dølle

Videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4332
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Drake »

Åndssvagt at vi ikke bruger reserverne og B-Spillere!! :mad:

Vi får nok 1-2 skader
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:Jeg troede i øvrigt, at det var meningen, at Valverde skulle være en af de trænere, der turde give de unge spillere chancen og spilletid? Han lever ikke ligefrem op til, hvad Bartomeu fortalte om ham i sommers ...
Ser ikke sådan ud indtil videre. Jeg forstår slet ikke hvorfor han ikke spiller Alena i en helt ligegyldig kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Piquénbauer »

Når folk begynder at finde streams osv så må de meget gerne smide dem op herinde!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg troede i øvrigt, at det var meningen, at Valverde skulle være en af de trænere, der turde give de unge spillere chancen og spilletid? Han lever ikke ligefrem op til, hvad Bartomeu fortalte om ham i sommers ...
Ser ikke sådan ud indtil videre. Jeg forstår slet ikke hvorfor han ikke spiller Alena i en helt ligegyldig kamp.
Det er vitterlig helt sort. Vi er hårdt ramt i defensiven i forvejen, så hvorfor ikke give de få førsteholdsspillere, der ikke allerede er på lazarattet, en pause? Cucurella, Costas og Palencia kunne eksempelvis alle have fået chancen.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af whidgee »

Helt enig i at nogle B-spillere burde have været med i aften. Dog må vi ikke bruge David Costas ser det ud til

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/valve ... varet.html

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af FCBSOCI »

Det er jo forrykt, hvis Valverde ikke sparer profilerne. Vi har vundet puljen, og dette er chancen for at lade de sædvanlige reserver/B-holds spillere få lidt international erfaring.

Uden sammenligning i øvrigt husker jeg alt for godt VM i 1986. Danmark havde kvalificeret sig til 1/8 finalen inden sidste gruppekamp mod Tyskland. Piontek insisterede på at stille op med stærkeste hold - formodentligt fordi han meget gerne ville besejre sit hjemland. Hvad skete der? Danmark vandt men fik Arnesen smidt ud. I 1/8 finalen tabte vi 5-1! til Spanien, mens Tyskland fik en meget nem lodtrækning og kom hele vejen til finalen.

Vi havde virkelig et fantastisk hold og kunne have gået hele vejen. Det er nok min største nedtur som fodboldfan, men heldigvis fik jeg “revanche”,da jeg på Camp Nou så os slå PSG 6-1.

Jeg er egentlig lidt ligeglad med resultatet i aften. Bare ingen skader. Da kampen ikke vises i dansk TV, ser jeg nok Bayern mod PSG. Kunne godt blive en underholdende kamp og give os et fingerpeg om, hvorvidt PSG kan gå hele vejen i CL (forhåbentligt ikke).

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af MessiPogba »

Fandme en mærkelig trup, vi har udtaget. Vi har intet at spille for og 1. pladsen er sikret. Brug dog nogle af de yngre kræfter, så de får lidt kamp i benene mod et hold, som ikke er et segunda-hold, men som har en 2. plads at spille for.

Valverde og hans korstog af mærkelige beslutninger fortsætter.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af PuyolErGud »

Der bliver dog trods alt sparet så meget som muligt med de så udtagede spillere: Cillesen, Semedo, Pique, Vermaelen, Digne, Vidal, Gomes, Rakitic, Denis, Paco & Suarez.


Det ville dog stadig have klædt holdet med en Aleña i stedet for Rakitic.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af whidgee »

Vigtigt at spare Busquets og Messi. Og fint at lade Luis Suárez starte så han forhåbentlig kan få sat et par kasser ind. Så fin opstilling af Valverde, hvor jeg dog også gerne havde set et par B-spillere starte inde for eksempelvis Rakitic og Semedo

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5/12 FC Barcelona - Sporting CP

Indlæg af zqa »

Det ville være fjollet at spare Semedo, han skal spilles ordentligt ind på holdet. Rakitic måtte dog gerne skride ud af startopstillingen.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster