23/2 Arsenal - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:
kklaus skrev:
A$AP skrev:Og selvfølgelig, Mertersacker. Han skal godt nok bare køres på, der findes ikke et angreb i PL der er nært så godt som vores. Jeg tror ikke deres defensiv ved hvad de går ind til om en time. Plz massakrer dem.
At dømme ud fra Arsenal-Twitter, så er de os overlegne på de fleste pladser.
Ja, det er en af grundene til at jeg bare vil se en total ydmygelse af dem over de her to kampe..

Præcis, jeg kan egentlig godt lide Arsenal, men 'Arsenal-Twitter' er håbløs..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

kklaus skrev:
Barcaholic skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Det er vigtigt at være forberedt til de store kampe :)
Træls du ikke kan se kampen, men mon ikke der dukker et stream op der kan bruges, jeg ved hvertfald at jeg ville have svært ved ikke at tjekke livescore eller læse med herinde.
Jeg kan sagtens finde streams, men min computer er for dårlig til at køre hd-streams, så en kamp som denne vil jeg hellere se på TV - særligt når nu det "kun" er to timer forskudt.
Du må gerne låne min Viaplay, hvis det er

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

kklaus skrev:
Barcaholic skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Det er vigtigt at være forberedt til de store kampe :)
Træls du ikke kan se kampen, men mon ikke der dukker et stream op der kan bruges, jeg ved hvertfald at jeg ville have svært ved ikke at tjekke livescore eller læse med herinde.
Jeg kan sagtens finde streams, men min computer er for dårlig til at køre hd-streams, så en kamp som denne vil jeg hellere se på TV - særligt når nu det "kun" er to timer forskudt.
Hæhæ kender det, intet værre end stream i dårlig kval. Har mange minder hvor jeg har siddet og bandet af min computer fordi den hakkede.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Godt nok en hæs stemme Lucho har.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
kklaus skrev:
Storken skrev:Jeg har en god fornemmelse. Det vil sige, at vi dummer os. Vi smider en føring, og kampen ender 2-2.
Såeh, 1-0 -> 1-2 -> 2-2?
Something like that :)
Husk at oddse ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Jeg tror som mange andre også, at Arsenal får et udemærket resultat hjemme. Det har de for vane. Som Storken er inde på, har vi smidt en føring to gange i London. Uafgjort er også til at leve. Sålænge vi holder os fra nederlag som da vi tabte 2-0 ude mod Milan og skal hente sejren hjemme.

Og så glæder jeg mig til at se Neymar overfor Bellerin.

Rigtig fed kamp. De her store Champions league kampe er virkeligt bare noget andet.

Zhrilmo
Indlæg: 37
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Zhrilmo »

Good luck guys vi vinder 4-0 på 2 mål af suarez og 2 af messi :D
BARCA!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



ffs nak dem nu

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er jo sandt nok, den bedste spiller som både har spillet hos dem og hos er ham... Ikke? Aaaah let's roooool!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Vi skal simpelthen have et må eller to!

Hvis vi taber eller spiller uafgjort så skal vi virkelig ikke til at skulle tænke på at lukke fuldstændig af i returen....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Har indkaldt lederne af de blå partier til møde i aften kl 21. Så må vi se om regeringen fortsat har flertal til at være regering... #dkpol
Midt i CL... Dårlig prioritering af Lars Løkke..

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:
kklaus skrev:
Barcaholic skrev:Har lige hentet bajer, muffins, kanalgifler, cookies, og chokoladebarer. Nu må klokken gerne blive 20.45.
Stærkt, jeg cyklede en tur i brugsen tidligere og købte vindruer, saltstænger 6 Blålys og 3 specialøl, så jeg er også klar - altså udover at jeg ikke har 3+ og kommer til at se kampen 2 timer forskudt, så om 1 time logger jeg af internettet og så ser jeg Juve - Bayern som opvarmning :-)
Det er vigtigt at være forberedt til de store kampe :)
Træls du ikke kan se kampen, men mon ikke der dukker et stream op der kan bruges, jeg ved hvertfald at jeg ville have svært ved ikke at tjekke livescore eller læse med herinde.
Jeg kan sagtens finde streams, men min computer er for dårlig til at køre hd-streams, så en kamp som denne vil jeg hellere se på TV - særligt når nu det "kun" er to timer forskudt.
Du må gerne låne min Viaplay, hvis det er
Fedt, god stil, men min computer er alligevel så dårlig, at jeg har svært ved at køre den slags streams, og nu har jeg efterhånden indstillet mig på at se bold sammen med min far - og så se vores kamp efter Juve - Bayern :-)
Det går nok, jeg skal bare gemme telefonen et par timer - og jeg har (umiddelbart) øl nok ;-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Tror vi scorer mange mål idag.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barca.luv skrev:Jeg har med stor fornøjelse fulgt med på dette forum i mange år og har endelig oprettet mig som bruger.
Så mit første indlæg bliver super positivt.
Barca vinder 0-4 :cool:
Velkommen :-D
Tonen kan til tider virke en kende indforstået, men hold dig endeligt ikke tilbage!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/2 Arsenal - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Barca.luv skrev:Jeg har med stor fornøjelse fulgt med på dette forum i mange år og har endelig oprettet mig som bruger.
Så mit første indlæg bliver super positivt.
Barca vinder 0-4 :cool:
Velkommen :-D
Tonen kan til tider virke en kende indforstået, men hold dig endeligt ikke tilbage!
Du skal se forum, som en DF højborg. Vi bryder os ikke om fremmede!

:glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster