22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

spegepolse skrev:
Brombi skrev:Synes lige folk skal slappe lidt af og spise en hotdog. Her er eksempelvis en kommentar fra bold.dk
Topscoreren skrev:Er nødt til at spørge:

Er man som Barcafan ikke enormt flov over at se de fleste af jeres spillere dive, skuespille og være så teatralske hele tiden? Jeg ville være flov. Alle klubber har nogle, der diver. Men det her er jo hele deres kultur. Det er virkelig grimt.
De fleste af vores spillere dive? Omfg hop ind i Shaq og dø..
Jeg er barca fan og flov over nogen af vores spillere. Der bliver divet til den store guldmedalje og kan godt forstå hvis nogen mener vi er til grin
Hvem er du helt præcist flov over efter dagens kamp? Mascherano havde en uheldig episode - hvor Ronaldo i øvrigt skulle have været udvist for at sparke ud efter ham - og Neymar havde et par situationer, hvor han faldt lidt let, men til gengæld ikke beklagede sig over ikke at få frispark, sandsynligvis fordi han faldt som konsekvens af at Pepe og Sergio Ramos alt andet lige, er noget større og stærkere end ham. Vi har intet at være flove over efter i dag. Cristiano Ronaldo og Pepe derimod ...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:Synes lige folk skal slappe lidt af og spise en hotdog. Her er eksempelvis en kommentar fra bold.dk
Topscoreren skrev:Er nødt til at spørge:

Er man som Barcafan ikke enormt flov over at se de fleste af jeres spillere dive, skuespille og være så teatralske hele tiden? Jeg ville være flov. Alle klubber har nogle, der diver. Men det her er jo hele deres kultur. Det er virkelig grimt.
De fleste af vores spillere dive? Omfg hop ind i Shaq og dø..
Armen men man bliver fandme træt...
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
Haha, get outta here, Kevin Hart! :D
Var det ikke til All Stars han sagde det til Russell Westbrook? :D
Jo, lige præcis! Gad vide om Russell Westbrook kender til Dani? Tror ikke at han går op i fodbold overhovedet, men skulle da ikke overraske mig, hvis han godt vidste at der render en professionel brasiliansk fodboldspiller rundt og klæder sig ligeså tosset som han selv gør. Piqué burde sætte lidt skik på alle de der brasilianere:

Billede

Damn, he's handsome! :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Hvor er alle statistikkerne og udtalelserne efter kampen?? Jeg kan ikke lige komme på twitter :(

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

spegepolse skrev:
Visca El Barca skrev:
spegepolse skrev: Jeg er ikke pl fan. Jeg er barca fan gennem de sidste 17 år. Jeg ser barca ret ofte og diverse andre kampe. Hvis du synes det kun var Ronaldo der lavede skuespil, ja så er jeg uenig. Der er en 4-5 spillere på hvert hold der laver skuespil i uhørt grad. Begge hold er gennemsyret af dette. Samtidig med at det er verdens bedste spillere er der derfor en masse børn der ser med og lærer at skuespil bliver takseret med en belønning. Det synes jeg er ekstremt usympatisk og vil derfor aldrig lade mine børn spille denne sportsgren
Really? :?

Ja det synes jeg helt bestemt det var. Han lavede film, det var ren dive. Ellers var der overhovedet ikke en situation, hvor spillerne opførte sig anderledes end hvad der sker især i de store kampe rundt omkring i Europa. Denne El Clasico var bestemt ikke slemt på det område, men det virker til at de dårlige El Clasicos under Mourinhos tid har sat sig fast.
Det virker bare til at folk accepterer skuespil i disse tider. Jeg så skuespil konstant. Det samme gjorde mine venner
Nej sådan forholder det sig ikke. Du skrev at det nærmest er kendetegnende for El Clasico, at der er skuespil og sådan var det i går også. Jeg er ikke enig. Jeg så ikke anderledes reaktion fra spillerne i denne kamp, end i så mange andre kampe i så mange andre forskellige ligaer fra så mange andre spillere.

Jeg så ikke skuespil konstant, det gjorde mine venner heller ikke. Måske har du og dine venner ladet jer påvirke for meget af det forkert billede, som især de danske medier og nogle engelske tegner af El Clasico efter 3-4 meget grimme kampe for nogle år tilbage.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Hvor er alle statistikkerne og udtalelserne efter kampen?? Jeg kan ikke lige komme på twitter :(
Vi kan lige starte med den her!
Tw Gary Lineker (ex-player): "For those of you saying I'm up Messi's arse, can I say what a wonderful arse it is." [@garylineker]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
Haha, get outta here, Kevin Hart! :D
Var det ikke til All Stars han sagde det til Russell Westbrook? :D
Jo, lige præcis! Gad vide om Russell Westbrook kender til Dani? Tror ikke at han går op i fodbold overhovedet, men skulle da ikke overraske mig, hvis han godt vidste at der render en professionel brasiliansk fodboldspiller rundt og klæder sig ligeså tosset som han selv gør. Piqué burde sætte lidt skik på alle de der brasilianere:

Billede

Damn, he's handsome! :D
Han kunne til gengæld være et bæst til både fodbold, amerikansk fodbold, håndbold osv..

Fuck Pique er sgu også bare en flot fyr..

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede

:glad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Hvor er alle statistikkerne og udtalelserne efter kampen?? Jeg kan ikke lige komme på twitter :(
Her kommer den første fra Pique.

Er det bare mig eller kommer han med en stikpille?
Pique: "If you play against Madrid, you know you will suffer at times. They're a great club, with a huge budget. We could pull through."
Tw Gary Lineker (ex-player): "For those of you saying I'm up Messi's arse, can I say what a wonderful arse it is." [@garylineker]
Hahaha så flabel han er!
[iTw Shakira (girlfriend Pique): "Gerard Pique is THE Defender! Shak" [@shakira]][/i]
Han får helt sikkert noget i aften! Han er sikkert i gang lige nu!
[iDani Alves is now the player who has won most games (21) ever against Real Madrid #fcblive Sevilla 8, Real Madrid 13 [via @pedritonumeros]][/i]
Dani the don!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Taget fra Madridistas forum :roll:
Bare husk det her; Barca vinder ikke La Liga ej heller Champions League. De er ikke på Real og Bayerns niveau endnu.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tw Lineker: "Worth pointing out that Messi never dives. Always tries to stay on his feet. Not just a genius but a great example to all."
Tw Lineker: "Never mind Messi's goal records. Never mind Messi's the best dribbler ever. Messi's also the best passer the game's ever seen."
Luis Enrique: "Messi moving to the centre in second half was the key? Leo has freedom of movement, we wanted to play more between the lines"
Luis Enrique: "Worked on set piece? In this case, it was more down to players, the precision of Messi's assist and the header of Mathieu"
Luis Enrique: "Suarez' goal is something very few players can do. This is why we signed him." #fcblive
Luis Enrique: "Pique again among the best centre backs in the world? He's getting there.He's playing great, should continue now." #fcblive
Luis Suarez: "You have to enjoy these type of games. I always dreamed of playing a clasico, in front of this crowd." #fcblive
Pepe (Real Madrid): "Their second goal killed us. We started doing things in a way that we didn't have planned before." #fcblive
Mathieu: "Tough game, but in the end we won and that was the main thing. Set piece? We work a lot on it, this time it worked for me."
Rakitic: "The game turned around a few times, but in the end the win was deserved. We worked very hard and I think people saw a good game."
Tw Shakira (girlfriend Pique): "Gerard Pique is THE Defender! Shak" [@shakira]
Pique: "If you play against Madrid, you know you will suffer at times. They're a great club, with a huge budget. We could pull through."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Alba - Victoria importante,equipo !!
Bonito regalo de cumpleaños.
ForçaBarça
Vigtig sejr, team!
Dejlig fødselsdagsgave.
Força Barça.

Sådan oversætter Bing det..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Rafinha: "And what can I say about the tribute... Thanks, but there was no need to...
Hehe Rafinha med et billede af stadion og 12 tallet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
Haha, get outta here, Kevin Hart! :D
Var det ikke til All Stars han sagde det til Russell Westbrook? :D
Jo, lige præcis! Gad vide om Russell Westbrook kender til Dani? Tror ikke at han går op i fodbold overhovedet, men skulle da ikke overraske mig, hvis han godt vidste at der render en professionel brasiliansk fodboldspiller rundt og klæder sig ligeså tosset som han selv gør. Piqué burde sætte lidt skik på alle de der brasilianere:

Billede

Damn, he's handsome! :D
Han kunne til gengæld være et bæst til både fodbold, amerikansk fodbold, håndbold osv..

Fuck Pique er sgu også bare en flot fyr..
Kunne satme godt tænke mig at se Westgoat som spidsangriber. Høje bolde, bolde i dyben, bolde lige på ham, det er lige meget. Han får fat i dem alle sammen - og tænk lige hvor vild en trussel han ville være på dødboldene! Forestil dig en Piqué med en vertical på 90 centimeter eller sådan noget. Latterligt så højt han ville kunne komme op.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lidt billeder at gå i seng på. Sov godt folkens!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster