6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2490
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

HJÆLP. Er næsten lige hjemkommet fra Barcelona og savner de spanske sportsaviser. Vil gerne læse alt om kampen i aviserne i morgen. Er der nogen der ved, om man kan købe SPORT, Mundo Deportivo osv. I Danmark? Og hvor?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad sker der for de rygter om, at Lucho nok siger farvel og tak? Nu har Ini også sagt, at han håber Lucho bliver? Hvad fanden?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Alves: "Played my last game with Barça? Don't know... But if it was my last game, it'd be a great goodbye. I'd leave through the front door"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hvad sker der for de rygter om, at Lucho nok siger farvel og tak? Nu har Ini også sagt, at han håber Lucho bliver? Hvad fanden?
Som jeg skrev tidligere så er der snak om at han smutter hvis barto ikke bliver genvalgt. Så det er sgu lidt noget lort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Kassow-Rossing skrev:
Som en anden bruger skrev for en times tid siden, så senest i denne kamp virkede han da super usympatisk ved at fake en skade for at trække halvandet minut?

Jeg blev selv irriteret. Men for Guds skyld, stop nu med at få det til at lyde som om han er den eneste fodboldspiller som gør det. Bare se på vores spillere, de er mindst lige så pinlige at se på hvad angår skuespil. Dem har du ikke så travlt med at pege fingre af.

Kassow-Rossing skrev:
Det er svært at nå at bide, slå og sparke, når man kun har spillet seks måneder :)

Jep, seks måneder også har man en treble, godt klaret Suarez (-:
Internettes største klovn bliver efterhånden sat på plads i hans egen baggård. Godt at se, at der trods alt hersker lidt fornuft derovre i galehuset!
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hmm er det måske spin fra Bartomeu side? Jeg kan ikke forestille mig, at Lucho skrider fordi der kommer en ny præsident til. Han er trods alt professionel, det er ekstrem dumt at stemple sig selv som Bartomeu mand. De fleste trænere gør det ikke, de skifter ikke, fordi der kommer en ny ledelse til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hmm er det måske spin fra Bartomeu side? Jeg kan ikke forestille mig, at Lucho skrider fordi der kommer en ny præsident til. Han er trods alt professionel, det er ekstrem dumt at stemple sig selv som Bartomeu mand. De fleste trænere gør det ikke, de skifter ikke, fordi der kommer en ny ledelse til.
Jeg ved det sgu ikke. Lucho har ikke selv sagt noget omkring barto så det er pure spekulationer. Og desuden så var det zubi som hentede lucho. En mand som barto kastede på porten.

Så jeg ved sgu ikke hvad man skal tro på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Pedro: 1 minut, 1 assist.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Hmm er det måske spin fra Bartomeu side? Jeg kan ikke forestille mig, at Lucho skrider fordi der kommer en ny præsident til. Han er trods alt professionel, det er ekstrem dumt at stemple sig selv som Bartomeu mand. De fleste trænere gør det ikke, de skifter ikke, fordi der kommer en ny ledelse til.
Jeg ved det sgu ikke. Lucho har ikke selv sagt noget omkring barto så det er pure spekulationer. Og desuden så var det zubi som hentede lucho. En mand som barto kastede på porten.

Så jeg ved sgu ikke hvad man skal tro på.
Ja lige præcis. Jeg tror det her er bare spekulationer. Måske har endda pro-Bartomeu folk udnyttet hans udtalelse til at sprede disse rygter.

Men det er underligt, at han til Sport siger, han ikke ved hvad han skal lave næste sæson. Og nu siger Ini, at han håber Lucho bliver. Underligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg må indrømme at jeg er lidt rørt. Hold kæft en sæson.. Ingen havde regnet med det her.. Jeg er meget rørt fordi at vi siger farvel til en helt igenmen fantaktisk fodbold spiller, Xavi, der kunne skrives tonsvis af ord om hvad han har gjort for os.. Legende helt ind til benet. Han kunne ikke have fået et bedre farvel..! Nu vil jeg drikke nogle øl, få hjertet lidt i ro igen også skal jeg høre den her video en del gange..
phpBB [video]


Vamos!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Hmm er det måske spin fra Bartomeu side? Jeg kan ikke forestille mig, at Lucho skrider fordi der kommer en ny præsident til. Han er trods alt professionel, det er ekstrem dumt at stemple sig selv som Bartomeu mand. De fleste trænere gør det ikke, de skifter ikke, fordi der kommer en ny ledelse til.
Jeg ved det sgu ikke. Lucho har ikke selv sagt noget omkring barto så det er pure spekulationer. Og desuden så var det zubi som hentede lucho. En mand som barto kastede på porten.

Så jeg ved sgu ikke hvad man skal tro på.
Ja lige præcis. Jeg tror det her er bare spekulationer. Måske har endda pro-Bartomeu folk udnyttet hans udtalelse til at sprede disse rygter.

Men det er underligt, at han til Sport siger, han ikke ved hvad han skal lave næste sæson. Og nu siger Ini, at han håber Lucho bliver. Underligt.
Ja det er lidt mærkeligt. Tror dog bare det er pga valget og de usikkerheder det medbringer. Han ved jo egentlig ikke om en ny præsi vil have ham.

Men vi går en spændende tid i møde. Er ret sikker på at der vil blive hentet spillere på trods af karantænen og det bliver spændende at se hvem der vinder valget. Barto har fået det bedst mulige "forspring" med en treble men mon ikke han i sidste ende vil få sparket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kæmpe fucking tillykke drengene, hvor er det vildt! Det havde jeg aldrig i mine vildeste fantasier turde drømme om før denne sæson, hvor er det vildt. Vi er utroligt priviligerede ikke blot at kunne opleve én, men hele to treble-hold, hvor er det vildt at tænke på. I ren eufori fik jeg bestilt en Xavi-trøje for denne sæson, det er passende. Nu skal sejren nydes i fulde drag. At læse på bold.dk gør sejren endnu sødere! Jeg vil sove sødt!

Visca el Barça y Visca Catalunya!

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster