9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Jeg holder også med Bayern. Kunne ikke fordrage Simeone som spiller, og kan ikke fordrage ham som træner heller. Real er rivalen og Chelsea er bare gennemførte klamme.
Har det på sammem måde, selvom jeg heller ikke kan lide Bayern, så er de knapt så klamme som de tre andre klubber. Ender sikkert med at Mou hiver titlen hjem. Han kan desværre nogle tricks..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Skylden ligger hos begge. Der er ikke nogen der er mere skyldige end andre i mine øjne. Tata gjorde ikke et specielt godt stykke arbejde, spillerne gjorde ikke et specielt godt stykke arbejde. Kæmpe ris til begge to og sådan er det bare.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.
Præcis! Vi har sgu brug for at mærke lidt smerte i barca. Alt har været så rosenrødt at vi forventer at vinde alt hver sæson. Det her er CL og der skal ikke meget til før man kommer på røven (diegos freakmål). Nu må vi op på hesten igen.
Skal jeg skrive samme sang igen? Hvad med al den smerte vi har været igennem de sidste to sæsoner? Mon ikke det havde haft effekt, hvis det virkelig var det, der skulle til? Hvis ikke, så tror jeg ikke aftenens resultat ændrer på noget som helst heller. Efter et nederlag, skriver man det samme hver gang, uden at det har nogen effekt.

Mon der er andet som er galt med? Skal ledelsen kigge indad måske? Det er så sandelig på tide. Vi skal have en træner der passer til vores stil, nej ikke en offensiv tænkende træner, men en der passer til vores stil. Når vi har lagt fundament, så skal brikkerne nok falde på plads.
Tja vi er kommet i cl semifinalerne begge år. Og jeg snakker egentlig mere om os fans end om selve klubben. Der er alt for mange der forventer at vi vinder alt. Der er skam meget som ikke fungerer. Ledelsen, taktikken, spillerne osv. Men jeg gider ikke tude over et nederlag til et hold som ville det meget mere end os.
Mjaaaa, jeg vil nu mene at klubber som Barca, Real, Man Utd, Bayern vinder trofæer år efter år, netop fordi fans har høhe forventninger. Hvis først fans begynder at slappe af, så kan det have en afslappende effekt på truppen som så breder sig til ledelsen, omgivelserne begynder pludselig at stille sig tilfreds med semi-placeringer og får man ved det, er man endt i en situation som Arsenal befinder sig i, eller allerværst, som Liverpool har været igennem de sidste 24 år, mere eller mindre.

Jeg synes det er helt på sin plads, at fans simpelthen forventer man når videre end kvartfinalen i C.L, og det uanset hvem man møder. Det hører efter min mening med til storklubs mentalitet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15145
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Puhaaa, endelig er vi ude af den her latterlige turnering. Det har jeg sagt hele tiden. Men denne gang har vi fortjent det.
Tatas taktik fungerer ikke. Han har trænet i 9 måneder og er stadigvæk forvirret omkring startopstilling.

Og forresten, FUCK alle tv selskaber i Danmark!
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har simpelthen bare ikke holdet til at vinde cl. Og det gælder både taktikken, spillerne og gejsten. Vi har dog stadig en rigtig god chance i ligaen. Men til sommer skal der ske noget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Visca El Barca skrev:
Tolquhon skrev:
Visca El Barca skrev: Dernæst håber jeg inderligt, at Leo Messi skifter væk. Han fortjener ikke at spille for Barca og Barcas dejlige fans.
O-K then... :roll:
Ja, rul du bare med øjnene, det er da pinligt at folk skal græde over at Leo i ny og næ ikke spiller lige den bedste kampe. Der var konkrete indlæg om, at man håbede han blev solgt. Det er da pinligt. Hvis Leo spiller dårligt, skal andre tage over, og det er der ingen, der er i stand til. Det er ikke Leos skyld.
Heh, godt ord igen - jeg har bare svært ved at skelne mellem sarkasme og alvor, når et indlæg er så harmdirrende som dit var :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Forstår stadig ikke hvorfor folk er efter Pinto. Hvad fanden gjorde han galt? At han ikke er god med fødderne burde vores spillere vel for fanden da have fattet.
Jeg er enig. Pinto har én situation, hvor han er lidt på glatis i dag, derudover står han en ganske fin kamp. Faktisk fejlfri i og med at han var totalt prisgivet ved scoringen. Han får for eksempel ingen ros for at fylde målet godt og grundigt ud, i den situation hvor Adrián rammer træværket. Her spreder Pinto sig altså rigtig godt ud, og tvinger Adrián til at forsøge at sparke bolden helt op i krogen, hvilket alt andet lige er noget mere besværligt, end bare at krølle den ind fladt ved nærmest stolpe. Men Pinto har et image og så kan han sådan set levere hundrede gode redninger - han er stadig et tågehoved, der oftere er på skovtur end ikke. Længe leve medierne.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Puhaaa, endelig er vi ude af den her latterlige turnering. Det har jeg sagt hele tiden. Men denne gang har vi fortjent det.
Tatas taktik fungerer ikke. Han har trænet i 9 måneder og er stadigvæk forvirret omkring startopstilling.

Og forresten, FUCK alle tv selskaber i Danmark!
Mate du kommer bare forbi hvis du gerne vil se bold.. :p
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Forstår stadig ikke hvorfor folk er efter Pinto. Hvad fanden gjorde han galt? At han ikke er god med fødderne burde vores spillere vel for fanden da have fattet.
Jeg synes hellet ikke, han var så dårlig, faktisk lavede han ikke en eneste fejl. Han holdt os tværtimod inde i kampen. Jeg er også usikker på, om målet på Camp Nou var hans skyld, det var bare godt sparket ind.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.
Præcis! Vi har sgu brug for at mærke lidt smerte i barca. Alt har været så rosenrødt at vi forventer at vinde alt hver sæson. Det her er CL og der skal ikke meget til før man kommer på røven (diegos freakmål). Nu må vi op på hesten igen.
Skal jeg skrive samme sang igen? Hvad med al den smerte vi har været igennem de sidste to sæsoner? Mon ikke det havde haft effekt, hvis det virkelig var det, der skulle til? Hvis ikke, så tror jeg ikke aftenens resultat ændrer på noget som helst heller. Efter et nederlag, skriver man det samme hver gang, uden at det har nogen effekt.

Mon der er andet som er galt med? Skal ledelsen kigge indad måske? Det er så sandelig på tide. Vi skal have en træner der passer til vores stil, nej ikke en offensiv tænkende træner, men en der passer til vores stil. Når vi har lagt fundament, så skal brikkerne nok falde på plads.
Tja vi er kommet i cl semifinalerne begge år. Og jeg snakker egentlig mere om os fans end om selve klubben. Der er alt for mange der forventer at vi vinder alt. Der er skam meget som ikke fungerer. Ledelsen, taktikken, spillerne osv. Men jeg gider ikke tude over et nederlag til et hold som ville det meget mere end os.
Mjaaaa, jeg vil nu mene at klubber som Barca, Real, Man Utd, Bayern vinder trofæer år efter år, netop fordi fans har høhe forventninger. Hvis først fans begynder at slappe af, så kan det have en afslappende effekt på truppen som så breder sig til ledelsen, omgivelserne begynder pludselig at stille sig tilfreds med semi-placeringer og får man ved det, er man endt i en situation som Arsenal befinder sig i, eller allerværst, som Liverpool har været igennem de sidste 24 år, mere eller mindre.

Jeg synes det er helt på sin plads, at fans simpelthen forventer man når videre end kvartfinalen i C.L, og det uanset hvem man møder. Det hører efter min mening med til storklubs mentalitet.
Men der er også forskel på at forvente og nærmest tage det som jordens undergang når man ryger ud til et fremragende hold. Vi er desuden stadig i kamp om ligaen og CdR så helt sort er alting ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Skylden ligger hos begge. Der er ikke nogen der er mere skyldige end andre i mine øjne. Tata gjorde ikke et specielt godt stykke arbejde, spillerne gjorde ikke et specielt godt stykke arbejde. Kæmpe ris til begge to og sådan er det bare.

Ved godt, at du ikke alene giver spillerne skylden, men når jeg læser nogle af de andres indlæg, så er mit indtryk det, at det alene er spillernes skyld. Det går begge veje. Efter at have mødt dem fire gange(før dette opgør), så burde man have fundet ud af et eller andet, men det virker som om, at Tata ikke har gjort dette.
Senest rettet af Kubala ons apr 09, 2014 11:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:Forstår stadig ikke hvorfor folk er efter Pinto. Hvad fanden gjorde han galt? At han ikke er god med fødderne burde vores spillere vel for fanden da have fattet.
Jeg er enig. Pinto har én situation, hvor han er lidt på glatis i dag, derudover står han en ganske fin kamp. Faktisk fejlfri i og med at han var totalt prisgivet ved scoringen. Han får for eksempel ingen ros for at fylde målet godt og grundigt ud, i den situation hvor Adrián rammer træværket. Her spreder Pinto sig altså rigtig godt ud, og tvinger Adrián til at forsøge at sparke bolden helt op i krogen, hvilket alt andet lige er noget mere besværligt, end bare at krølle den ind fladt ved nærmest stolpe. Men Pinto har et image og så kan han sådan set levere hundrede gode redninger - han er stadig et tågehoved, der oftere er på skovtur end ikke. Længe leve medierne.
Du en go' dreng, Blau.
Det er super ærgerligt, at det skal være sådan.. Glimrende redning til sidst i kampen også.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Jeg er også usikker på, om målet på Camp Nou var hans skyld, det var bare godt sparket ind.
Hvad er der at være usikker på? Det var et freak af et mål. Courtois havde måske taget den, på en af sine allerbedste dage, fordi han har så latterligt lange arme, men Valdés, Casillas, Neuer, Hart, you name it, havde altså heller ikke snuppet den der kanonkugle fra Diego.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Små hjerner, små fornøjelser.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster