9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.
Præcis! Vi har sgu brug for at mærke lidt smerte i barca. Alt har været så rosenrødt at vi forventer at vinde alt hver sæson. Det her er CL og der skal ikke meget til før man kommer på røven (diegos freakmål). Nu må vi op på hesten igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:Nej der kan være ingen tvivl om at vi mangler nyt blod. Vi kan være nok så godt et hold men når der ingen energi er, så nytter det intet. Fuldt fortjent af atletico. De ville det bare så meget mere. Er så træt af at se spillerne lalle rundt og ikke gide at løbe 2 meter for hinanden.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Helt sikkert at vi vil have godt af at købe nogle spillere. Dog skal Tata ud, ellers er det ligegyldigt egentlig. Hans taktik, vi stiller med de samme spillere, samme taktik. Ok det fungerer ikke, vi smider bare flere angribere ind og tager midtbanefolk ud, det skal nok gøre arbejdet.

Jeg tror han er den mest random træner i nyere tid. Sikke en heldig rad, og så skal Zubi virkelig kigge indad, hvordan kunne han vælge ham, uanser omstændigheder.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Neymar var sjovt nok vores bedste spiller.

Vi kunne lige så godt være gået videre. Med lidt held så var vi også gået videre. Atletico gør det ALLE hold gør mod os i disse knock out faser. Parkerer bussen når de har noget, der ligner et resultat. Vi gjorde det ikke godt nok. Og så har vi et forsvar og målmand under CL niveau.

Det bliver katastrofalt hvis vi ikke må købe ind til sommer. Det forsvar skal forstærkes.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Er det her nederlag med til st sikre os La Liga så kan jeg ikke klage i sidste ende. Men mon det er det, puha.
Pt. tvivler jeg på at vi hiver titlen hjem, men håber til det sidste. Kampen mod Atletico på Campen i sidste spillerunde bliver en gyser uden lige. Efter 5 kampe må Tata snart have fundet ud af hvordan man skal spille Atletico..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elbarca skrev:Neymar var sjovt nok vores bedste spiller.

Vi kunne lige så godt være gået videre. Med lidt held så var vi også gået videre. Atletico gør det ALLE hold gør mod os i disse knock out faser. Parkerer bussen når de har noget, der ligner et resultat. Vi gjorde det ikke godt nok. Og så har vi et forsvar og målmand under CL niveau.

Det bliver katastrofalt hvis vi ikke må købe ind til sommer. Det forsvar skal forstærkes.
Alba og specielt Bartra gjorde det også godt i dag. Masch og Alves skal væk til sommer, det kan der ikke være nogen tvivl om.

kklaus
Indlæg: 9740
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 635 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique skrev:Alt det udslagsgivende er med Atletico. Deres taktiske oplæg, spillernes indstilling, trænerens engagement hele kampen igennem. De er ret beset langt tættere på 2-0 end vi er på 1-1.
De var tættere på 4-0 end vi var på 1-1.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Visca El Barca skrev: Dernæst håber jeg inderligt, at Leo Messi skifter væk. Han fortjener ikke at spille for Barca og Barcas dejlige fans.
O-K then... :roll:

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rivaldowski »

Atletico spiller svinsk og destruktivt men de er sgu effektive. Det må man give dem.
Fortjent at Atletico går videre. Vores egen skyld at vi ikke er mere effektive.

Håber seriøst at Alves og Masch ryger til næste sæson. Bare lige til at starte med.
All times are good, when old.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.
Præcis! Vi har sgu brug for at mærke lidt smerte i barca. Alt har været så rosenrødt at vi forventer at vinde alt hver sæson. Det her er CL og der skal ikke meget til før man kommer på røven (diegos freakmål). Nu må vi op på hesten igen.
Skal jeg skrive samme sang igen? Hvad med al den smerte vi har været igennem de sidste to sæsoner? Mon ikke det havde haft effekt, hvis det virkelig var det, der skulle til? Hvis ikke, så tror jeg ikke aftenens resultat ændrer på noget som helst heller. Efter et nederlag, skriver man det samme hver gang, uden at det har nogen effekt.

Mon der er andet som er galt med? Skal ledelsen kigge indad måske? Det er så sandelig på tide. Vi skal have en træner der passer til vores stil, nej ikke en offensiv tænkende træner, men en der passer til vores stil. Når vi har lagt fundament, så skal brikkerne nok falde på plads.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Luis Enrique skrev:Alt det udslagsgivende er med Atletico. Deres taktiske oplæg, spillernes indstilling, trænerens engagement hele kampen igennem. De er ret beset langt tættere på 2-0 end vi er på 1-1.
De var tættere på 4-0 end vi var på 1-1.
Tre skud på træværket i første halvleg taler sit tydelige sprog.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Diego Simeone er i øvrigt alt, alt, alt for meget. Man må gerne gå lidt amok i kampene og være animeret, men styr dig nu lige, mand. Jürgen Klopp ville da være pinligt berørt. Jeg kan levende forestille mig, at Simeone er den slags mand, der godt kunne finde på at have en statue af sig selv derhjemme. Så meget fløde skal jeg helst ikke have i kaffen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Vi var i semifinalen hvis Valdes ikke var skadet :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:
Visca El Barca skrev: Dernæst håber jeg inderligt, at Leo Messi skifter væk. Han fortjener ikke at spille for Barca og Barcas dejlige fans.
O-K then... :roll:
Ja, rul du bare med øjnene, det er da pinligt at folk skal græde over at Leo i ny og næ ikke spiller lige den bedste kampe. Der var konkrete indlæg om, at man håbede han blev solgt. Det er da pinligt. Hvis Leo spiller dårligt, skal andre tage over, og det er der ingen, der er i stand til. Det er ikke Leos skyld.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

I Barca, er det en principsag ikke at tabe til et meget defensivt hold. Det har vi åbenbart glemt.
Senest rettet af j´♥ le foot ons apr 09, 2014 11:04 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20953
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1157 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Vi var i semifinalen hvis Valdes ikke var skadet :)
Man kan aldrig vide. Med spillerens ineffektivitet in mente, er jeg ikke så sikker på at vi var gået videre alligevel.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster