9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Badabing skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Xavi: "It's our fault we don't go through, we had chances to score at least the equalizer. Congratulations and good luck to Atletico." #ucl
Hvordan man tager nederlag som en mand! Den mand er Mr. Barça! Hans form er ikke den bedste for tiden, men han har masser af karakter!
Præcis. Spillerne kan kun takke sig selv for at være ude af CL. Nu skal den her sæson bare sluttes nogenlunde af. Forhåbenligt bliver transferbannen ophævet, så vi kan få købt ind til sommer. Med
mindre at vi henter en topklasse forsvarsspiller til næste sæson, vinder vi absolut INTET næste år.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Idag stod det klart som lys. Spillerne er bare ikke motiverede. Aldrig set et hold have så lidt lyst til at løbe for bolden
Så tag dog et kig på statistik. Vi LØB, spillerne LØB.

Men når folk er færdige med at sige det samme, så tag venligst også et kig på vores træner, hans taktik, hans taktiske dispositioner. Atleti har spillet os på samme måde i nu femte kamp i træk, alle gange har vores taktik været det samme, dvs lange bolde, høje indlæg. Intet, og jeg mener INTET taktisk klogt er han kommet med, han flytter Leo på højrekant, goddav. Som om, de ikke skulle kunne lukke ham der også. De samme folk dækkede ham bare der, og så var han ude af kampen. Hvad var Tatas næste træk? ja, Dani skal sparke høje indlæg, fedt nok.

Folk holdt sig ikke tilbage med ros, han var ih så anderledes end Pep og Tito, han medbragte noget nyt med sig. Ja, han ødelagde Barcas spil egentlig, Tata virker så forvirret. Vi spillede lige efter Atletis hoved. Det eneste gode er, at han selv sagde efter den første kamp, at ingen videre avancement er lige med "failure". Jeg håber inderligt, at han pakker sin taske til sommer og rejser fra Barca. Han er sikkert en fin træner i en semi-topklub, men ikke i en klub af Barcas størrelse.

Dernæst håber jeg inderligt, at Leo Messi skifter væk. Han fortjener ikke at spille for Barca og Barcas dejlige fans. Så kan Neymar den store frelser forkæle os med Brasiliansk samba, du ved, noget sexet.

Resultatet er som det er. De har en dygtigere træner, der gør udslaget. Mens han fin tunede og justerede de små fejl, fra gang til gang, kunne vores træner ikke komme på et modsvar, fra kamp til kamp. Når det sker på dette niveau, ryger man fortjent ud.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Jeg holder hermed med Pep resten af turneringen.
Det smerter mig at holde med Bayern men hopper med på vognen. De tre andre hold er et par niveauer klammere.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Men hey vi slår sikkert Granada med 2-3 mål på lørdag, og sikkert et straffe-hattrick fra Messi, og så tror de alt er forladt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Jeg håber fanme Atletico vinder Champions League. De spiller med mere hjerte end vi nogensinde kommer til. Det har jeg virkelig respekt for.
Det er en vild forvandling de har gennemgået, siden Simeone er kommet til.

gygfo

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Brombi skrev:
gygfo skrev:
Brombi skrev:Vi regner ikke med at vinde CHL Tata, men vi skal satme ikke slås af Atletico Madrid. Ny træner TAK! Vi er nogle som har været utilfredse med dig i snart et år.
Hvem kunne du tænke dig som træner?
Stort set alt andet. Blev Peter Sørensen ikke fyret fra AGF for kort tid siden? Gå efter ham!
On a more serious note.. Jeg tænker Martinez fra Everton, det er nok bare en lille drøm :-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Men hey vi slår sikkert Granada med 2-3 mål på lørdag, og sikkert et straffe-hattrick fra Messi, og så tror de alt er forladt.
:lol: :roll:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Sv: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:
JonasV skrev:Jeg holder hermed med Pep resten af turneringen.
Det smerter mig at holde med Bayern men hopper med på vognen. De tre andre hold er et par niveauer klammere.
Er normalt heller ikke meget for Bayern, men af de fire hold der er tilbage, foretrækker jeg også klart dem.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Bløddyret »

Pinligt. Useriøst. Latterligt. Nøj, hvor var det pinligt at følge den her kamp. Vi fortjente på intet tidspunkt at gå videre. Bartra og Neymar var vel de eneste der kunne være deres præstation. Mascherano spillede, IMO, også en af sine bedre kampe. Han fightede i hvert fald samtlige 90 minutter.

Det her forsvar er vel det dårligste i hele Champions League? Inklusiv gruppespillet. Der er ingen rygrad eller vilje. Bevares, flot præstation af Atletico, og tydeligt de ville det mest. Men det er jo også bare forkert. Hvis man får en million om ugen for at spille fodbold, så skal man fandeme også levere og ikke bare rende rundt og lalle. Det er simpelthen ikke i orden. Der er godt mange spillere der skal hjem og finde ud af om det her er måden de vil repræsentere Barcelona på. I så fald er det ud af vagten.

Jeg har siden november sagt at Tata ikke er den rette for det her hold. At man kan starte Cesc over Pedro/Alexis gentagende gange er mig en gåde. Der var jo for helvede en grund til at Tata ikke var ansat da han blev hentet.

FIFA/UEFA (hvem der står for udvælgelsen af dommere), hvordan kan I vælge Webb?! Der er en grund til at han ikke længere dømmer de store kampe i Premier League. Det er jo latterligt at han løber rundt og smiler, og forsøger at blive "venner" med spillerne. Luk og døm kampen efter internationale standarder.

Slutteligt, probs til Atletico. Jeg håber de vinder det hele. Det har de fortjent. Organisation, indstilling og vilje kan få et hold langt. Samtidig syntes jeg det ville være rart at vise alle PL fanboys at La Primera Division er mere end blot Barca og Real Madrid. Simeone er en fantastisk træner. Og lad os så få den her sæson i bøgerne og se frem til 14/15 med nye ansigter og ny vilje.
Senest rettet af Bløddyret ons apr 09, 2014 10:49 pm, rettet i alt 1 gang.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Pep! Jeg savner dig!!!!!

Aaaaaaaaaarrrrrgggghhhhhh....
Mascherano pis over til mou og tag flere med incl tata

Hvis den transferkarantæne holder, ja så er vi virkelig fucked, men det er vi allerede med mascherano på holdkortet. Der er en grund til den manglende attitude, er tata ikke dygtig eller er de så påvirket af karantænen og den rådne infrastruktur

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.

Neymar, Bartra og Alba spillede en god kamp, resten var bare en gang lort.

Ikke nok med at vi skal bekymre os om skader og spillere der forlader os, så skal vi også koncentrere os om en eller anden lorte FIFA dom. Forhåbentligt kan vi handle ind i sommerferien, det er simpelthen bare nødvendigt.

Forhåbentligt har det her sat noget i spillerne og så tager vi Real i CDR-finalen og så SKAL vi bare snuppe ligaen for næsen af ATM.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

gygfo skrev:
Brombi skrev:
gygfo skrev:
Brombi skrev:Vi regner ikke med at vinde CHL Tata, men vi skal satme ikke slås af Atletico Madrid. Ny træner TAK! Vi er nogle som har været utilfredse med dig i snart et år.
Hvem kunne du tænke dig som træner?
Stort set alt andet. Blev Peter Sørensen ikke fyret fra AGF for kort tid siden? Gå efter ham!
On a more serious note.. Jeg tænker Martinez fra Everton, det er nok bare en lille drøm :-)

hahaha oh god nej tak. Hvis vi skal være seriøse, skal vi hente en træner som passer til vores stil. Jeg er godt træt af alt det pseudo-pis med at efterligne andre hold.

on topic: vel spillede Iniesta ikke godt, men hvad sker der for en hovedløs beslutning at tage ham ud....

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Virkeligheden er, at vi ikke havde vundet Champions League uanset. Vi kan derimod prise os lykkelige for, at vi undgår endnu en nedslagtning af Bayern. Vi er simpelthen ikke gode nok på rigtig mange pladser. Derudover er vores bedste spillere uden gejst.

emo
Indlæg: 17809
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Er det her nederlag med til st sikre os La Liga så kan jeg ikke klage i sidste ende. Men mon det er det, puha.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:Jeg håber fanme Atletico vinder Champions League. De spiller med mere hjerte end vi nogensinde kommer til. Det har jeg virkelig respekt for.
Se, det her fatter jeg ikke en kæft af. Hvorfor spiller man med 'mere hjerte' når man løber røven ud af bukserne og spiller svinsk ad helvede til? Måske ikke så svinsk lige i dag, men set i et større lys, spiller de i mine øjne langt værre end et hvilket som helst af Mourinho's hold nogensinde har gjort. Hvorfor spiller man ikke med ligeså meget hjerte, når man har et klart defineret koncept og holder sig til det? For det er jo dybest set præcis hvad Atlético gør. De spiller som de har fået besked på og mere er der egentlig ikke i det. Jeg har ikke en skid mere respekt for Atlético's måde at spille fodbold på, end jeg har respekt for Udinese's, Stoke's eller Chelsea's måde at gøre tingene på.

Hvad jeg har respekt for, er de resultater de har opnået. På samme måde har jeg respekt for de resultater Mourinho har opnået i sin karriere, men det betyder fandengalemig ikke at jeg på nogen som helst måde, har haft respekt for måden hvorpå han har opnået dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster