1/10 Celtic - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "Messi is the best player in the world, he can win a game on his own. But we have other great players, we all have to give everything"
Cesc: "Only because of the fans, you know it'll be difficult at Celtic Park. It was last year, it was when I played here with Arsenal too.."
Cesc: "Neymar is a star in the making, he'll be important in football, everything is in his hands. He can be one the greatests." #fcblive
Cesc: "I want to become more important for the team in next years. And for that, I should become more consistent throughout the season."
Cesc: "We need 'Ney' tomorrow and I think he's ready. Mentally he's very strong, pressure doesn't seem to affect him, he has clear ideas."
Cesc: "Neil Lennon is like the Scottish version of Cholo Simeone, he's a great motivator." #fcblive #ucl
Martino: "Messi is the best player in the world, it's not easy to replace him, but we have a great squad, so his absence can't be an excuse"
Martino: "Song alongside Busquets? He could be more of an option as attacking midfielder one day, we don't want to change the set-up."
Martino: "I don't rule out playing with Neymar or Alexis as centre forward in the future, you have to see what's best in each game." #ucl
Martino: "Sergi Gomez and Patric? We have a lack of defenders, Adriano also had a minor overburdening. We brought them for just in case."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "I think we've learned from last year and we'll try to avoid making the same mistakes. Celtic will play the same, we have to attack."
Busquets: "Although it'll be tough, we're looking forward to play at Celtic Park, there's a great atmosphere. Objetive are the three points"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Efe Ambrose (Celtic): "We believe we can beat Barça again. Every day I watch Barcelona, to make me better, so I know all about them."
Van Dijk (Celtic): "We want to repeat what the team did last season. The whole world heard about that win. We think we have options."
Samaras (Celtic): "We'll need to be clinical against Barça. We have to stay focused, minimise our mistakes and play to our strengths."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Jeg glæder mig meget til kampen. Den bliver nok svær for Barça, Celtic pakerer formentlig bussen. I modsætning til andre hold med den taktik gør Celtic det uden at være svinske og usympatiske, synes jeg (som om jeg ser dem ofte...).

Det bliver interessant, og uafgjort er okay, hvis der spares lidt kræfter!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Stéphane Lannoy will referee today's game. Barcelona's record with him as referee: 2W 0D 0L. 5 goals scored, 1 allowed #fcblive [fcb]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

kklaus skrev:
Tello skrev:3 point ville være ekstremt vigtige. Neymar skal åbne deres forsvar op og Bartra skal være vores forsvarskæmpe. Vamos!
Bartra skal åbne deres forsvar op!
Præcis. Lad os starte ham i år, og så sælge ham, hvis han ikke slår til. Hvis han aldrig får spilletid, så ser vi aldrig hans potentiale.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Bartra og Neymar jeg regner med jer!!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Neymar åbner gildet. Alexis brænder to 100 % chancer, Cesc scorer på hovedet. Celtic får 2 dødbolde, scorer selvfølgelig på dem begge.

Tata laver årets indskiftning i form af Puyol iført Sergi Robertos trøje, kommer højst, slår hovedet til blods og brækker samtidig to Celtic spilleres samme ved stødet, scorer på hovedet, kysser La Senyera og giver Pique en Olfert på vej ud af banen.

Man har lov at drømme.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

JonasV skrev:...
- - -
...

- - -

Billede

Billede - Billede

- - -

...




Ok ok, ikke mere mulig-startopstilling-billedlotteri herfra foreløbigt!
Hehe, enig JonasV, jeg ved godt at det er blasfemi at sige sådan, men jeg håber ikke at Ini spiller denne kamp. Jeg elsker ham højt, men han har været alt for ineffektiv i denne sæson, og sidste år var han også skuffende ifht de år hvor han nærmest forærede os CHL trofæer.

Han skal finde sit kampafgørende game inden han skal spille de store kampe...

KOM SÅ! Jeg glæder mig for vildt til denne kamp. Ingen skader og så en smal sejr vil gøre mig SÅ lykkelig! Vi bør selvfølgelig vinde, men mål uden en Messi på banen samt en freak scoring fra deres side kan gøre aftenen uudholdelig.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Heldigvis er Wanyama blevet solgt! Han lukkede nærmest ene mand ned for vores midtbane sidste år. Og så må vi håbe at forster ikke har den bedste dag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Enmandshær? Valdes er da med? Eller mig som ikke helt...
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Celtic:

Billede

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Bartra Pique Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Cesc Neymar #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Bartra Pique Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Cesc Neymar #fcblive

Kom så med 1 point! Ingen grund til at spille sig ud når vi sagtens kan leve med 1 point.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

kklaus skrev:
Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Bartra Pique Adriano - Xavi Busquets Iniesta - Pedro Cesc Neymar #fcblive
Bench Barcelona: Pinto, Montoya, Song, Dos Santos, Sergi Roberto, Alexis, Tello #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster