Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af emo »

Hende fra Thy...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af batistuta »

Jeg håber virkelig at Valverde lukker lidt op for sluserne snart og/eller viser sig at være et taktisk geni. Der er sgu ikke meget karisma over manden indtil videre.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Storken »

batistuta skrev:Jeg håber virkelig at Valverde lukker lidt op for sluserne snart og/eller viser sig at være et taktisk geni. Der er sgu ikke meget karisma over manden indtil videre.
Jeg var ikke vildt imponeret over hans tid i Bilbao. Han er ikke en dårlig træner, men det er lidt mehh.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Jesni »

Med så gode spillere, behøver man nok i mindre grad et taktisk geni, men nok mere en der er dygtig til mandskabsbehandlingen. Og alle ved jo, hvordan vi spiller alligevel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Blaugrana92 »

Fyr, tak.

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af xaviniesta68 »

Han skal bare fyres ligeså snart sæsonen er slut, han har ødelagt barca stilen. Vores spil er blevet kedeligt, og det hele afhænger af magi fra Messi. Synes det på tide vi får en træner ind som har noget personlighed og en karisma som smitter af på spillerne!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

The board feels Valverde’s start to the season and the potential double is fantastic. They want stay calm and think about the future. [md]
Han bliver ikke fyret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af A$AP »

Mon spillerne har den samme opfattelse. Deres udtalelser efter kampen, deres gestikulering og ansigtsudtryk under og efter kampen.. Jeg tror mange af dem aldrig har prøvet sådan noget før. Ikke at de tabte, men måden de tabte på, måden de kom ind til kampen på.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Kubala »

Hvad vil de sige(ledelsen), hvis det kun bliver ligaen? Vil de stadig være så faste? Jeg synes, at man burde være bekymret, hvis man kun ender med ligaen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror man vil være meget tilfredse selvom det kun bliver ligaen. Jeg tror vitterligt ikke forventningerne var ret høje efter vores katastrofale sommer.

Omkring spillerne så har jeg ingen anelse. Og det ved jeg ikke om nogen har. Det er meget spekulativt og det kunne vel ligeså godt handle om den selv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Kubala »

Og det ser jeg som et problem, hvis man er meget tilfredse. Alene ligaen er ikke godt nok, især når man kigger på spillet også samt den tidlige exit i CL mod en af de svage modstandere, og måden, det blev gjort på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil aldrig se en sæson hvor man vinder ligaen som dårlig. Det tror jeg heller ikke ledelsen gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Kubala »

Jeg har heller ikke sagt, at det er dårligt. Jeg synes ikke, at det er nok. Især når man tager alle faktorer med. Dårligt spil i et godt stykke tid, ryger ud til Roma i kvartfinalen og taber til Sevilla i Copa finalen. Det burde være alarmerende, hvis du spørger mig, men ja, jeg kan lige se det for mig, at det ingen konsekvenser får.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Men du ser fuldstændig bort fra den sommer vi var igennem. Det er virkelig lang tid siden at der har været en så dårlig stemning omkring holdet. Det var lige før at ingen forventede at vi ville vinde igen.

Personligt vil en liga titel være nok. Jeg opgav ikke håbet i sommers men samtidig forventede jeg virkelig ikke ret meget i denne sæson. Så på trods af dårligt spil (fra jan) og et elendigt cl så er jeg tilfreds. For mig bliver det næste sæson som kommer til at være afgørende for valverde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster