Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Og det er også det. Havde han nu forsøgt at ændre det. Eksempelvis smidt Coutinho på bænken efter 45, eller sat Arthur ind for Rakitic efter anden halvleg, og lavet om til 4-4-2, men der skete jo intet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

Valverde skal videre, men der skal i den grad også nyt blod til spillertruppen. Og kaninen skal simpelthen ikke være garanteret plads i starteren, når han kamp efter kamp ligner én som har været på druk i et år.

Og når han så smutter, skal han have tak for sejrene og indsatsen herfra. Men ikke for spillestilen.

Hit med Ten Hag, så siger jeg tak. :grin:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Hold nu kæft. Det er simpelthen ufatteligt med de skide twitter tosser. Men det forklarer samtidig en masse om hvad der sker herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Suarez spiller som lort, åbner restauranter hist og pist, vælger at blive opereret pga. CA, starter hver kamp - uanset hvor ringe han spillede kampen før. Han skal intet sige.

Rakitic har åbenbart udtalt mega homofobiske udtalelser, tager til festival dagen efter katastrofen og skal intet sige.

Piqué rejser jorden rundt til Davis Cup, hjælper Griez med en dokumentar der skider på os - kun for at vi går efter Griez sæsonen efter som desperate idioter, og han skal intet sige.

Sergi Roberto bottler hist og pist, men det er ligegyldigt. Om så Semedo lavede hattrick mod Liverpool, så var han blevet bænket.

Dembouz og Malcom skal æde lorten om så de slår en skid på det forkerte tidspunkt. Arthur skal undskylde for at tage til Neymars fødselsdag. Kan du se et mønster? Valverde har ikke nosser til at tage kampen op mod de store, og hvem af de nye skulle tør sige noget mod de store? Der er din gode mandskabspleje. Det er frygt hos de lavest placerede og fryns til de store navne.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg synes bare vi skal opgøre en stor bygning, hvor spillerne skal placeres, og hvor de kun må forlade til og fra træning og kampe...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kunne måske forstå sådan en gang vrøvl hvis vi havde haft en sæson som Reals... Men nu står det jo faktisk sådan til at de nævnte spillere igen har spillet en stor rolle i at vi tager sæsonens klart vigtigste titel.

CL er virkelig ved at udvikle sig til en cancer som forpester vores fanbase.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af !Option »

Suarez spiller som lort, åbner restauranter hist og pist, vælger at blive opereret pga. CA, starter hver kamp - uanset hvor ringe han spillede kampen før. Han skal intet sige.
Saurez er vores næst mest scorende i indeværende sæson, igen igen. Ja, han har haft flere ringe kampe, men du finder vitterligt INGEN i truppen der kan true hans plads? Selv på det store transfermarked er det svært at finde en som skal kunne true ham.

Ifht. hans operation kunne man også vælge at se sådan på det, at han vælger at blive opereret nu hvor sæsonen er slut, således at han går glip af mindst muligt, og er klar til sæsonstart med Barca igen efter sommerferien?
Rakitic har åbenbart udtalt mega homofobiske udtalelser, tager til festival dagen efter katastrofen og skal intet sige.
Hans udtalelser er dybt forkastelige, ikke så meget mere at uddybe omkring det. Hans "festival" efter kampen var med hans KONE og BØRN?! Kunne det tænkes at spillerne også er mennesker som planlægger bare lidt andet en træning og kamp? At de måske også har brug for at koble fra efter sådan en lorte forestilling som mod Liverpool? Skal de låse sig inde og meditere 14 dage efter nederlag?
Piqué rejser jorden rundt til Davis Cup, hjælper Griez med en dokumentar der skider på os - kun for at vi går efter Griez sæsonen efter som desperate idioter, og han skal intet sige.
Pique har haft en af hans SUVERÆNT bedste sæsoner hos, hvis ikke hans bedste nogensinde, så hvorfor han klandres kan jeg ikke forstå. Dokumentaren med Griezmann var ikke heldig nej, men han kendte tilsyneladende ikke til hans svar før alle os andre. At vi så eftersigende går efter Griezmann igen i år, tænker jeg heller ikke er Piques værk? Nuvist, han har planer om på sigt at træde ind på direktionsgangene på Camp Nou, men mon dog hans indflydelse rækker så langt allerede...
Sergi Roberto bottler hist og pist, men det er ligegyldigt. Om så Semedo lavede hattrick mod Liverpool, så var han blevet bænket.
Semedo skulle have spillet mod Liverpool, enig. Men ellers er han ikke nævneværdig bedre en Roberto... Dog kan jeg også bedre lide Semedo som backtype end Roberto.
Dembouz og Malcom skal æde lorten om så de slår en skid på det forkerte tidspunkt. Arthur skal undskylde for at tage til Neymars fødselsdag. Kan du se et mønster? Valverde har ikke nosser til at tage kampen op mod de store, og hvem af de nye skulle tør sige noget mod de store? Der er din gode mandskabspleje. Det er frygt hos de lavest placerede og fryns til de store navne.
Malcom har haft ligeså mange ringe præstationer som gode, så forstår ikke der hyles sådan efter ham. Mere spændende som spiller har han altså heller ikke vist sig endnu?
Dembele havde en rigtig fin periode inden hans skade, men har slet slet ikke kunne finde melodien efterfølgende...


Misforstå mig ikke, kritik er HELT på sin plads efter Liverpool kampen, men den er godt nok også nødt til at vlre begrundet i min verden. Hvis det bare er rent "mudderkast" efter de store navne på holdet og ren forelskelse i de "små" navne på holdet er det for unuanceret.
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

!Option skrev:Suarez er vores næst mest scorende i indeværende sæson, igen igen. Ja, han har haft flere ringe kampe, men du finder vitterligt INGEN i truppen der kan true hans plads? Selv på det store transfermarked er det svært at finde en som skal kunne true ham.

Ifht. hans operation kunne man også vælge at se sådan på det, at han vælger at blive opereret nu hvor sæsonen er slut, således at han går glip af mindst muligt, og er klar til sæsonstart med Barca igen efter sommerferien?
Paco kunne have scoret lige så mange mål, var han blevet brugt ordentligt. Ingen kan true hans plads så længe træneren ikke engang tør true ham med konsekvenser for elendige kampe.

Eller, man kan som jeg være pessimist og mene det er pga. CA. Nu er alt det han gik efter med klubben ligesom ude af verden, så kan han lige så godt blive opereret nu, og være klar til sit landshold.
!Option skrev:Hans udtalelser er dybt forkastelige, ikke så meget mere at uddybe omkring det. Hans festival efter kampen var med hans kone og børn! Kunne det tænkes at spillerne også er mennesker som planlægger bare lidt andet en træning og kamp? At de måske også har brug for at koble fra efter sådan en lorte forestilling som mod Liverpool? Skal de låse sig inde og meditere 14 dage efter nederlag?
Hans udtalelser bør udløse en konsekvens. En stor konsekvens.

Manden tager smilende selfies og nyder en festival. Han er sgu ligeglad med Liverpool nederlaget, for han ved at han er en sikker starter alligevel. Om så han bottler eller ej. Det er der den ligger. Han kan nyde det uden bekymringer. Heck, han kunne være taget på diskotek natten før Anfield, brækket Smirnoff udover græstæppet og stadigvæk spille kampen i dag.
!Option skrev:Pique har haft en af hans SUVERÆNT bedste sæsoner hos, hvis ikke hans bedste nogensinde, så hvorfor han klandres kan jeg ikke forstå. Dokumentaren med Griezmann var ikke heldig nej, men han kendte tilsyneladende ikke til hans svar før alle os andre. At vi så eftersigende går efter Griezmann igen i år, tænker jeg heller ikke er Piques værk? Nuvist, han har planer om på sigt at træde ind på direktionsgangene på Camp Nou, men mon dog hans indflydelse rækker så langt allerede.
Pointen er, at der ingen konsekvens er. Konsekvenserne der bliver uddelt, undskyldningerne der forventes og alt straf der uddelegeres går kun ud over dem som Valverde tør at røre.
!Option skrev:Malcom har haft ligeså mange ringe præstationer som gode, så forstår ikke der hyles sådan efter ham. Mere spændende som spiller har han altså heller ikke vist sig endnu?
Dembele havde en rigtig fin periode inden hans skade, men har slet slet ikke kunne finde melodien efterfølgende.
Stort set hver gang Malcom har gjort det godt har han været bænket bagefter. Valverde kunne snildt have gjort det samme med Coutinho, og spillet en 4-4-2 med Alena, Puig eller Roberto på midtbanen sammen med de 3 andre, for at give Coutinho en konsekvens for hans elendighed, men det tør han ikke. Han tør ikke gå imod Messis kompagnon.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af A$AP »

Suarez har scoret 25 mål i 49 kampe denne sæson. 1 af dem i CL. Det er tal man godt kan finde hos andre spillere, hvis de spiller som 9'er i Barcelona med Messi bag sig. Det kræver også, at man er villig til at bruge penge. Og når der ikke scores, så ser mange af kampene ud som på Anfield. Det er uforsvarligt.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af !Option »

Jeg er som sagt slet ikke imod kritikken, men det er trods alt mere gavnligt for en givende debat, hvis man holder det nogenlunde sagligt, og fokuserer kritikken der hvor kritikken er nødvendig.

Og ja, kritikken ER nødvendig også mod Suarez, som vi forhåbentlig køber en afløser/konkurrent til her til sommer bl.a.
Rey Abi!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af A$AP »

Important players have asked for the continuity of Valverde yesterday, but important board members want him out. Today there is an important meeting at the club's offices.
[@gerardromero]
Barca Board of Directors will hold a meeting today to discuss Valverde and Pep Segura. But decisions will only be implemented after the Copa del Rey final. [@Marsallorente]

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Tryghedsnarkomaner. Hele bundtet.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Lopezzz »

Ikke ret mange har forventet at vi vil komme så langt i år. At vinde ligaen, komme i CDR finalen og CL semifinalen er mere end godkendt.
Så jeg forstår ikke ledelse og deres "haste" møder bare fordi vi var uheldige i en kamp.
Det er typisk reaktion af de rige svin på magten. De tænker kun på de penge de har mistet fordi vi ikke vandt CL. Valverde var dårligt mod Liverpool med hans udskiftninger men det var ikke ham som var på banen
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster