Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: Ny træner

Indlæg af xaviniesta68 »

Synes bare ikke valverdes mentalitet passer ind til Barca vi et stort hold som er kendt i hele verden for vores seværdige fodbold ikke ved at spille som vi har gjort i denne sæson, i mine 15 år som Barca fan kan jeg ikke mindes vi har spillet så kedeligt før

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er helt fair. Det kan jeg sagtens forstå.

Jeg er ser anderledes på det da jeg synes at spillet op til dec var noget af det tætteste vi har været på pep i laaang tid. Jeg kan stort set ikke huske en kamp jeg har været så glad for som vores udekamp mod valencia. Og det selvom vi slagtede real på Bernabeu lidt efter.

Efter dec er vi gået ned. Og her har jeg i en anden tråd skrevet hvorfor jeg tror det sker. Kort så er det dårligt for holdet at vi konsekvent forsøger at vinde alt. Vi har ikke truppen til at spille med i alle turneringer. Vores bærende stamme bliver ældre og bredden dårligere. Det kombineret med en ny træner (der selvfølgelig ikke tænker på andet end at vinde da det ellers ville betyde farvel) gør at der ikke er blevet roteret nok hvorfor vi er gået døde. Det er også det største problem med valverde imo da han er en ja-mand. Han er ikke typen der slår hånden i bordet og siger "fuck cdr, Busi, Messi og suarez i spiller ikke." Og det koster nu hvor vores hold er trætte og der er mange med små skader.

Men når denne enorme skuffelse i cl kommer på afstand så vil jeg stadig være meget, meget glad for en double. Især fordi vi var meldt færdige i sommers. Det betyder dog ikke at der ikke skal bygges på. For det skal der. Men man fyrer ikke en træner der vinder en double. Det gør man bare ikke. Det ville være et elendigt signal at sende. Både fordi det er flot men også fordi europa ikke må vægte så højt. Der er alt for meget der spiller ind i europa til at man kan gøre det til et succes kriterie for sæsonen. Eller det mener jeg i hvert fald.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Lyder lidt st seæv med Mou så ville nogen være tilfredse, bare så længe denne vandt sine kamp ned Barcelona.

Argh, den er jeg sq ikke med på.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Ja du har ret emo. Der er sikkert mange der ville være tilfredse med Mou.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Alias-A »

Nu skal vi lige vinde cdr først... Det er langt fra en selvfølge hvis man kigger på kampen i går.
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Alias-A skrev:Nu skal vi lige vinde cdr først... Det er langt fra en selvfølge hvis man kigger på kampen i går.

Uanset om Valverde så vinder resten af kampene og i øvrigt opfinder en slikkepind med baconsmag, så håber jeg at han er fortid i klubben efter sommeren.

La Senyera på Facebook:

"Messi and Valverde had a heated argument in the changing room after the Roma game due to poor tactics and subs. Piqué apparently joined in to support Messi.
Valverde has reportedly lost the team."

[El Chiringuito TV]

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ny træner

Indlæg af zqa »

Jeg ville seriøst også være fuldstændig vanvittig i hovedet, hvis jeg som spiller løb rundt og så hvordan det hele faldt sammen, samtidig med ens træner stod med hovedet oppe i røven hele kampen.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, så for lige at vende tilbage til mit første indlæg ...

Maurizio Sarri? Hvis ikke, Rudi García eller Lucien Favre? Bruno Génésio eller Quique Sétien som eventuelle boblere? Måske Rudi García i to sæsoner indtil Xavi er klar?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Det kommer jo ikke til at ske? Om så alle fansene herinde ville have det så ændrer det ikke på at valverde ikke bliver fyret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ny træner

Indlæg af zqa »

Neymar bliver heller ikke solgt ;-)
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe nej... Men der var der i det mindste mange rygter. Der er ikke noget som helst om valverde andet end Chiringuito som ikke er den bedste kilde. Og så det med pique og valverde under kampen fra TV3 hvor der siden er kommet andre forklaringer som at de blev enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ny træner

Indlæg af zqa »

Jeg tror desværre heller ikke på det. Jeg håber dog, at hans line er kort og at der bliver handlet hurtigt, så frem at der ikke er fremskridt at spore i den nye sæson.

I forhold til en mulig afløser, så er jeg på bar bund.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis vi ender med en double så har jeg svært ved at se ham have en kort snor. Det må være medregnet når man ansætter en træner der er uprøvet på højeste niveau at der kan komme svipsere i europa. Så kan man selvfølgelig påpege at spillet har været dårligt osv men det vi er ved at lave i ligaen er voldsomt.

Hvis det nu alligevel skulle ske så har jeg ingen ide om hvem der kan tage over men der er noget der siger mig at ledelsen ikke overvejer et eneste af de navne der bliver nævnt af Blau. Eller måske setien. Men at fyrer en træner der muligvis vinder en double (og derved viser at han kan vinde) for at ansætte en træner fra den franske liga ser jeg som et sats de aldrig vil tage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Hvis vi ender med en double så har jeg svært ved at se ham have en kort snor. Det må være medregnet når man ansætter en træner der er uprøvet på højeste niveau at der kan komme svipsere i europa. Så kan man selvfølgelig påpege at spillet har været dårligt osv men det vi er ved at lave i ligaen er voldsomt.

Hvis det nu alligevel skulle ske så har jeg ingen ide om hvem der kan tage over men der er noget der siger mig at ledelsen ikke overvejer et eneste af de navne der bliver nævnt af Blau. Eller måske setien. Men at fyrer en træner der muligvis vinder en double (og derved viser at han kan vinde) for at ansætte en træner fra den franske liga ser jeg som et sats de aldrig vil tage.
Hvorfor er det nu lige, at det er større sats at ansætte en træner fra den franske liga - endda en træner der har vundet den franske liga - end det ville være at ansætte en træner, der fejlede både i den græske og den franske liga? Der er tale om Óscar García, hvis du skulle være i tvivl.

Og jeg køber ikke den der med, at man skal kende klubben indefra. Valverde havde tilbragt lidt under to år i Barcelona, i slutningen af 80'erne, da vi ansatte ham. Det var næppe som at træde ind i sit barndomshjem, da han "vendte tilbage" i sommers.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen jeg tror heller ikke på Óscar García selvom det dog taler for hans chancer at han har en fortid i klubben. Og nej valverde havde muligvis ikke det store kendskab til klubben men han kender den spanske liga. Det var også derfor jeg sagde at setien måske kunne ske omend jeg ikke tror det.

Nu bliver valverde íkke fyret men hvis han gør så tror jeg man vil kigge på managers fra spanien, som har trænet i spanien eller som har en fortid i klubben. Jeg kan ikke se dem satse igen som man gjorde med Tata (her er den franske liga selvfølgelig bedre end den argentinske).

Man vil have en ja-mand der arbejder stille og roligt. Jeg tror man er pisse ligeglad med spillet og filosofien. Det handler om at have en træner der ikke kommer op og skændes med stjernerne og leverer titler.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster