Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ingen anelse om hvad Sarri kan og ikke kan taktisk så du har sikkert ret. Jeg ser ham dog som en speciel figur med sit joggingsæt, smøger og til tider lidt voldsomme adfærd (var der ikke noget med nogle homofobiske bemærkninger?).

Med det sagt så kunne han sikkert gøre et fornemt arbejde. Jeg vil dog hellere at man tager en lidt mere sikker vej med en træner der kender til spanien og gerne også klubben. Eller jeg kan i hvert fald mærke at jeg har det sådan efter at have tænkt en del over det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Jeg håber efterhånden bare på en træner, der kan sætte sig lidt i respekt og er nogenlunde kompetent. Det skal være sådan, at spillerne tror på trænerens ideer og ikke gør oprør. Jeg savner virkelig fornemmelsen af, at træneren har lidt af sige, når det kommer til MSN.

Jeg vil ikke høre om, at Messi har rejst sig op under et taktikmøde, gået op til taktiktavlen, taget sit navn og flyttet det op på toppen som forreste angriber.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dahl »

Piquénbauer skrev:Jeg har ingen anelse om hvad Sarri kan og ikke kan taktisk så du har sikkert ret. Jeg ser ham dog som en speciel figur med sit joggingsæt, smøger og til tider lidt voldsomme adfærd (var der ikke noget med nogle homofobiske bemærkninger?).

Med det sagt så kunne han sikkert gøre et fornemt arbejde. Jeg vil dog hellere at man tager en lidt mere sikker vej med en træner der kender til spanien og gerne også klubben. Eller jeg kan i hvert fald mærke at jeg har det sådan efter at have tænkt en del over det.
Mit indtryk er, at ledelsen deler samme holdning. En træner som kender klubben og er en anelse mere stille i sin tilgang til tingene. Jeg holder stadig fast i, at det bliver Valverde. Oscar Garcia kunne også være spændende, men han er imo et kæmpe sats.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

The first was vice president Jordi Mestre, who twice in three days has said the name of the new coach won't be revealed until the end of the season out of "respect for Luis Enrique." However, if it was Unzue, it would be reaffirmation of what the current coaching team are doing -- and Luis Enrique would presumably know, anyway. Remember, for example, that when Tito Vilanova replaced Pep Guardiola it was announced at the end of April and the reaction of the team was a 7-0 win against Rayo Vallecano.
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ng-6027132

Gode pointe her med hensyn til Unzue.

Valverde er nok min favorit men mest fordi jeg tror han vil spille 4-2-3-1 hvilket er det system jeg mener passer bedst til den nuværende trup. Det er også et system hvor vi ikke behøver gå ud og købe en top cm men kan klare os med det vi har. Samtidig vil Messi komme ind centralt hvor jeg tror han føler sig mest tilpas (selvom jeg stadig mener han er bedst på kanten).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil ikke høre om, at Messi har rejst sig op under et taktikmøde, gået op til taktiktavlen, taget sit navn og flyttet det op på toppen som forreste angriber.
Det kan jeg virkelig ikke se os undgå. Han er større end samtlige trænere på jorden og det bliver som messi vil have det. Derfor vil jeg også helst at vi bygger et system omkring det messi helst vil have.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dahl »

Ifølge Gerard Romero bliver det Valverde. Har han ikke oftest rimelig godt styr på tingene?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jo han skulle være ok troværdig... Og det passer mig fint. Han er ikke et spændende valg men jeg tror han kan få presset det sidste ud af vores gyldne generation og måske hjælpe os med at få integreret flere unge spillere. Det må han have lært i ath Bilbao. Og så håber jeg virkelig at han tager sin 4-2-3-1 med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Jeg er lidt bekymret hvis det bliver Valverde, efter at jeg har læst at han måske havde tænkt sig at tage et sabbatår. Hvis det er rigtigt så er jeg lidt bekymret for at han er for slidt mentalt til at gøre til bedte for os, også men hensyn til at det er et meget større pres i Barca ind i Athletic Bilbao.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det kan godt være, at Blaugrana92 normalt forsøger at tage patent på anderledes udtalelser, men her han godt nok fat i noget. Maurizio Sarri kunne være virkelig interessant.

/edit - moderator
qepd

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 927
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af !Option »

Det var godt nok en passiv aggressiv måde at give ham ret på! :grin:
Rey Abi!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Raman93 »

Det bliver nok Valverde. Jeg ved sgu ikke rigtigt, hvad jeg synes om det valg. Der er mange trænere, jeg tror ville passe bedre til, hvordan vores spillere spiller bedst på og som også var mulige at hente. Sampaoli, Sarri, Tuchel, Setien.

Messi og Pique skulle i følge journalister også have presset på for at få en træner med mere boldbesiddelse taktik ala Tuchel.

Jeg tror ærlig talt Valverde får svært ved at implementere mange af sine ideer, han spiller meget indianerbold, mange indlæg ind til en taget man ala Aduriz, lange bolde, konstant højt tempo osv.

I det mindste blev det ikke Unzue...dog ambivalent følelse at vi som top 3 klub i verden ikke kan hente en bedre coach.

emo
Indlæg: 17794
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Hvem er bedre? Hvem er ønske Coach? Vi kan købe alle fri, men er der så mange der virkelig passer ind i den filosofi og opfylder krav som ledelsen har?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Raman93 »

emo skrev:Hvem er bedre? Hvem er ønske Coach? Vi kan købe alle fri, men er der så mange der virkelig passer ind i den filosofi og opfylder krav som ledelsen har?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Altså jeg listede fire som jeg mener praktiserer noget af den fodbold vi gjorde under Pep. Tuchel, Sampaoli, Sarri og Setien. Sampaoli og Sarri ville være gode valg. Havde der været frit valg på alle hylder, så nok Pochettino, Klopp eller Conte. Allegri gør også et flot stykke arbejde i Juve og linkes til Arsenal.

Men dygtige trænere tilpasser sig materialet. Pochettino spillede som Mourinho da han var i Espanyol(mod os og Real ihvertfald) men flot offensivt fodbold i Tottenham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har det sgu fint med valverde hvis det bliver ham. Ikke det mest spændende valg men jeg tror han kan være ked til at presse det sidste ud af vores gyldne generation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dahl »

Rafael Hernández‏ -
Ernest Valverde will be Barcelona’s next coach from June onwards. He was chosen ahead of Unzue.
Hvor troværdig er ham her? Mere og mere tyder da på, at det ender med at blive Valverde. Nu må vi se, hvad han kan. Han var ikke mit førstevalg, som jeg tidligere har nævnt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: jacobskytte og 13 gæster