Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Er valverde forresten ikke også ret god med unge spillere? Jeg mener han har været fin til at give dem chancer hos ath Bilbao.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Du skriver selv at dygtige trænere tilpasser sig, kunne det ikke tænkes at Valverde kunne tilpasse sin stil til vores spillere?

Conte er ikke oplagt Imo, han spiller meget fast og struktureret og er meget resultatorienteret, han minder meget om Simeone som hellere ikke vil passe ind, mener jeg.

Jeg har mod på at give Valverde en chance. Min drøm er også Pott, men måske om nogle år eller et.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dahl »

Piquénbauer skrev:Er valverde forresten ikke også ret god med unge spillere? Jeg mener han har været fin til at give dem chancer hos ath Bilbao.
Har jeg også læst mig frem til. Det er positivt! Det er også værd at notere, at han trods alt har begrænsede midler at arbejde med i Bilbao. De holder jo fast i, at man kun må have baskiske spillere på holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Alle nye skal have en chance. Hvis man allerede er negativ fra starten så er det sjældent at man vil blive overbevist om andet hvilket er ærgerligt. Også derfor det IMO er dumt at sætte sig helt fast på bestemte trænere da man vil være irriteret hvis det ikke bliver dem. Det gælder egentlig også når det kommer til spillere.

Valverde passer ok på det type jeg gerne ville omend han ikke er perfekt. Han kender Spanien, klubben, snakker spansk og har gjort et rigtig flot arbejde i ath bilbao (og Olympiakos men ved ikke helt om det gælder pga den græske liga). Taktisk kan jeg godt lide 4-2-3-1 men jeg os helst ikke spille med helt så mange lange bolde og indlæg som Bilbao har gjort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Starnils »

Sampaoli som ny træner hvis Sevilla vinder i aften
Socio. no. 54.257

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

Så er det næsten sikkert med Valverde. Hvad tænker folk?

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Så er det næsten sikkert med Valverde. Hvad tænker folk?
Det er ikke meget bedre end Lucho, så det er lidt meh.

Det virker dog ikke som om, at klubben prioriterer erfaring på højeste niveau, når det kommer til trænere. Vi har jo nærmest ikke hentet et stort trænernavn i ualmindelige tider.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ny træner

Indlæg af zqa »

Men hvilke af de store trænernavne passer til vores profil?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Storken skrev:
Tello skrev:Så er det næsten sikkert med Valverde. Hvad tænker folk?
Det er ikke meget bedre end Lucho, så det er lidt meh.

Det virker dog ikke som om, at klubben prioriterer erfaring på højeste niveau, når det kommer til trænere. Vi har jo nærmest ikke hentet et stort trænernavn i ualmindelige tider.
Hvilket har gået ret godt.

Det er fedt, at vi tør satse på andet end "navne". Det er taktikken og tanken bag der tæller. Go, Valverde, vis os hvad du kan, satser stærkt på at vi får mere kontrol at se og mere boldbesiddende fodbold samtidigt med at du godt kan lukke af for modstanderen.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Jeg regner med at han er en midlertidig træner som bliver hurtig fyret hvis tingene ikke kører
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Jeg tror heller ikke han får mere end to sæsoner. Det er en midlertidig lappe-løsning, da vi ikke kunne finde en bedre kandidat. De gode trænere har desværre bare haft arbejde, hvorfor vi måtte nøjes.

Jeg håber dog han bliver et frisk pust.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ladislau »

Synes sgu ofte "gode" trænere er lig med hypede trænere.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

ladislau skrev:Synes sgu ofte "gode" trænere er lig med hypede trænere.
Hvem er de gode trænere i din bog? Altså dem der ikke er hypede.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Go, Valverde, vis os hvad du kan, satser stærkt på at vi får mere kontrol at se og mere boldbesiddende fodbold samtidigt med at du godt kan lukke af for modstanderen.
Jeg tvivler på at Valverde er lig med mere boldbesiddende fodbold. Athletic har haft mindre boldbesiddelse i denne sæson end både Celta og Sociedad. De har kun med nød og næppe haft mere boldbesiddelse end Villarreal, der vel er et af de mest defensive hold i ligaen. Og jeg synes ikke engang at han har nogle undskyldninger, for ikke at spille med større boldbesiddelse. Han har dygtige boldspillere i Athletic. Laporte er super dygtig med bolden for fødderne, og kan bygge op bagfra. Beñat er en super midtbanespiller, hvis man vil spille meget med bolden. Alene de to burde være grundlag for at bygge et mere boldbesiddende hold op, end Athletic reelt har været i denne sæson. Men okay. Hvis man hentede Sampaoli ville det nok heller ikke blive mere boldbesiddende.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg stemmer i øvrigt stadig på Maurizio Sarri, hvis nogen skulle være i tvivl. Og det var Sarri. Fra Napoli. Maurizio Sarri. Mange tak.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster