Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ret logisk at man vil spille på lange bolde og indlæg når man har aduriz og Garcia derinde. De 2 er bæster i luften.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

En anden ting. Hvorfor er det at vi skal spille som under pep? Jeg kan vitterligt ikke se hvorfor at det er vejen frem med vores nuværende trup.

Jeg tror at valverde vil se på truppen og få det bedste ud af den. Og sådan tror jeg egentlig alle trænere gør. Eller det håber jeg i hvert fald for det er direkte åndssvagt at spille et system som man ikke har truppen til men det er en anden snak.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Bartomeu on @FCBtv "On May 29th, we will announce the name of the new Barcelona coach."
Spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Bartomeu on @FCBtv "On May 29th, we will announce the name of the new Barcelona coach."
Spændende!
In this fall, this is very tough, in this fall I'm going to take my talents to Barceloneta Beach and join FC Barcelona.
- Valverde på nationalt tv.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Bartomeu on @FCBtv "On May 29th, we will announce the name of the new Barcelona coach."
Spændende!
In this fall, this is very tough, in this fall I'm going to take my talents to Barceloneta Beach and join FC Barcelona.
- Valverde på nationalt tv.
La decisión.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PuyolErGud »

Ny bliver Koeman lige pludseligt rygtet til at være vores næste træner. Det er Ariedo Braida, klubbens internationale direktør, der udtaler sig om det. Koeman eller Valverde? Kan blive interessant at se.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Har du et link til der hvor braida siger det? Jeg har ikke kunne finde stedet hvor rygtet er startet. Det er derimod lige blevet udmeldt at valverde stopper hos ath... Jeg er 99 procent sikker på at det bliver valverde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PuyolErGud »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/b ... an-6056576

Sport skriver om det. Det stammer angiveligt fra et tv program, hvor han udtalte det.

Tror nu også det bliver Valverde, hvilket er helt fint for mig, men det kunne være interessant med Koeman.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Ok det er fandeme mærkeligt. Men har lidt på fornemmelsen at han ikke har en anelse om hvad der sker i klubben. Han tager bare rundt og hygger sig mens klubben betaler for det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Ok det er fandeme mærkeligt. Men har lidt på fornemmelsen at han ikke har en anelse om hvad der sker i klubben. Han tager bare rundt og hygger sig mens klubben betaler for det.
Eller også er hans udtalelse blevet taget ud af kontekst, eller også er det bare endnu en journalist der lyver.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde: "I have no agreement with any club at the moment and haven't spoken with anyone. But there is interest."
Er dette en lille løgn eller? Jeg tænker at hvis barca mener de har en træner klar og denne skal introduceres på mandag så burde aftalen være på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Der er interesse? Hvordan kan han være så sikker på det, hvis han virkelig ikke har talt med nogen? Bare rygter i pressen? :lol:

Det er en lille løgn eller et forkert citat, ellers er Valverde ikke vores træner næste sæson.
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Ny træner

Indlæg af MessiPogba »

Kan lige forestille mig det meltdown herinde, hvis det bliver Unzue. Med mig forrest selvfølgelig. Kan ikke mere Lucho-fodbold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Okay, han siger, at han ikke har talt med nogen klubber, men han har talt med sin agent, som har fået henvendelser fra andre klubber.

Det er ret interessant, det virkede ellers sikkert, at han ville være vores næste træner.

Han sagde helt nøjagtigt:
Tengo que decir para dejarlo claro: yo no tengo ningun compromiso con ningun eqiupo. Ahora mismo no tengo ningun compromiso con ningun eqiupo. Evidentemente no he hablado con ningun equipo. No voy a negar que yo tengo un agente y obviamente hay equipos que se han interesado por mi.
"For at gøre det klart er jeg nødt til at sige: jeg har ingen aftale med noget hold. Lige nu har jeg ingen aftale med noget hold. Tydeligvis har jeg ikke talt med noget hold. Jeg benægter ikke, at jeg har en agent, og naturligvis er der hold, som er blevet interesserede i mig.

Det der "lige nu" kunne tyde på en lille løgn, men med det han siger bagefter og den meget klare melding om, at vores næste træner præsenteres på mandag, er det svært at forestille sig, at Valverde bliver vores næste træner. Måske Koeman så? Eller Unzue, det kunne være typisk.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Altså med den udmelding og Braida der sagde at det blev koeman så kunne det måske pege den vej nu. Det virker godt nok underligt.

Det kunne være man skulle finde et odds på koeman.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster