Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Norbit »

Martinez og Henry kunne være en farlig kombination!
Det kunne måske vække Dembele, Coutinho og Malcom endnu mere ved at Henry kommer til.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter ikke den der med at de jong ryger på bænken. Det er vitterligt åndssvagt. Der er rigeligt med ting man kan være kritisk omkring med Valverde. Men det med han har en agenda med nogle spillere og ser bort fra unge er bare latterligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

"First of all, he's a young kid who plays great football. I'm happy the club is making this club stronger. Every good player can come to Barca, I'll be happy. But, I'm convinced de Jong is not coming for my position, because it's occupied."

Direkte fra hestens, eller, den våde hunds, mund. Valverde skifter heller ikke Rakitic ud, og når han gør så opfører han sig sådan her;
On top of the bad image the team offered in their 2-1 defeat by Valencia in the Copa del Rey final, Ivan Rakitic offered one of his own when he was taken off for Carles Alena. The Croatian was very angry and kicked over a pack of water bottles he found on his way to the bench.
Som hans holdkammerater skulle drikke af ved de små pauser pga. varmen.

Hvad gør Ernie så? Piller Busquets ud? Pfffft. Det bliver Arthur, Vidal og De Jong om én position. Med hans pragmatisme - aka. kujonbold - så ender det sikkert med Vidal 75% af tiden. Let's face it, vi får ikke en Barca midtbane igen, også selvom vi har riiiiigeligt med typer der kan gøre det. Arthur, De Jong, Alena og Puig. Heck, selv Coutinho under en ordentlig træner.

Vi skal have en træner der skider på hierakiet. Desuden, så er der ingen af de spillere der vil beholde Valverde som skal være fredet fra os fans næste år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er da fuldstændig ligeglad med hvad rak siger? Især fordi han jo tydeligvis intet har at skulle have sagt eftersom han, som du også henviser til, blev skiftet ud i en afgørende kamp og det endda med en ung spiller. Det ville jo aldrig ske hvis han var så sikker som folk prøver at få det til at fremstå som.

Valverde giver ikke en flyvende fuck for hvem der spiller så længe de vinder. Det er hele pointen ved at være pragmatisk. Også derfor vi har set så meget til Arthur, demb og Lenglet på trods af at det har siddet mere rutinerede spillere på bænken. Problemet har været at der ikke har været subs for bussi, rak og suarez. Det er der dog kommet nu hvor de jong både kan spille bussi og raks plads. Og hvis han gør det bedre så kommer han til at spille.

Jeg kan sagtens forstå kritikken af taktikken. Og i forlængelse af dette kritikken af brugen af nogle spillere. Men den der underliggende ide om en agenda omkring nogle spillere og samtidig synet på unge spillere er tosset. Udover Valverde har været en af de trænere der har brugt flere unge spillere så har han vist at han sætter holdet efter hvem der præsterer bedst. Det er som sagt hele pointen ved at være pragmatisk.
Desuden, så er der ingen af de spillere der vil beholde Valverde som skal være fredet fra os fans næste år.
Held og lykke det. Jeg har personligt for meget kærlighed til vores legender og alt det de har givet mig til at jeg gider bruge tid på det der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

Og jeg tror absolut ikke på at Valverde ikke er biased. Sjovt som spillere som Coutinho, Dembélé, Umtiti, Lenglet m.v. ikke har været ude og rose/udtale sig om at de vil beholde ham på samme måde som Messi, Suarez, Alba og Rakitic har. Club de Amigos.

Og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor legendarisk man er. Man har set managere der har revet hoveder af legender. Så længe de aktivt forsvarer den katastrofe af en træner, i stedet for at forholde sig passivt, så fortjener de alt kritik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Og jeg tror absolut ikke på at Valverde ikke er biased. Sjovt som spillere som Coutinho, Dembélé, Umtiti, Lenglet m.v. ikke har været ude og rose/udtale sig om at de vil beholde ham på samme måde som Messi, Suarez, Alba og Rakitic har. Club de Amigos.
Så det du siger er at på trods af at være kendt som en pragmatisk træner der sætter sejren højere end alt andet så er Valverde alligvel biased overfor nogle spillere selvom det ifølge fans går udover resultaterne? Påstår du seriøst at Valverde har spillet Messi, Suarez, Alba og Rakitic fordi han har en bias og ikke fordi de har givet ham de bedste muligheder for et resultat?

Udover at jeg synes det er ekstremt fornærmende overfor de nævnte spillere så er det jo en decideret tåbelig påstand. Hvorfor pokker skulle man som træner sætte sit job på kanten for at holde sig på god fod med nogle spillere?
Og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor legendarisk man er. Man har set managere der har revet hoveder af legender. Så længe de aktivt forsvarer den katastrofe af en træner, i stedet for at forholde sig passivt, så fortjener de alt kritik.
Vorherre bevares. Det er simpelthen utroligt få forkælede og smålige fans kan fremstå. Kan det tænkes at spillerne faktisk er godt tilfredse med at være konkurrencedygtige og vinde titler hver sæson? Kan det tænkes at de er glade for det miljø der er i truppen? Kan det tænkes at de faktisk synes Valverde er en god træner?

Det er så ufatteligt latterligt med de der spillerangreb som folk er begyndt at kaste sig ud i bare fordi de ikke kan lide træneren. Flere af de omtalte spillere har dannet rygraden på det mest vindende barcahold nogensinde. Hav noget respekt. De skylder ikke en skid. Tværtimod skylder vi fans dem alt. Og som Xavi, ini, Puyol osv så ved de godt hvornår de ikke kan følge med mere. Det er ikke snyltere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »



:lol:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

Jep, det påstår jeg. Og det mest vindende Barca hold var under Rijkaard, Pep, Tito og Lucho. Lucho var meget pga. MSN. Det mest vindende hold nogensinde havde en ånd, en sjæl, en stil, et ideal, moral og etik.

Hvordan synes du selv de legender spillede mod Liverpool? Eller har det været æstetisk? Den eneste legende der har leveret konstant har været Messi. Uden ham havde vi intet vundet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jep, det påstår jeg. Og det mest vindende Barca hold var under Rijkaard, Pep, Tito og Lucho. Lucho var meget pga. MSN. Det mest vindende hold nogensinde havde en ånd, en sjæl, en stil, et ideal, moral og etik.
Det er jo ikke stoppet - vi vinder stadig.

Det andet du skriver er blevet skrevet i forhold til hver eneste træner efter pep. Man skulle næsten tro at folk ikke rigtigt har opfattet at pep satte et ideal der ikke kan gentages. Og at ting ændre sig med tiden. Så ender man nemlig med at snakke om romantiske begreber som ånd, sjæl, ideal, moral og etik. Flyvske ting som ikke rigtigt kan beskrives og som oftest tilhører fortiden.
Hvordan synes du selv de legender spillede mod Liverpool?
Dårligt. Men altså det var en kamp. Det var nederen da det skete men livet fortsætter og de drenge har givet mig markant flere gode oplevelser end dårlige. Så jeg vil ikke holde det op imod dem da jeg er taknemmelig. Meget få fans oplever det vi har gjort og jeg kan godt forstå hvorfor der er så mange fans af andre klubber der er ved at kaste op over hvordan barcafans opfører sig for tiden.
Den eneste legende der har leveret konstant har været Messi. Uden ham havde vi intet vundet.
Og alligevel fortjener han alt kritik ikk? Han har jo gjort noget så vanvittigt som at støtte en træner du ikke kan lide! En træner der har været i klubben i 2 år og som maks holder 1 år til. Hvordan skal du dog klare det? Så fuck dig Messi. Uh hvor er jeg dog sur på dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Tello »

Hvordan skal vi dog klare det, for jeg tror ikke tingene bliver bedre. Tværtimod.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Nej vi kommer nok ned på et normalt “Barca-niveau” med en titel en gang imellem og til tider godt spil. Sådan er det når man siger farvel til en gylden generation. Det burde stå klart for de fleste og når det er blevet indset så vil en del af den panik vi ser i disse tider forhåbentligt stoppe. Og nej jeg snakker ikke om kritik men panik. Kritik er helt på sin plads og man kan ikke være tilfreds med Valverde. Men når vi ender i at Messi skal sælges og klubben er ved at falde fra hinanden så er det panik.

Desværre ser det ud til at den gyldne generation bliver sendt afsted på en uværdige måde. Spørgsmålet er om vi når Real og pifter legender ud af banen. Som det ser ud pt så skulle det ikke undre mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Rb88 »

Iniesta, xavi og puyol blev da sendt fornemt afsted. Og jeg forventer det samme for Busquets og Pique og da i særdeleshed Messi.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ladislau »

Du har uendelig ret Piquenbauer, folk tror titler og stil er standarden i Barca. Det er lidt historieløst.

Til gengæld er standarden historisk set, at vi er det Catalanske galehus, og det virker som om vi stille roligt hopper på den vogn igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det må vi da håbe. Men tiderne ændre sig og det samme gør stemningen omkring holdet. Det er i hvert fald nemmere at tage afsted når det går godt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster