Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg godt nok ikke... Projektet er sat i søen - vi skal have en kaptajn. Ikke flere korte ansættelser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Haha, what? Hvilket projekt? Og hvis der har været et, så er det så dødt, som noget kan være og man skal starte endnu længere tilbage, end før Koeman. Som jeg skrev, så er Rangnick i den grad en Kaptajn og projektet vil ikke være kortsigtet, men det vil danne rammen fremadrettet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1048
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

har lige tjekket lidt op på Rangnick, han ser interessant ud.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
fre okt 01, 2021 12:09 pm
Haha, what? Hvilket projekt? Og hvis der har været et, så er det så dødt, som noget kan være og man skal starte endnu længere tilbage, end før Koeman. Som jeg skrev, så er Rangnick i den grad en Kaptajn og projektet vil ikke være kortsigtet, men det vil danne rammen fremadrettet
Projekt genopbygning. Det eneste vi mangler er en kompetent træner med den rette dna til at udvikle talenterne og begynde at spille rigtigt.

Jeg kan ikke se hvad en tysker uden kendskab til klubben skulle kunne gøre for spillerne. Slet ikke hvis planen er han kun skal være der et par sæsoner. Men ok jeg fatter så heller ikke laportas besættelse af tysk fodbold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

There are new and important contacts between Pirlo and Barcelona. There is a proposal for the Italian, who is thinking about it. [@mirkocalemme]
Hvis laporta gør det her…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
fre okt 01, 2021 2:37 pm
There are new and important contacts between Pirlo and Barcelona. There is a proposal for the Italian, who is thinking about it. [@mirkocalemme]
Hvis laporta gør det her…
Hvad så?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Så er han blevet komplet sindssyg! Der er intet der taler for pirlo i forhold til Xavi. Det ville være en skandale!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
fre okt 01, 2021 2:57 pm
Så er han blevet komplet sindssyg! Der er intet der taler for pirlo i forhold til Xavi. Det ville være en skandale!
Enig. Men hvis Xavi ikke vil lige nu og her... så er Pirlo et udmærket godt bud, bedre end de andre, for han vil ala det Xavi vil, kunne være med til at bygge et fundament?
Allez...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

emo skrev:
fre okt 01, 2021 2:59 pm
Piquénbauer skrev:
fre okt 01, 2021 2:57 pm
Så er han blevet komplet sindssyg! Der er intet der taler for pirlo i forhold til Xavi. Det ville være en skandale!
Enig. Men hvis Xavi ikke vil lige nu og her... så er Pirlo et udmærket godt bud, bedre end de andre, for han vil ala det Xavi vil, kunne være med til at bygge et fundament?
Jeg fatter intet af Pirlo, absolut intet. Det er helt blankt for mig :wtf:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Alle meldinger fra lejren omkring Xavi (her tænker jeg især på edu polo - journalist fra MD) går på at han er mere end villig til at komme til klubben. Og at han kan hentes stort set gratis samt at han vil have en lav løn.

Jeg har personligt ikke det store kendskab til pirlo som træner udover at han floppede med juve. Det kan godt være han kan bygge noget op men hvorfor når xavi er der.

Jeg kan så grundlæggende ikke forstå alle de rygter der kommer fra ledelsen. Den tyske besættelse, pirlo, martinez. Det er imo ligeså store chancer at ansætte dem som xavi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 1048
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Mon ikke at det har noget at gøre med, at Laporta frygter, at han ikke kan "styre" Xavi.

At Xavi måske vil have for selvstændig en holdning til jobbet. Der udover så var Xavi vel også Font`s mand.

Det er vel bla. også derfor at Laporta vil have at Xavi kommer en tur omkring b-holdet først, for at give ham noget mere ydmyghed?

Men ja, det er sindsygt, hvis Xavi gerne vil, at han så ikke for lov.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre okt 01, 2021 2:32 pm
EasyBuddhist skrev:
fre okt 01, 2021 12:09 pm
Haha, what? Hvilket projekt? Og hvis der har været et, så er det så dødt, som noget kan være og man skal starte endnu længere tilbage, end før Koeman. Som jeg skrev, så er Rangnick i den grad en Kaptajn og projektet vil ikke være kortsigtet, men det vil danne rammen fremadrettet
Projekt genopbygning. Det eneste vi mangler er en kompetent træner med den rette dna til at udvikle talenterne og begynde at spille rigtigt.

Jeg kan ikke se hvad en tysker uden kendskab til klubben skulle kunne gøre for spillerne. Slet ikke hvis planen er han kun skal være der et par sæsoner. Men ok jeg fatter så heller ikke laportas besættelse af tysk fodbold.
Du sagde at projektet var sat i søen, det er det bestemt ikke. Vi skal starte fra minus et par hundrede, så der er intet, der er sat i gang, intet. Vi snakker nye trænere, nye spillere(på sigt), nyt system, nyt arbejdskodeks osv. Kort sagt en helt ny infrastruktur og arbejdskultur, for det hele er fuldstændig fucked. Rangnick kender om nogen til at starte fra bunden og har gjort det mange gange og med stor succes. Han har rutinen og kontakterne til at gennemføre sådan en operation på meget kort tid og man vil kunne begynde arbejdet fra dag et med stor kvalitet og professionalisme.

Nu har jeg været fan af Klopp siden Mainz dagene og har altid gerne ville se ham i Barca på et eller andet tidspunkt og Rangnick ville være den perfekte til at projektet på skinner og sørge for at basen og infrastrukturen er på plads, hvis man kunne få Klopp ind inden for halvanden år. At du diskvalificerer ham pga. han er tysk, siger rigtig meget om den selvforherligelse, der hersker i det catalanske. De trænger i den grad til at blive rusket ud at deres ufejlbare selvbillede og få nogle nye kulturelle impulser, for det er ulideligt at se på den forråelse, der år efter år har sneget sig ind i klubben og som efterhånden har overtaget den fuldstændigt.

Xavi er din favorit til at sætte projektet i søen og jeg ville da ønske, han havde det i sig, men ærligt taget, så ser jeg ovenstående som en alt, alt for stor mundfuld for ham på nuværende tidspunkt. Han har ingen erfaring i de strukturelle øvelser, der skal til og selv det helt simple på træningsbanen, tvivler jeg på, han kan revolutionere på kort sigt. Han har stadig for meget af den gamle kultur i sig, til at kunne gøre en forskel og skabe de forandringer, der er behov for. Det vil blive mere selvforherligelse og for meget tro på at der kun findes én vej.

Og før du begynder på Pep, så er han en ener. Du finder ikke én som ham igen. Du kan finde noget andet, men ikke det samme.
Og Joshu og Bumejo var zen. Og Joshu kom og spurgte, "Hvad er vejen?". Og Bumejo svarede, "Vejen er hver dags liv". Og Joshu sagde, "Det vil jeg så studere". Og Bumejo svarede, "Så kommer du straks meget langt væk fra det"
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
fre okt 01, 2021 3:20 pm
Mon ikke at det har noget at gøre med, at Laporta frygter, at han ikke kan "styre" Xavi.

At Xavi måske vil have for selvstændig en holdning til jobbet. Der udover så var Xavi vel også Font`s mand.

Det er vel bla. også derfor at Laporta vil have at Xavi kommer en tur omkring b-holdet først, for at give ham noget mere ydmyghed?

Men ja, det er sindsygt, hvis Xavi gerne vil, at han så ikke for lov.
Pas nu på med at læse en masse ting ind, som ikke er der. Skulle Laporta være nervøs for, han ikke kan styre Xavi? Han ansatte Pep og han var 20 gange sværere at styre, end Xavi nogensinde bliver. Hvis Laporta vil have ham forbi B-holdet, så er det fordi han tvivler på at han kan løfte opgaven og det med rette. Pep var i klubben og man kunne på den måde mærke, præcis hvor meget power han havde, allerede dengang. Man kunne se og høre hans ambitioner og hans kvalitet på træningsbanen dag ud og dag ind. Man kunne se, han skabte resultater med sine visioner og energi. Xavi ved vi intet om som træner og da slet ikke, når det kommer til at styre en storklub som Barca og man må gå ud fra at Laporta er langt bedre informeret, end vi er.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1048
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
fre okt 01, 2021 3:56 pm
nosslo15 skrev:
fre okt 01, 2021 3:20 pm
Mon ikke at det har noget at gøre med, at Laporta frygter, at han ikke kan "styre" Xavi.

At Xavi måske vil have for selvstændig en holdning til jobbet. Der udover så var Xavi vel også Font`s mand.

Det er vel bla. også derfor at Laporta vil have at Xavi kommer en tur omkring b-holdet først, for at give ham noget mere ydmyghed?

Men ja, det er sindsygt, hvis Xavi gerne vil, at han så ikke for lov.
Pas nu på med at læse en masse ting ind, som ikke er der. Skulle Laporta være nervøs for, han ikke kan styre Xavi? Han ansatte Pep og han var 20 gange sværere at styre, end Xavi nogensinde bliver. Hvis Laporta vil have ham forbi B-holdet, så er det fordi han tvivler på at han kan løfte opgaven og det med rette. Pep var i klubben og man kunne på den måde mærke, præcis hvor meget power han havde, allerede dengang. Man kunne se og høre hans ambitioner og hans kvalitet på træningsbanen dag ud og dag ind. Man kunne se, han skabte resultater med sine visioner og energi. Xavi ved vi intet om som træner og da slet ikke, når det kommer til at styre en storklub som Barca og man må gå ud fra at Laporta er langt bedre informeret, end vi er.
Jeg læser ikke noget ind, som ikke er. Jeg spørger ud i forummet og du svarer. Font`s oplæg til at ansætte Xavi gav Xavi mange flere beføjelser, end vi må gå ud fra, at Laporta vil, når det er, at han selv vil være så aktiv i sin styring af holdet og måden de spiller på. I øvrigt, hvordan kan du så vide om Xavi bliver nemmere at kontrollere end Pep?

jeg synes ikke det giver nogen mening overhovedet, at sætte Xavi til at træne b-holdet, derimod kunne man sagtens forestille sig, at han fik et trænerjob for en mindre europæisk klub, altså en sub top klub. Hvis man altså ikke vil ansætte ham med det samme. Men hvis det er Laportas intention at ansætte Pirlo, så kan vi sgu da lige så godt holde på Schreuder - og så få et bedre emne til sommer.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ny træner

Indlæg af batistuta »

Vi har spillet langt under niveau, og vi har haft mange skader. Men at påstå at vi ikke længere har spillermaterialet til top 4 i ligaen, og i det hele taget gøre væsen af os i de større kampe, er helt på månen. En middelmådig træner burde kunne få meget mere ud af dette hold:

Billede

Den hænger på Koeman, at disse spillere ikke tilnærmelsesvist præstere. Der er ingen ideologi bag, og motivationen har nået bunden. Jeg kan ikke finde en eneste ting, som Koeman tilføre dette hold - alle dispositioner og tiltag slår fejl. Der er brug ny energi, og en frisk start.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster