Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af theKing1988 »

Piquénbauer skrev:
theKing1988 skrev:
Raman93 skrev:70.6% stemte nej til Pogba for 80 M euro.
Og du tror ikke at planer om at købe Pogba ikke ligger i skuffen og venter på at blive hevet frem når transfer karantænen er overstået?

På lige netop det punkt tror jeg det var hip som hap hvem af de 2 der vandt. Pogba er åbenbart prestige guldkalven som samtlige ledere i og omkring Barca har stirret sig blind på, ligegyldig hvor tæt transferprisen kommer på svimlende 80 Mio
Spørgsmålet er om barto overhovedet kan hente ham? Ligemeget hvad han sagde til sidst så var det tydeligt at det var pogba han ville købe (også derfor man ansatte braida). Men på trods af dette så skete der ikke rigtigt noget i de måneder hvor barto jagtede ham og til sidst hentede man arda.
Det får vi selvfølgelig at se, når nu karantænen udløber. Det er bare naivt at tro på at vores dyre flirt med Pogba er overstået bare fordi Laporta ikke vandt. Jeg har på fornemmelsen at det kan gå hen at udvikle sig til en langstrakt transfersaga af Fabregaske dimensioner :lol:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Den lave stemmeprocent er faktisk ganske almindelig ved de her valg. Den højeste valgdeltagelse i klubbens historie var i 2003 hvor 54% stemte. Ellers har det altid ligget mellem 40-50%.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Det er i hvertfald blevet nærmest umuligt at blive medlem efter at Rossell indførte nye regler for medlemskab.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:
Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503
Tak mate..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Blaugrana92 »

whidgee skrev:
Kubala skrev:
Jesni skrev:
Kubala skrev:Men sagen er jo den, at han ikke er uskyldig. Han kendte jo godt til sagerne, men foretog intet.
Jeg tvivler stærkt på, at du kan løfte bevisbyrden for den påstand. Jeg nævner blot, at den vrede mod Rosell ikke skal ramme Bartomeu.
Hvad er det, du snakker om, Jesni. Jeg orker ikke de der vis og vis diskussioner med dig. Det er meget lige til. Manden er blevet sigtet. Manden kendte til omstændighederne, men foretog intet. At han kan slippe af sted med det, med en kompensation, gør det ikke bedre.

Til det sidste: Selvfølgelig skal domstolen det i et retssystem, andet er da tosset, men det er ikke altid, at de skyldige får, hvad de fortjener.
Puha du er trættende af høre på. Tag nu lige en slapper.

Bartomeu har vundet med over halvdelen er stemmerne i ren demokrati, det må vi respektere. Han er heller ikke dømt skyldig i noget som helst endnu. det må vi også respektere og slappe lidt af med et betegne ham som kriminel. Det mest uværdigende er sku da at stemple en mand som kriminel eller skyldig uden han er dømt for noget. Hvad nu hvis han pure frikendes?
Du var også ret trættende at høre på forleden, da du hang Laporta ud på det groveste her i tråden og rent faktisk bød os falske postulater om Laporta. Det var især trættende fordi du fuldkommen ignorerede mit ret fyldestgørende svar.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:
Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503
Tak mate..
Ingen problem.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Det sidste jeg vil sige omkring den her diskussion, som gik helt syd på og fik en uheldig drejning, er, at jeg ikke prøvede at anklage eller stemple nogen. Ja, diskussionen blev drejet mod hypoteser(hvor der er blevet antydet anklager). Var det min skyld eller de andres? Det var nok os allesammens, for vi talte forbi hinanden(og måske var det mest min, så det kan jeg godt tage på min kappe, hvis det er). Jeg var ikke klar nok i min måde at formulere mig på, så der stod en virkelig uheldig diskussion.

Min anke/indvending er det samme som Viscas. Hvordan kan man vælge en præsident, der er anklaget for sådanne ting? Uagtet om han kan blive dømt, frikendt eller noget tredje. Vi ved også, at de her mennesker løj om Neymar-købet og indrømmede, at der ikke var tale om 57 mio. euro, men nærmere 86 mio. euro og betalte så senere også 13 mio. euro i skatter, noget de gjorde, da der kom alvorlige anklager mod dem. De sagde, at man ikke havde overtrådt nogle love ift. FIFA, men her tabte de også, og det var ikke i et enkelt tilfælde, men i flere. Sammenholder man alle disse ting og så de nuværende anklager mod dem, så burde man ikke vælge sådan en præsident, uagtet om de/han bliver dømt eller ej i den verserende sag, som sagt. Derfor er jeg fortørnet over, at vælgerne kan vælge sådan en mand til at bestride embedet som præsident for klubben.
Senest rettet af Kubala søn jul 19, 2015 1:10 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er der vel ikke rigtigt nogen der er uenige i. Altså udover de 4 herinde som stemte på barto i den ovenstående poll ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jeg ved ikke, hvordan de 4 personer har det ift. det, for jeg kender ikke deres holdning, eller jeg ved ikke, om nogen af dem har ytret sig og diskutere det med mig, for vi ved ikke, hvem der har stemt på Bartomeu herinde.

I øvrigt glemmer jeg alle de andre ting, som de her mennesker også har gjort og er i gang, f.eks. ændring af reglerne for medlemskabet, sponsoratet og talentudvikling etc.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Fritte skrev:
Kubala skrev:
Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503
Det er så sygt det der.

Jeg vil kaste penge i hovedet på Barca for at blive medlem, men jeg orker sgu ikke at rejse frem og tilbage 3 år i træk mand. Det der shit kan klares online. Elektronisk skema, Facetime eller sådan noget.
Jep, det burde kunne gøres på en bedre måde, eller lettere måde, men de forbandede billethajer gav Rosell den endelige mandat til at ændre reglerne.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:
Fritte skrev:
Kubala skrev:
Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503
Det er så sygt det der.

Jeg vil kaste penge i hovedet på Barca for at blive medlem, men jeg orker sgu ikke at rejse frem og tilbage 3 år i træk mand. Det der shit kan klares online. Elektronisk skema, Facetime eller sådan noget.
Jep, det burde kunne gøres på en bedre måde, eller lettere måde, men de forbandede billethajer gav Rosell den endelige mandat til at ændre reglerne.

Vil sku gerne betale 500,- om året eller sådan noget. Men forfanden hvorfor er det så dumt?..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af emo »

Nåh, tillykke til Barto!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af JonasV »

Michman skrev:
Kubala skrev:
Fritte skrev:
Kubala skrev:
Michman skrev:Hvad kræver det at få stemmeret.. Er medlemskabet ikke pænt dyrt?
Rosell ændrede reglerne vedr. medlemskab for udlændinge, så det er svært at blive medlem i dag.

http://www.fcbarcelona.com/members/fide ... tment-card

Du kan også kigge på det under den her tråd: http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... 03#p383503
Det er så sygt det der.

Jeg vil kaste penge i hovedet på Barca for at blive medlem, men jeg orker sgu ikke at rejse frem og tilbage 3 år i træk mand. Det der shit kan klares online. Elektronisk skema, Facetime eller sådan noget.
Jep, det burde kunne gøres på en bedre måde, eller lettere måde, men de forbandede billethajer gav Rosell den endelige mandat til at ændre reglerne.

Vil sku gerne betale 500,- om året eller sådan noget. Men forfanden hvorfor er det så dumt?..
Det er simpelthen under al kritik. Det er som om man er pure-blood, hvis man bor i byen - og os andre i resten af verden er muggles. Jeg bliver helt gen-hidsig af at genlæse reglerne. Suck Fystemet!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster