Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Madbassen »

En valgdeltagelse på hele 43,12%. Imponerende :roll:
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Mkj 77 »

Visca El Barca skrev:
Mkj 77 skrev:Hvad er det der foregår- er vi blevet en klub der accepterer svindel og kriminalitet, samt støtter usle arbejdsvilkår og olie idioter??
Er vælgerne til fals for titler- er det målet der helliger midlet?
Fy for satan!!
Ja Barca er ikke speciel eller unik, saadann som klubben og tilhaengerne ellers vil goere den til. Ikke laengere i hvert fald. Vi spiller ikke paa en unik maade, vi har ikke en unik filosofi laengere, og saa er alt til salt for den rette pris.

Naar tilhaengerne saa vaelger en mand som Bartomeu, saa har man ogsaa fortjent dommen fra Fifa, og hvis klubben ender i et kaos, er det ikke synd men en direkte konsekvens af tilhaengernes valgkamp.
Fuldstændig enig- der er intet unikt længere.
Iøvrigt piquenbauer. Rygterne om kriminelle handlinger burde have været rigeligt.
Man må jo kunne konkludere at vi er ved at være som Madrid.
Det skammer jeg mig endnu mere over.
Dyrt betalte spillere uden blik for la masia

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Den spanske ret har vurderet, at den anklagende myndigheds bevisbyrde er saa staerk for at Bartomeu er indblandet i kriminelle aktiviteter, at der skal rejses sag mod ham. Ydermere har dommeren afvist hans forklaring, ligesom vi ved at Bartomeu og hans ledelse valgte at betale ekstra penge til den spanske stat, i haabet om at sagen saa ville ende. Det gjorde den ikke. Vi ved at manden rent faktisk risikerer at blive doemt og skal flere aar i spjaeldet. Ligesom han kan blive frikendt. Vi ved at manden har vaeret en del af og har haft afgoerende indflydelse i en ledelse, der har kastet klubben i den ende skandale efter den anden, noget der har plettet Barcas ry.

Det er denne mand, som de 50% har valgt, skal staa for driften af klubben og tage de vigtigste beslutninger de naeste 6 aar. Det virker utrolig uansvarligt, for at sige det mildt.
Senest rettet af Visca El Barca lør jul 18, 2015 11:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:
Visca El Barca skrev:
Mkj 77 skrev:Hvad er det der foregår- er vi blevet en klub der accepterer svindel og kriminalitet, samt støtter usle arbejdsvilkår og olie idioter??
Er vælgerne til fals for titler- er det målet der helliger midlet?
Fy for satan!!
Ja Barca er ikke speciel eller unik, saadann som klubben og tilhaengerne ellers vil goere den til. Ikke laengere i hvert fald. Vi spiller ikke paa en unik maade, vi har ikke en unik filosofi laengere, og saa er alt til salt for den rette pris.

Naar tilhaengerne saa vaelger en mand som Bartomeu, saa har man ogsaa fortjent dommen fra Fifa, og hvis klubben ender i et kaos, er det ikke synd men en direkte konsekvens af tilhaengernes valgkamp.
Fuldstændig enig- der er intet unikt længere.
Iøvrigt piquenbauer. Rygterne om kriminelle handlinger burde have været rigeligt.
Man må jo kunne konkludere at vi er ved at være som Madrid.
Det skammer jeg mig endnu mere over.
Dyrt betalte spillere uden blik for la masia
Har jeg sagt andet? Har jeg sagt at han skulle vælges?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Den spanske ret har vurderet, at den anklagende myndigheds bevisbyrde er saa staerk for at Bartomeu er indblandet i kriminelle aktiviteter, at der skal rejser sag mod ham. Ydermere har dommeren afvist hans forklaring, ligesom vi ved at Bartomeu og hans ledelse valgte at betale ekstra penge til den spanske stat, i haabet om at sagen saa ville ende. Det gjorde den ikke. Vi ved at manden rent faktisk risikerer at blive doemt og skal flere aar i spjaeldet. Ligesom han kan blive frikendt. Vi ved at manden har vaeret en del af og har haft afgoerende indflydelse i en ledelse, der har kastet klubben i den ende skandale efter den anden, noget der har plettet Barcas ry.

Det er denne mand, som de 50% har valgt, skal staa for driften af klubben og tage de vigtigste beslutninger de naeste 6 aar. Det virker utrolig uansvarligt, for at sige det mildt.

Ssssshhhhh.... Du anklager manden jo og dømmer/stempler og bespotter ham. Udvis lidt respekt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:Den spanske ret har vurderet, at den anklagende myndigheds bevisbyrde er saa staerk for at Bartomeu er indblandet i kriminelle aktiviteter, at der skal rejser sag mod ham. Ydermere har dommeren afvist hans forklaring, ligesom vi ved at Bartomeu og hans ledelse valgte at betale ekstra penge til den spanske stat, i haabet om at sagen saa ville ende. Det gjorde den ikke. Vi ved at manden rent faktisk risikerer at blive doemt og skal flere aar i spjaeldet. Ligesom han kan blive frikendt. Vi ved at manden har vaeret en del af og har haft afgoerende indflydelse i en ledelse, der har kastet klubben i den ende skandale efter den anden, noget der har plettet Barcas ry.

Det er denne mand, som de 50% har valgt, skal staa for driften af klubben og tage de vigtigste beslutninger de naeste 6 aar. Det virker utrolig uansvarligt, for at sige det mildt.

Ssssshhhhh.... Du anklager manden jo og dømmer/stempler og bespotter ham. Udvis lidt respekt.
Det der er helt på sin plads. Men allerede at antage at han er skyldig som du gør er forkert.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Visca El Barca skrev:Den spanske ret har vurderet, at den anklagende myndigheds bevisbyrde er saa staerk for at Bartomeu er indblandet i kriminelle aktiviteter, at der skal rejser sag mod ham. Ydermere har dommeren afvist hans forklaring, ligesom vi ved at Bartomeu og hans ledelse valgte at betale ekstra penge til den spanske stat, i haabet om at sagen saa ville ende. Det gjorde den ikke. Vi ved at manden rent faktisk risikerer at blive doemt og skal flere aar i spjaeldet. Ligesom han kan blive frikendt. Vi ved at manden har vaeret en del af og har haft afgoerende indflydelse i en ledelse, der har kastet klubben i den ende skandale efter den anden, noget der har plettet Barcas ry.

Det er denne mand, som de 50% har valgt, skal staa for driften af klubben og tage de vigtigste beslutninger de naeste 6 aar. Det virker utrolig uansvarligt, for at sige det mildt.

Ssssshhhhh.... Du anklager manden jo og dømmer/stempler og bespotter ham. Udvis lidt respekt.
Det der er helt på sin plads. Men allerede at antage at han er skyldig som du gør er forkert.
Jeg antager ikke noget. Jeg siger, at manden er anklaget for nogle alvorlige ting og der har været en del skandaler med disse individer, så alene pga. det burde det afholde folk fra at stemme på dem, men det må man selv om. Det står en frit for, hvad man synes, er passende.
Senest rettet af Kubala søn jul 19, 2015 12:16 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det siger vi bare.

OT: Det er ærgerligt at vi skal se på barto i 6 år men vi må håbe på det bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Mkj 77 »

Hvis du nu nærlæste hvad jeg skrev.
Jeg pointerede rent faktisk at alene rygterne burde være nok til han ikke blev valgt.
I min optik er det ekstremt bekymrende og vidner om Madrid tilstande.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:Hvis du nu nærlæste hvad jeg skrev.
Jeg pointerede rent faktisk at alene rygterne burde være nok til han ikke blev valgt.
I min optik er det ekstremt bekymrende og vidner om Madrid tilstande.
Det er jeg enig i. Og på intet tidspunkt har jeg sagt andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af theKing1988 »

Raman93 skrev:70.6% stemte nej til Pogba for 80 M euro.
Og du tror ikke at planer om at købe Pogba ikke ligger i skuffen og venter på at blive hevet frem når transfer karantænen er overstået?

På lige netop det punkt tror jeg det var hip som hap hvem af de 2 der vandt. Pogba er åbenbart prestige guldkalven som samtlige ledere i og omkring Barca har stirret sig blind på, ligegyldig hvor tæt transferprisen kommer på svimlende 80 Mio

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jep det siger vi bare.


OT: Det er ærgerligt at vi skal se på barto i 6 år men vi må håbe på det bedste.



:lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

theKing1988 skrev:
Raman93 skrev:70.6% stemte nej til Pogba for 80 M euro.
Og du tror ikke at planer om at købe Pogba ikke ligger i skuffen og venter på at blive hevet frem når transfer karantænen er overstået?

På lige netop det punkt tror jeg det var hip som hap hvem af de 2 der vandt. Pogba er åbenbart prestige guldkalven som samtlige ledere i og omkring Barca har stirret sig blind på, ligegyldig hvor tæt transferprisen kommer på svimlende 80 Mio
Spørgsmålet er om barto overhovedet kan hente ham? Ligemeget hvad han sagde til sidst så var det tydeligt at det var pogba han ville købe (også derfor man ansatte braida). Men på trods af dette så skete der ikke rigtigt noget i de måneder hvor barto jagtede ham og til sidst hentede man arda.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Jep det siger vi bare.


OT: Det er ærgerligt at vi skal se på barto i 6 år men vi må håbe på det bedste.



:lol: :lol: :lol: :lol:
?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

theKing1988 skrev:
Raman93 skrev:70.6% stemte nej til Pogba for 80 M euro.
Og du tror ikke at planer om at købe Pogba ikke ligger i skuffen og venter på at blive hevet frem når transfer karantænen er overstået?

På lige netop det punkt tror jeg det var hip som hap hvem af de 2 der vandt. Pogba er åbenbart prestige guldkalven som samtlige ledere i og omkring Barca har stirret sig blind på, ligegyldig hvor tæt transferprisen kommer på svimlende 80 Mio
Det ved jeg ikke. Men Laporta har nærmest forsikret, at han vil hente Pogba, hvis han blev valgt, ligesom Beckham i 03.

Bartomeu sagde under den sidste debat, at de undersøgte muligheden for at hente Pogba, men at det var kompliceret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster