Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jeg tror, at man sikkert bliver skuffet, hvis ens favorit er enten Poch eller Sampaoli. Det kunne godt ende i Eusebio, Unzue eller Valverde.
Det er meget muligt. Eusebio har godt nok lige forlænget men hvis han virkelig vil til barca så sker det også. Ser personlig valverde som favoritten selvom jeg påtrods af Champione fremlagte punkter ikke ser ham som træneren der skal bringe det her hold videre.

Med det sagt så kunne det godt se ud som om Sampaoli fisker lidt efter jobbet med sine udtaleser (http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/samp ... akttilbud/). Og når man ser på det målinger der er lavet så er han også den klare favorit blandt tilhængerne. Hermed ikke sagt at ledelsen lytter ret meget til tilhængerne men han gør det fremragende hos sevilla og han vil være billig at hente.

Edit: Eusebio har i dag udtalt at han 100% bliver hos la real. Det må betyde lidt.
Det skal nævnes, at jeg personligt ikke har nogle favoritter, da jeg umiddelbart ikke aner, hvem der kunne varetage jobbet. Jeg kom bare med, hvad jeg tror, kunne ske. Man har set det en del gange nu, at favoritten ift. målingerne ikke altid bliver ansat. I hvert fald ikke den favorit, der tales om i starten. Jeg ved, at Sampaoli fører i meningsmålerne, og selv på denne hjemmeside fører Sampaoli, men som sagt, så overrasker ledelsen en i sidste ende.

Jeg kunne godt forestille mig, at det blev Valverde eller Unzue, og endda Eusebio, selvom han har udtalt noget andet(ok, det kan faktisk godt være, at han måske alligevel ikke skal regnes med i kapløbet), men jeg har som sagt ingen favoritter. Måske ender man med Sampaoli, hvem ved?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af B-Freak »

Lunas top 5 over hvem hun tror det bliver:

1. Sampaoli
2. Valverde
3. Unzue
4. Eusebio
5. Koeman


Lunas ønske top 5:

1. Klopp
2. Sampaoli
3. Xavi
4. Eusebio
5. Michael Laudrup
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Luis

Indlæg af Blaugrana92 »

B-Freak skrev:Lunas top 5 over hvem hun tror det bliver:

1. Sampaoli
2. Valverde
3. Unzue
4. Eusebio
5. Koeman


Lunas ønske top 5:

1. Klopp
2. Sampaoli
3. Xavi
4. Eusebio
5. Michael Laudrup
Jeg håber Luna får ret. jørgen samspaoli er min drøm.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Raman93 »

Ærlig talt er jeg lidt bekymret for, at valget falder på enten Eusebio, Unzue eller Koeman. Det ville være katastrofalt og ikke nogen forbedring i forhold til Lucho.

Jeg tror, at klubben vil strække sig langt for at hente Valverde, som jeg personligt heller ikke mener er en toptræner, men han har en fortid i klubben, der givetvis vægter hos ledelsen. Et bedre valg end de tre andre, men ikke min favorit.

Som mange andre er jeg stor fan af Sampaoli, omend jeg godt kan frygte hans "alt-eller-intet taktik". Jeg tror dog ikke, at han bliver valgt. Han virker ikke som en den nuværende ledelse kunne finde på at hente ind.

Jeg er ret bekymret for tiden efter Lucho og udsigter til at ende som United, hvis vi ikke hurtigt finder en god træner. Det må gerne ske hurtigt, så der kan fokuseres på transfermarkedet. Vi har en del at skulle se til.

Eusebio, ffs

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Champione »

Strække sig langt - en lille detalje:
Valverde har kontraktudløb i Bilbao til sommer. ;-)
Så den er "lige til.

Og så er der jo en Laporte og i princippet en Irraturaspe som kunne pynte hos os (sidstnævnte for at presse Busquets!)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror virkelig ikke man skal forvente de store transfers til sommer. En back og så tror jeg det er det. Så kan Marlon og måske Alena bliver rykket op hvis Mathieu og Arda bliver sendt videre. Så nej tror ikke at ledelsen mener man har en del at skulle se til. Og det gør jeg egentlig heller ikke.

Valverde er det logiske valg (set fra ledelsens synspunkt). Billig at hente, fortid i klubben, kender ligaen og spiller på en måde man kan lide. Personligt tror jeg dog at vi har brug for en til at komme og ruske lidt op i klubben. Det kan godt blive for indædt med "barca-måden" og tror virkelig vi ville have godt af at der kom ind med en frisk tilgang til spillet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg skal ikke stige ned som Moses fra bjerget, det kniber desværre med både tid og stamina til dette forum, men det undrer mig at så få nævner Giovanni van Bronckhorst eller Phillip Cocu som træneremner. Selv en såkaldt ekspert som Christofi får dem ikke møvet med ind på en top 5; på stedet hers afstemning figurerer de end ikke.

Begge må være omgærdede af betydelig respekt i klubben, har præsentable meritter fra deres klubber og kan med forskellig betoning træde ind og dels overtage, dels præge et koncept.

Der synes nærmest at være en fobi mod hollændere i klubben. Det er uforståeligt.

(Pænt tak til Luis Enrique, ham den anden, forresten. Han kom og gik på det rette tidspunkt.)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Skal vi forresten ikke rykke snakken om nye trænere over i den tråd der er lavet (http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=5&t=5273)?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Mkj 77 »

Jaaaaaahh farvel til lucho.
Er meget glad nu!!!!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Raman93 »

For fanden Lucho, hvorfor tog det så lang tid at gøre noget ved det midtbane-problem!

Man må bare sige, at manden er en fantastisk motivator og fighter. Han giver aldrig op. Det comeback, tror jeg ikke, havde fundet sted med en anden træner.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Raman93 skrev:For fanden Lucho, hvorfor tog det så lang tid at gøre noget ved det midtbane-problem!

Man må bare sige, at manden er en fantastisk motivator og fighter. Han giver aldrig op. Det comeback, tror jeg ikke, havde fundet sted med en anden træner.
Det havde nok heller ikke fundet sted med en anden dommer ;-)

Det var et vanvittigt comeback, men rent spillemæssigt skabte vi godt nok ikke meget. Det var mere held end forstand, at vi fik 6 mål, når man ser på chanceskabelsen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Men det var ikke held at vi pressede dem helt ned i eget felt i 60 min. SIndssyg indsats. Så kan det godt være at vi ikke skabte det store men presset i sig selv var fuldstændig vanvittigt.

Lucho skal selvfølgelig have en kæmpe ros for det comeback!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men det var ikke held at vi pressede dem helt ned i eget felt i 60 min. SIndssyg indsats. Så kan det godt være at vi ikke skabte det store men presset i sig selv var fuldstændig vanvittigt.

Lucho skal selvfølgelig have en kæmpe ros for det comeback!
Det er nemlig helt korrekt, at presset var imponerende. Der er slet ingen tvivl om, at skudstats undervurderer vores præstation. Vi havde nok fortjent at vinde med et par mål, hvis man ser på kampen som helhed.

Der er samtidig intet galt i at være heldig. Man vinder næppe 6-1 over PSG uden en del marginaler på ens side. PSG var heller ikke uheldige med at vinde 4-0 over os i Paris, da vi brændte et par ret store chancer.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Drake »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men det var ikke held at vi pressede dem helt ned i eget felt i 60 min. SIndssyg indsats. Så kan det godt være at vi ikke skabte det store men presset i sig selv var fuldstændig vanvittigt.

Lucho skal selvfølgelig have en kæmpe ros for det comeback!
Det er nemlig helt korrekt, at presset var imponerende. Der er slet ingen tvivl om, at skudstats undervurderer vores præstation. Vi havde nok fortjent at vinde med et par mål, hvis man ser på kampen som helhed.

Der er samtidig intet galt i at være heldig. Man vinder næppe 6-1 over PSG uden en del marginaler på ens side. PSG var heller ikke uheldige med at vinde 4-0 over os i Paris, da vi brændte et par ret store chancer.
Helt enig. Vi pressede imponerende som var med til at fremprovokere heldet vi skulle bruge, for vi spillede ikke super godt. Vi var meget heldige i begge ender af banen, men selvfølgelig også gode ved at slå til på det rigtige tidspunkter.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Michman »

Skal han flyttes til Barca Legends?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster