Andoni Zubizarreta

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Kvoller »

http://www.bold.dk/nyt/puyol-traekker-stikket-i-barca

Hm, der er da noget galt når Puyol ikke gider mere?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Barcastuff ligger forbløffende stille hvad angår disse nyheder og rygter. Hvor får i jeres info fra drenge? Brombz og Blau blandt andet? Twitter? Hvis det er på engelsk, må i meget gerne dele links med os :) Så er i søde.
Altså, det eneste rygte jeg har set og postet herinde, var i morges med at Zubi ville blive fyret i løbet af dagen. Det samlede jeg op et eller andet sted på Reddit. Kan ikke lige huske hvor. ;-)
Aha k.

Jeg er mere interesseret i en længere version af denne kommentar fra Zubi, noget som totalbarca også henviser til, i nyheden omkring hans frying, uden at komme nærmere ind på det. Zubi kom med følgende kommentar i går aftes;
Zubizarreta: "CAS decision? Ban is exaggerated. I'm ready to take my responsibility. President knows my role, he was vice-president then."

Totalbarca skriver det her;
Whether Andoni Zubizarreta already knew or his comments last night were the impetus, minutes ago FC Barcelona confirmed they have terminated the director of football’s contract.
Mon ikke at Zubi havde lugtet lunten, men at han ønskede at understrege at Bartomeu er stærkt medansvarlig for klubbens nuværende situation, inden han blev sparket ud af klubben? Det er i hvert fald hvad jeg forestiller mig. Igen; jeg forudser et mistillidsvotum inden for et halvt års tid. Med Zubis kommentar, Puyols opsigelse, rygterne om Messi vs. Lucho og de svingende resultater, vil der for alvor begyndt at blive stillet spørgsmålstegn ved Bartomeu og den tidligere Rosell-ledelse. Det her kan Bartomeu-ledelsen ikke holde til. Det tror jeg ikke på.

Ja det tænker jeg også. Jeg håber ikke at han har indgået et forlig om at holde kæft ved at få pengene. Vi fortjener at få sandheden at vide, det kan vel ikke skade klubben yderligere.
Senest rettet af Visca El Barca man jan 05, 2015 6:46 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Raman93 »

Jeg havde mine tvivl, om LE helt tilbage i august. Jeg ser ingen grund til at forsætte. Afskib ham omgående, gerne med hele ledelsen og alt, hvad der har med denne at gøre. Ny ledelse og ny træner, der stille og roligt kan bygge op og forberede sig til sommeren 2016. Jeg kan leve med en mellemsæson, men jeg vil ikke have Gaspart lignede tider igen. Stop nu Enrique, ikke læg dig ud med Messi. Det fortjener han ikke.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Raman93 »

Puyol says in a Facebook message that he wants to do other things now, before hopefully returning to the club in the future. #fcblive

Med andre ord: Jeg gider ikke mere under denne ledelse.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg fandeme godt forstå ham.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af mathi »

Ding dong, the psycho is gone.

Så er der bare lige en træner og en ledelse der skal samme vej.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Raman93 »

IMO kunne meget siges om Rossell, men han var Barca-mand helt ind til benet. Han skred, da han indså de kommende tider ville blive mørke - pga. ham? Han blev ikke, da fansene ikke ønskede ham længere. Men hvad fanden er mening med Bartomeu - han er jo ikke engang blevet valgt som præsident??? GÅ nu

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Raman93 skrev:IMO kunne meget siges om Rossell, men han var Barca-mand helt ind til benet. Han skred, da han indså de kommende tider ville blive mørke - pga. ham? Han blev ikke, da fansene ikke ønskede ham længere. Men hvad fanden er mening med Bartomeu - han er jo ikke engang blevet valgt som præsident??? GÅ nu
Jeg græder (af glæde) den dag han smutter og tager resten af ledelsen med..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Bager »

Ret skal være ret. Hvor meget strækker Zubis arbejde sig lige præcist over? Er det ham der var ansvarlig for at afskibbe Abi, købe Douglas, fraværet af en CB og mange andre fejldispositioner over de seneste år? Eller er Zubis arbejde at gøre hvad Rosell/Barto eller Lucho vil? I så fald er Zubi jo ikke skyldig i særlig meget.

Zubis afgang er jeg lidt ligeglad med. Jeg ved ikke hvor meget han er ansvarlig for. Men jeg er glad for at spillet og resultaterne på banen får nogle konsekvenser. Så sker der da lidt. Men de skal ikke til at trække Puyol med ind i det her. Han ser i forvejen lidt dum ud efter at have sagt op få måneder efter han er begyndt som assisterende sportsdirektør.

Selvom vi ikke kan købe spillere i nærmeste fremtid, skal vi vel stadig have en sportsdirektør? Der skal vel stadig forberedes til sommeren 2016. Mit håb er at man henter en - hvis dette overhovedet er muligt med transferforbudet in mente - som ved han laver og har erfaring. En tidligere spiller som Puyol lyder i ørerne godt, men hvor kvalificeret er han lige præcis? Det ville være forfærdeligt hvis hans status skulle lide overlast skulle hans virke i klubben blive en fiasko - lidt som Zubi har gjort nu.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Zubi's fyring må også ramme Lucho. Man skal huske på at det var dem der stod for sommerens transfers og en fyring af zubi må være et tegn på at det ikke var godt nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Sport skriver at der allerede er kontakt til monchi fra sevilla.
Fedt. Det ville være kanon!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Bager »

Jeg kan bare ikke heeelt forstå Puyols handlinger. At han går nu, må næsten betyde at han tager Zubis parti og/eller at han ikke vil samarbejde med den nuværende ledelse. Men han vidste da hvad han gik ind til da han blev ansat som assisterende sportsdirektør i september? Gad vide hvor Puyols loyalitet ligger i det store forkromede billede?
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af Piquénbauer »

Han kan vel bare se at det hele er ved at falde fra hinanden? Og da han ikke rigtigt kan gøre noget så smutter han. Det kan jeg sgu godt forstå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af gygfo »

Det skal gøre ondt, før det bliver godt. Jeg tror, det er starten på noget rigtig godt. Den nærmeste fremtid bliver ikke så sjov, men efter præsidentvalget bliver det godt, og LE er heller ikke træner i starten af næste sæson, det tror jeg ikke på.

LeifDenLykkelige
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn okt 27, 2013 12:46 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Andoni Zubizarreta

Indlæg af LeifDenLykkelige »

gygfo skrev:Det skal gøre ondt, før det bliver godt. Jeg tror, det er starten på noget rigtig godt. Den nærmeste fremtid bliver ikke så sjov, men efter præsidentvalget bliver det godt, og LE er heller ikke træner i starten af næste sæson, det tror jeg ikke på.
Men en eventuel ny ledelse vil stadig ikke kunne handle på transfermarkedet. Uanset hvad, vil en ny start tage udgangspunkt i det samme spillermateriale. Forhåbentlig kan nogle af talenterne tage skridtet op, men Barca befinder sig i et kaos, som pt. virker uoverskueligt.

Jeg fucking hader Rosell og hele hans slæng...
"Så er det bare slut med at male, bitch"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster