Francesc "Tito" Vilanova

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Sergi Roberto: "All my strength to Tito and his family... We are with you! #ànimsTito" [@sergiroberto10] #fcblive
Tw Falcao (Monaco): "All my support to Tito Vilanova, his friends and his family! Courage and a lot of strength!" [@falcao] #animstito
Tw Ronaldo (ex-Real Madrid -Barcelona): "Lots of strength to Tito Vilanova. I'm sure he'll recover very quick. #AnimsTito"
Tw Reina (Liverpool): "Football is ephemeral, like its wins and losses. All my strength to Tito and his family!! You'll win this game too!!"
Tw Montoya: "A lot of strength to Tito and his family. #ÀnimsTito" [@2montoya] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Benitez (coach Napoli): "Courage, strength and luck, Tito. Also not forgetting the whole Barça family http://ow.ly/n8VRj " #animstito
Flotte ord fra Rafa, især når man går ind på hans side og læser resten af teksten. Det er rørende. Jeg kan godt lide Rafa, selvom han er madridista.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Iniesta: "Important thing is the person now. Tito has been suffering for a long time, hope it ends soon, sure he'll win this ugly battle."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Cazorla (Arsenal): "A lot of strength to Tito Vilanova and his whole family. My best wishes." [@19scazorla] #fcblive #animstito
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Alves: "Hoping that this is just another barrier to overcome, may God take care of TITO's problem. Followers, send your energy." #fcblive
Tw Luis Alberto (Liverpool): "A lot of strength to Tito Vilanova. Stay strong. We are with you all over the world. #animsTito"
Tw Bartra: "Sad day for everyone... We're with you
Tw Thiago: "All the strength in the world to Tito and his family. We're all with you!!! "#ànimsTito" [@thi_alcantara91] #fcblive
Tw Tello: "You've always showed courage. It won't be different this time. #animstito" [@ctello91] #fcblive
Senest rettet af Visca El Barca lør jul 20, 2013 1:59 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Vilanova personally informed the players about his health situation at the club's training centre this evening. #fcblive [via rac1]
Vilanova heard yesterday about relapse. Wanted to stay in charge for few more days, but announcement brought forward due to rumours. [rac1]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Fb Messi: "Strength, Tito! We're all with you in this fight!"

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Pique: "You will suffer again, you will fight again and you will win again. #ànimsTito" [@3gerardpique] #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Pinto: "When something unfortunate happens to someone you care about, it is difficult to find the right words of support #WeLoveYouTito"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tito Vilanova will get another position at the club, which he can combine with his treatment. He will possibly become a scout. [md]

Kvoller
Indlæg: 5206
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 588 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kvoller »

Vilanova: "After five wonderful years, the time has come for a change in my professional life so I can focus on my recovery." #fcblive
Vilanova: "I can't continue as head coach, but I will stay close and I'll continue to work for this club I love so much in another postion."
Vilanova: "I wholeheartedly want to thank the fans for the support and affection they gave me, not only now, but during the last months."
Vilanova: "I can tell you I'm calm, strong and that I start this new stage in my recovery with full confidence that everything will be fine"
Vilanova: "I want to wish the new coach of the best team in the world all the best and a lot of success." #fcblive

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Ponte »

Dansk oversættelse af Tito's åbne afskedsbrev på vores hjemmeside:

- Tak, Barcelona, tak, alle sammen. Efter fem fantastiske år med dette hold, som har indfriet alle de drømme, en fodboldtræner kunne have, må jeg nu dedikere al min styrke og energi til kampen mod min sygdom, som jeg blev diagnosticeret med for halvandet år siden, skriver Tito Vilanova.

- Med de behandlinger, jeg nu skal igennem, anbefaler lægerne ikke, at jeg investerer al min tid og energi i Barcelona, men jeg vil stadig være tæt på klubben og følge med i klubbens gøren og laden med stor kærlighed.

- Det er ikke nemt at forlade denne helt særlige gruppe af mennesker, spillere, kolleger og venner, med hvem jeg har delt så mange uforglemmelige stunder. Jeg er for evigt taknemmelig for alt, hvad I har givet mig.

- Jeg vil også takke præsidenten, bestyrelsen og sportsdirektør Andoni Zubizarreta for al deres tillid og deres uforbeholdne støtte, både sportsligt og menneskeligt.

- Til alle jer medlemmer og fans af klubben vil jeg også sige et dybfølt tak for den støtte og velvilje, der har mødt mig, ikke kun nu, men over de seneste måneder. Jeg er rolig, stærk og imødegår den næste fase af mit sygdomsforløb med fuld tiltro til, at det nok skal løse sig.

- Dette er en vanskelig tid for min familie, så jeg har bedt medierne om at have respekt og forståelse. Nu hvor jeg ikke længere er træner for Barca, håber jeg at få den ro og det privatliv, som min familie og jeg har brug for lige nu.

- Jeg kan ikke slutte brevet uden at ønske held og lykke til den nye træner af verdens bedste hold. Tak til jer alle sammen.

Ánims Tito, held og lykke og tak for alt
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Kubala
Indlæg: 10090
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Kubala »

Rørende afsked fra Tito. Jeg ønsker ham alt held og lykke fremover og håber at han endegyldigt kan overkomme kræften og vinde kampen over denne frygtelige sygdom.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Mkj 77 »

Hvor er fodbold dog pisse ligemeget nu, håber han klarer denne afgørende kamp og besejrer kræften en gang for alle.

Anims Tito

Alt for rørende et brev

Mes Que Un Club

Re: Francesc "Tito" Vilanova

Indlæg af Mes Que Un Club »

Guardiola: "Tito is a very close friend, I love him so much. I wish him and his family the best. This is all very hard for me." #fcblive

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster